als iemand een andere berekening heeft gedaan hoor ik dat graag!

@ RO: zie PM
Je geeft het zelf al aan.PtrGte schreef:HOEZO VAN DE BAAN?
Dat laatste heb ik helemaal niet maar als het lukt kan je er nog 1 maken.PtrGte schreef:IK HEB ER NIET ALLE VERSTAND VAN MAAR .....EN AANGEZIEN IK EEN CNC-GESTUURDE FREESBANK TOT MIJN BESCHIKKING HEB
Helaas...de jouwe zijn toch een stukkie tammer, laten we zeggen, "beter voor op straat"jeroen.k schreef:Heb je het nu over dezelfde nokkenassen die ik heb? Dan kun je goed zien wat ze doen met std spruitstuk straks!
eeuuhhmmm....daar komt nog bij dat het enige wat straks hetzelfde is aan jouw en mijn motor is het gefreesde 1800 onderblok...PtrGte schreef:Helaas...de jouwe zijn toch een stukkie tammer, laten we zeggen, "beter voor op straat"jeroen.k schreef:Heb je het nu over dezelfde nokkenassen die ik heb? Dan kun je goed zien wat ze doen met std spruitstuk straks!
Inrijden is altijd het moeilijkste, jezelf in toom houden.jeroen.k schreef:Lijkt me lastig inrijden dan!![]()
Ach en waarom zou je na het inrijden onder 4000 rpm komen?![]()
sgoed joh dan stuur ik gewoon de rekening via officiele weg naar je toe van laten we ff een ruime schatting maken: 800 euro ex btw???jeroen.k schreef:Idd...En als ie dan vermogen oplevert gooi ik snel de motorkap dich en krijg je hem niet terug!
:
Whathe fak? eeuuhhmmm....begrijp ik is niet jij heb geloof ik????RO 16v schreef:Ik ben er morgen om 11~12:00....maar dat betekend dat het spruitstuk op de ..... komt .... dat betekend.PtrGte schreef: als jij nou morgen die kop komt brengen dan ken ik definitief aan de gang met het spruitstuk...