ACT: Voetbal.

Plaats reactie
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Het duurste elftal heeft weer eens verloren :worship:
Marcel B.

:lol: :lol: :lol:
Don't walk the grass... smoke it
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

wat een spel pfff
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

het leek weer es nergens op
en we speelden met 2 elftallen nog wel
Nederland & Seedorf vs Schotland
Jeroen
Contacteer:

En weer 2 uur waardevolle tijd weggegooid.

Stelletje prutsers :evil:
Jesper16v
Contacteer:

:@ (S) (N)
Robert Turbo

Die van der vaart en Makaay hadden direct in de basis gemoeten.

Die Van Nistelrooy was ook helemaal niks.

Woensdag Makaay en Van Hooydonk in de spits.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Jeroen
Contacteer:

Ik zeg het 1e van Telstar opstellen :lol:
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

het was weer is om te huilen :@
Jeroen RS
Contacteer:

wie weet doen ze het woensdag beter en anders lekker pech. heb net kaarten besteld voor Club Brugge - Ajax, das veel leuker
Matijs
Contacteer:

Ik ben echt blij dat ik het niet gezien heb.
gille
Contacteer:

dennisvr schreef:het leek weer es nergens op
en we speelden met 2 elftallen nog wel
Nederland & Seedorf vs Schotland
als Advokaat daar geen conclusie uittrekt,wat is Seedorf nog waard,heb spijitg genoeg een kutmatch van de Hollanders gezien,daar en tegen de Schotten waren heer en meester,dus zullen we tijden het EK een vriendenmatch spelen zeker Holland-Belgie :smoke: :smoke:
Schotland :worship: :worship: :worship: :worship:
Jasper16v

Schotland heer en meester ? dan heb jij denk ik een andere wedstrijd gezien....

Nederland was wel beter, maar speelde erg matig
passes waren te slap net zoals de hele houding. Ze hebben misschien zo'n 7 echt goede kansen gehad..als je dan nix scoort, eigen schuld dikke bult.

En als die schotten dan scoren uit 1 van de 2 kansen, tjah...
-Ray-
Contacteer:

Jeroen schreef:Ik zeg het 1e van Telstar opstellen :lol:
die gasten willen tenminste nog voetballen! :D
Immer wieder die verdammte Holländer
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Dramatisch, zeg! Ze verdienen het niet eens om naar het WK te gaan volgend jaar. Stelletje arrogante gasten. Ze moeten daar gewoon weer een groep jonkies laten groeien. Van der Meijde en Van der Vaart lieten tenminste nog zien dat ze wilde! De rest stond gewoon te kijken naar wat er ging gebeuren.

Vooral Kluivert, Davids en De Boer waren echt slecht! Laten ze gewoon alle mensen die langer dan 4 jaar in het Nederlands elftal spelen eruit flikkeren. Dan hebben we tenminste een ploeg die nog iets wil laten zien! :evil:
Marcel dLC

Merijn schreef:Ze verdienen het niet eens om naar het WK te gaan volgend jaar.
Hebben ze weer mazzel dat er volgend jaar geen WK is maar een EK :wink:
rasit..

Jeroen RS schreef:wie weet doen ze het woensdag beter en anders lekker pech. heb net kaarten besteld voor Club Brugge - Ajax, das veel leuker
pas op dat je geen klappies krijgt daar he :D
Jeroen RS
Contacteer:

rasit.. schreef:
Jeroen RS schreef:wie weet doen ze het woensdag beter en anders lekker pech. heb net kaarten besteld voor Club Brugge - Ajax, das veel leuker
pas op dat je geen klappies krijgt daar he :D
Ja zal goed opletten :) we zouden eerst met de auto gaan, maar die Belgen willen wraak voor het zooitje in Amsterdam en auto's met Nederlandse kentekens schijnen niet eilig te zijn. Gaan nu met de bus en die vertrekt pas in de middag zodat we de stad niet in kunnen :(
rasit..

schijterds :lol:
Jeroen RS
Contacteer:

haha ben jij zo'n held dan? :D ben niet zo snel bang dat er wat gebeurd want ik zorg wel dat ik niet vooraan sta, maar mijn auto ben ik wel bang voor.
rasit..

Jeroen RS schreef:haha ben jij zo'n held dan? :D ben niet zo snel bang dat er wat gebeurd want ik zorg wel dat ik niet vooraan sta, maar mijn auto ben ik wel bang voor.
nou ja, ik ben voor feyenoord dus meestal is de tegenstander diegene die als eerste wegrent :D
Jeroen RS
Contacteer:

rasit.. schreef:
Jeroen RS schreef:haha ben jij zo'n held dan? :D ben niet zo snel bang dat er wat gebeurd want ik zorg wel dat ik niet vooraan sta, maar mijn auto ben ik wel bang voor.
nou ja, ik ben voor feyenoord dus meestal is de tegenstander diegene die als eerste wegrent :D
tsss, moet ik gaan reageren? dat zie je zeker op anal +? :lol:
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Ik vind het zo belachelijk he dat mensen elkaar in elkaar gaan beuken omdat ze voor een ander team zijn.
Stel er zitten 2 lui naast elkaar in de kroeg, hebben de grootste lol met elkaar, zijn het helemaal eens hoe de opstelling van het nederlans elftal zou moeten, totdat blijkt dat de 1 voor Ajax is en de ander voor Feyenoord. Vervolgens slaan ze elkaar helemaal verrot.
Klinkt stom, maar zo is het wel. Triest hoor :lol:
Jeroen RS
Contacteer:

Rene (Mr. TX) schreef:Ik vind het zo belachelijk he dat mensen elkaar in elkaar gaan beuken omdat ze voor een ander team zijn.
Stel er zitten 2 lui naast elkaar in de kroeg, hebben de grootste lol met elkaar, zijn het helemaal eens hoe de opstelling van het nederlans elftal zou moeten, totdat blijkt dat de 1 voor Ajax is en de ander voor Feyenoord. Vervolgens slaan ze elkaar helemaal verrot.
Klinkt stom, maar zo is het wel. Triest hoor :lol:
in de kroeg zal het niet snel gebeuren denk tenzij ze misschien te veel op hebben. en op zich ben ik het er mee eens dat het nergens op slaat, maar aan de andere kant kan ik het ook wel begrijpen. er zit veel verschil in hoe mensen met voetbal omgaan. de een kijkt gezellig op tv of misschien in stadion en vind het jammer als ze verliezen, pech gehad. een ander is fantieker en ziek als ze verliezen en zien het als hun taak om de club en stad te verdedigen. kom niet aan de club want dan kom je aan hun en willen ze wraak. misschien een beetje primitief
Jasper16v

Heel primitief ja, ik vind het sneu.
Jeroen
Contacteer:

En wat doet een speler van het Nederlandse 11tal op zijn vrije zondag.

Die gaat lekker karten.

Van Hooijdonk was gisteren in het kartcentrum van Breda waar we met de RMCC een kart middagje hadden.
Jeroen RS
Contacteer:

Jasper16v schreef:Heel primitief ja, ik vind het sneu.
voor iemand die niet of op een andere manier van voetbal (eigenlijk niet om de sport, maar je club) geeft, is het moeilijk te begrijpen
Jasper16v

Jeroen RS schreef:
Jasper16v schreef:Heel primitief ja, ik vind het sneu.
voor iemand die niet of op een andere manier van voetbal (eigenlijk niet om de sport, maar je club) geeft, is het moeilijk te begrijpen
Ik ben een voetbal liefhebber, heb de sport zelf beoefend en kijk heel veel voetbal. Naar wedstrijden ga ik niet (Emmen, sta ik nie op te wachten).

Uitdagen ok, schelden of provoceren naar mekaar vind ik nog wel kunnen (hoort bij de hele bezieling). Doe ik zelf ook wel aan mee. Met elkaar knokken ga je gang, maar verniel niet andermans eigendommen.

In een wedstrijd kan je helemaal opgaan en daarom dus kwaad zijn na een slechte afloop. Dat sommigen zich dan niet kunnen beheersen...tjah.
En de echte hooligans of andere 'supporters' die vechten doen het denk ik vooral voor de sfeer erom heen. Een spannende voetbaldag.

Denk ik :)
Jeroen RS
Contacteer:

Jasper16v schreef:Ik ben een voetbal liefhebber, heb de sport zelf beoefend en kijk heel veel voetbal. Naar wedstrijden ga ik niet (Emmen, sta ik nie op te wachten).

Uitdagen ok, schelden of provoceren naar mekaar vind ik nog wel kunnen (hoort bij de hele bezieling). Doe ik zelf ook wel aan mee. Met elkaar knokken ga je gang, maar verniel niet andermans eigendommen.

In een wedstrijd kan je helemaal opgaan en daarom dus kwaad zijn na een slechte afloop. Dat sommigen zich dan niet kunnen beheersen...tjah.
En de echte hooligans of andere 'supporters' die vechten doen het denk ik vooral voor de sfeer erom heen. Een spannende voetbaldag.

Denk ik :)
Zelf kijk ik weinig voetbal omdat de rest me niet intresseert. Ga wel altijd naar stadion (thuis zoveel mogelijk en uit soms ivm werk) en ben het er helemaal mee eens dat ze van andermans eigendommen moeten afblijven. Het gaat inderdaad vaak om de spanning en om het vechten en niet om het voetbal. Ik ben vorig jaar met Ajax in Lyon geweest. Ajax staat bekend als joodse club en in Lyon wonen veel Algerijnen (waarniet in Frankrijk). Deze waren er puur op uit om Ajax supporters aan te vallen. Het was een aardig zooitje in de stad, maar heeft uiteindelijk niets met voetbal te maken terwijl iedereen zegt dat hooligans met elkaar op de vuist gingen.
-Ray-
Contacteer:

laat mij daarom ook lekker op vrijdagavond met een biertje of als het koud is met een bakkie koffie bij telstar zitten, daar gebeuren dat soort dingen niet.
rasit..

-Ray- schreef:laat mij daarom ook lekker op vrijdagavond met een biertje of als het koud is met een bakkie koffie bij telstar zitten, daar gebeuren dat soort dingen niet.

totdat haarlem weer eens langskomt :D
-Ray-
Contacteer:

sssssst :lol:
Rudo

-Ray- schreef:laat mij daarom ook lekker op vrijdagavond met een biertje of als het koud is met een bakkie koffie bij telstar zitten, daar gebeuren dat soort dingen niet.
Tja, hoe minder mensen er zijn, hoe kleiner de kans op ongeregeldheden. :wink:

Ff zonder dollen: Telstar doet her errug goed natuurlijk (Y) :D
-Ray-
Contacteer:

lang niet online gezien karel ;)

volgende week vrijdag wat te doen? dan heb ik ws een seizoenskaart over :D
Rudo

Mooi, hoe laat spreken we af?!

Ff over het lang niet online zijn: dat klopt, ik heb erg veel problemen gehad met m'n pc. Heb uiteindelijk maar windows ME ( (N) ) laten vervangen door XP. Alles is opnieuw geinstalleerd en nu werkt het gzd weer! :D

Dus ik kan weer mijn subtiele commentaar geven. :)
Plaats reactie