Ik heb een spaghetti uitlaatspruitstuk van een megane 2.0 16V, en deze wil ik op mn 1916V schroeven. Ik zit alleen met de voorpijp de kloten. De voorpijp van een 19 past uiteraard niet, maar de originele van een megane gaat niet aansluiten op mn katvervanger, omdat die voorpijp schuin uitmondt. Nou zat ik te denken aan de voorpijpo van een williams, die gaat vast en zeker passen op mn katvervanger, maar gaat deze passen op het megane spruitstuk????
De vraag is dus eigenlijk in hoeverre zijn het megane en willie spruitstuk hetzelfde??? ik heb ook nog aan de voorpijp van een volvo 440 gedacht.
Wie kan me hier wat meer over vertellen??
Gr Bart
megane uitlaatspruitsuk op 1916V
mmm maar hij heeft 't over 't uitlaatspruitstuk? Bij de gtt zou 't dan idd ook niet passen ...
Jij hebt het over de inlaatpoorten, uitlaat zijde past gewoon.Abel schreef:Ik meende me te herinneren dar de Megane een heel andere aansluiting op de kop had. grotere inlaat poorten meende ik.
Duss zonder meer past het niet volgens mij..
Maar de vlampijp van de Megane gaat niet passen, komt verkeerd uit, vlampijp van de Williams past wel qua maatvoering je moet alleen de vlampijp op het spruitstuk zien pas te maken.
dialogys geeft bij de williams op het plaatje een gietijzeren spruitstuk aan die er niet opzit, dus daar kan ik het niet mee vergelijken. Maar tis dus wel duidelijk dat de aansluitingen en bocht van de vlampijp op spruitstuk bij willie en megane NIET hetelfde zijn.