megane uitlaatspruitsuk op 1916V

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Bart V

Ik heb een spaghetti uitlaatspruitstuk van een megane 2.0 16V, en deze wil ik op mn 1916V schroeven. Ik zit alleen met de voorpijp de kloten. De voorpijp van een 19 past uiteraard niet, maar de originele van een megane gaat niet aansluiten op mn katvervanger, omdat die voorpijp schuin uitmondt. Nou zat ik te denken aan de voorpijpo van een williams, die gaat vast en zeker passen op mn katvervanger, maar gaat deze passen op het megane spruitstuk????

De vraag is dus eigenlijk in hoeverre zijn het megane en willie spruitstuk hetzelfde??? ik heb ook nog aan de voorpijp van een volvo 440 gedacht.

Wie kan me hier wat meer over vertellen??

Gr Bart
Abel
Über-Spammer

Ik meende me te herinneren dar de Megane een heel andere aansluiting op de kop had. grotere inlaat poorten meende ik.

Duss zonder meer past het niet volgens mij..

(Vraag het anders aan RO16V)
Riël
Über-Spammer

mmm maar hij heeft 't over 't uitlaatspruitstuk? Bij de gtt zou 't dan idd ook niet passen ...
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Bart V

RO wist me te vertellen dat het wel ging passen allemaal, maar ik zit ff te stoeien met de aansluiting van de voorpijp.
RO 16v

Abel schreef:Ik meende me te herinneren dar de Megane een heel andere aansluiting op de kop had. grotere inlaat poorten meende ik.

Duss zonder meer past het niet volgens mij..
Jij hebt het over de inlaatpoorten, uitlaat zijde past gewoon.

Maar de vlampijp van de Megane gaat niet passen, komt verkeerd uit, vlampijp van de Williams past wel qua maatvoering je moet alleen de vlampijp op het spruitstuk zien pas te maken.
Bart V

dialogys geeft bij de williams op het plaatje een gietijzeren spruitstuk aan die er niet opzit, dus daar kan ik het niet mee vergelijken. Maar tis dus wel duidelijk dat de aansluitingen en bocht van de vlampijp op spruitstuk bij willie en megane NIET hetelfde zijn.
Plaats reactie