Ben de afgelopen week bezig geweest om mijn kop te reviseren....nieuwe koppakking erop...alles super netjes....klaar dacht ik

Toen wou ik hem gaan starten.....niks. Maar dan ook echt niks!

De startmotor draait niet (en zelfs geen ‘klik’ van het startrelais!!) en de benzinepomp lijkt het niet te doen.
Nu heb ik eens in de vraagbaak gekeken en nu denk ik dat het het witte draadje is dat van de verdeelstekker (links voor in de motorruimte) dat naar het startrelais loopt. Het is niet het contactslot want tot deze verdeel stekker staat er netjes 12V op. Als ik de spanning meet over het witte draadje van de verdeelstekker naar het startrelais meet ik ong. 1V. Lijkt me weinig, maar ik weet niet hoeveel weerstand dat startrelais heeft. Kan iemand dit doormeten?? Ik zou het graag willen weten.
Als het inderdaad zo is dat ik dit draadje moet vervangen; hoe kom ik het makkelijkste bij de startmotor? Vanaf de onderkant?
Ook vind ik het vreemd dat de benzinepomp het niet doet. Doet deze het trouwens al als het contact aan is of alleen als je het contact ‘doorstart’?
Als iemand opmerkingen of tips heeft GRAAG! (ook de domste want je weet maar nooit
ohja, alle andere elec. dingen doen het gewoon goed (lampen, fan enz enz.) dynamo lijkt goed te zijn, accu ook. Bij het 'starten' gaan het lampje in de auto niet minder branden ==> geen kortsluiting dus denk ik.
Alvast bedankt!