Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Jow mensen ff een vraagje tussendoor. Heeft iemand toevallig nog die schroefjes en krammetjes liggen om de skirts en wielkast-verbreders mee te bevestigen. Mijn 5'je moet nu ook dringend op de weg komen en ik hoop dat een van jullie nog iets heeft liggen, of me aan een andere oplossing kan helpen.
gr Maurice.
Ps @Egid: Gozer da's echt vernaaid, succes ermee en hopelijk is er nog wat van te maken.
gr Maurice.
Ps @Egid: Gozer da's echt vernaaid, succes ermee en hopelijk is er nog wat van te maken.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
wat ik laatst begrepen heb moeten ze nog wel te bestellen zijn voor 1 euro per stuk. Maar helaas een bestelnummer heb ik niet voor je.maurice schreef:Jow mensen ff een vraagje tussendoor. Heeft iemand toevallig nog die schroefjes en krammetjes liggen om de skirts en wielkast-verbreders mee te bevestigen. Mijn 5'je moet nu ook dringend op de weg komen en ik hoop dat een van jullie nog iets heeft liggen, of me aan een andere oplossing kan helpen.
gr Maurice.
Wel even aan Haaz laten showen als je hem klaar hebt he
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
@Wilco.
Ik zie je maar niet online. Maar je "suckers" zijn besteld. Denk dat ze over een 2 weken binnen zijn.
Ik zal kijken of ik deze week je kop schoonmaak en naar het revisie bedrijf breng met de wensen.
we'll keep in touch
Ik zie je maar niet online. Maar je "suckers" zijn besteld. Denk dat ze over een 2 weken binnen zijn.
Ik zal kijken of ik deze week je kop schoonmaak en naar het revisie bedrijf breng met de wensen.
we'll keep in touch
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
- Contacteer:
maurice schreef: Jow mensen ff een vraagje tussendoor. Heeft iemand toevallig nog die schroefjes en krammetjes liggen om de skirts en wielkast-verbreders mee te bevestigen. Mijn 5'je moet nu ook dringend op de weg komen en ik hoop dat een van jullie nog iets heeft liggen, of me aan een andere oplossing kan helpen.
Dat is toch geen enkel probleem, als je bij de Renault dealer langs gaat, die kunnen ze gewoon voor je opzoeken op de computer en bestellen, eitje.Frits schreef:Maar helaas een bestelnummer heb ik niet voor je.
Wat financieel gezien aantrekkelijker is, is om ff langs de sloop te gaan en te kijken of ze daar nog un gare GTT/GTE hebben staan, dan biets je ze daarvan.
Grtn Raymond
Kleine kans hier in de buurt
daar staan geen gtt's op de sloop.

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
maurice niet gaan ik heb nog van die klemmetjes voor je liggen neem ze donderdag mee als je dan langs komt en ja ben weinig online ben weer bezig met de vrouwtjes dan valt de hobby soms effe in een dal maar ben er weer ga gewoon de 2 combineren.Oja mensen alvast als mijn wagen weer rijd heb ik een voor bumper daar zakt je broek vanaf hij is nog niet klaar maar marco is ermee bezig en hij kan er wat van heb ik al gezien .RESPECT
Succes met je examen
en met de vrouwen natuurlijk ook
btw was best wel koud vanmorgen
Khoop dat ik morgen dus kan genieten van je nieuwe voertuig
misschien dat we eens kunnen gaan oefenen
anyway tot morgen allemaal
en als het goed is komen we weer eens met un reno
tje

anyway tot morgen allemaal

wilco de bumper is nu gefixt.Nu moet die nog gestyld worden
.Maar daarvoor heb ik je toch echt nodig om eens te kijken wat mooi is.Ik heb hier tig foto's met verschillende bumpers met voorbeelden die we kunnen gebruiken .Dus als je niet te bizzy bent met die meid kom dan eens langs ,want anders ken ik niet verder
.Enne hij is nu al mooi gaaf

waar halen jullie die vrouwen vandaan?
Een echte vraag van mij zou eerlijk gezegd zijn, waar halen jullie de tijd vandaan?
Een echte vraag van mij zou eerlijk gezegd zijn, waar halen jullie de tijd vandaan?
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
-
uhm ja marco ik kom misschien dadelijk langs als ik de lupo krijg rond een uur of 9 is dat ok.
En die meiden krijg ik ook niet ik probeer het gewoon
En die meiden krijg ik ook niet ik probeer het gewoon

update voro wilco. Je suckers zijn vandaag verstuurd naar mijn toko 

-
ye het gaat gebeuren ik val nu al haast van mijn stoel.
-
- Contacteer:
Volgens mij wel, ik heb namelijk eens gekeken wat een complete GTT bodykit kostte ( 1200 +, veel te duur dus), dat was ook allemaal te bestellen incl. die klemmetjesmaurice schreef:Ik was nog niet langs de renault dealer geweest, maar dan ga ik dat morgen gelijk doen !!
bedankt, ik wist niet dat die dingen nog gewoon te bestellen waren.
P.S.
Misschien dat ik morgen niet kan komen met de R5, hij start niet meer...

heb nog wel wat gtt-uitbouwsjit liggen 

Wel met een Dremel 
Het is wel handing, maar om nu te zeggen dat ik zonder dat ding niets meer zou kunnen doen...
Als ie niet al te veel kost zou ik het wel doen, maar als je denkt dat je dr veel mee gaat doen, valt best wel mee, naar mijn mening.

Het is wel handing, maar om nu te zeggen dat ik zonder dat ding niets meer zou kunnen doen...
Als ie niet al te veel kost zou ik het wel doen, maar als je denkt dat je dr veel mee gaat doen, valt best wel mee, naar mijn mening.
Tsja kost 105,- eurootjes exl wel met 65 delige speeltjes set
....maar kvraag mij idd af of kder veel aan heb en daarbij slijten die spullen redelijk snel...dacht ik zo
Maar wie heeft zo ding? Rob heb jij eentje? en wat is jullie mening

Maar wie heeft zo ding? Rob heb jij eentje? en wat is jullie mening
ik heb er 1. Is best handig om heel klein en fijn werk te doen. Met andere woorden. Makkelijk om bijvoorbeeld een caburateur schoon te maken. Voor de rest heb je er vrij weinig aan bij de GTT. Alles is best groot en lomp. Dus wil je iets anders doen dan ben je meestal wel een uur of 3 kwijt met ook nog eens 15 euro aan dremel spul wat dan aan de grond ligt.
Wat wil je er eigenlijk mee gaan doen. Want naar mijn mening is de dremel geweldig, maar niet voor iets aan autos te doen.
Wat wil je er eigenlijk mee gaan doen. Want naar mijn mening is de dremel geweldig, maar niet voor iets aan autos te doen.
Ja ik heb zo'n ding, alleen niet met 65 delige set dr bij. Wat Michel zegt, het is handig, alleen niet voor de GTT. Want het enige wat ik met de Dremel heb gedaan is de bumperophanging wegslijpen voor de 15". Pas aleen wel op het de slijpschijfjes!!! Deze dingen breken veel te snel over, en belanden dan net onder je oog!MJ schreef:Maar wie heeft zo ding? Rob heb jij eentje? en wat is jullie mening
Maar als je het voor andere dingen wilt gebruiken (wc deksels los/kapot maken etc.) zou ik het wel doen. Het is handig (maar niet voor je wagen)
EUHM....misschien een vorm van koopwoede
nee effe serieus: Remklauwen/ spruitstukken enz mee bewerken (flex is erg groot), gaten boren waar we met de boor nie bij kunnen...reno 21 opknappen
Tis eigelijk gewoon zo dat ik vaker aan het kloten ben met een apperaat wat veel te groot is voor wat ik aan het doen ben...en het is dus niet zo dat ik het direct nodig heb aleen afentoe zou het handiger zijn dan de apperaten dioe ik dan gebruik
Maar kheb dus het idee dat die speeltjes zo snel slijten, of is dat alleen als je van de gamma die opzetstukken koopt>

nee effe serieus: Remklauwen/ spruitstukken enz mee bewerken (flex is erg groot), gaten boren waar we met de boor nie bij kunnen...reno 21 opknappen

Tis eigelijk gewoon zo dat ik vaker aan het kloten ben met een apperaat wat veel te groot is voor wat ik aan het doen ben...en het is dus niet zo dat ik het direct nodig heb aleen afentoe zou het handiger zijn dan de apperaten dioe ik dan gebruik
Maar kheb dus het idee dat die speeltjes zo snel slijten, of is dat alleen als je van de gamma die opzetstukken koopt>
Dremel slijt net zo hard. Je hebt er vrij weinig aan, echt waar.
En wat wil je opknappen aan remklauwen met een dremel?
Als je het ding wil kopen voor schoon te maken, just Dont. Daar heb ik de de koop van mijn leven voor gedaan. Een straalcabine. Ik zweer het je, is 1 van de betere stukken gereedschap/materiaal wat ik heb gekocht.
Spruitstuk bewerken? Hopelijk niet flowen of polijsten. Want als je het koopt voor te flowen zal je 21 omstreeks 2008 klaar zijn.
En polijsten? Heb er 2 uur over gedaan om de carburateur te polijsten van binnen.
En ga je het ding toch gebruiken aan de auto, krijg je wat ik nu heb. Lagers naar de frieten.
Is gewoon geen materiaal voor de autobranche.
mzzl
En wat wil je opknappen aan remklauwen met een dremel?
Als je het ding wil kopen voor schoon te maken, just Dont. Daar heb ik de de koop van mijn leven voor gedaan. Een straalcabine. Ik zweer het je, is 1 van de betere stukken gereedschap/materiaal wat ik heb gekocht.
Spruitstuk bewerken? Hopelijk niet flowen of polijsten. Want als je het koopt voor te flowen zal je 21 omstreeks 2008 klaar zijn.
En polijsten? Heb er 2 uur over gedaan om de carburateur te polijsten van binnen.
En ga je het ding toch gebruiken aan de auto, krijg je wat ik nu heb. Lagers naar de frieten.
Is gewoon geen materiaal voor de autobranche.
mzzl
HAHAHAHAAAA schijnt dat we het aantal post effe willen opkrikken
telefoonleiding
Tis trouwens niet zo dat we spruitstukken gaan flowen cq polijsten ofzo, maar meer wat roet weg halen op punten waar de staalborstel niet meer bij komt...en over die straalcabine: een keertje tijd voor 4 remklauwen te stralen?
Anyway: kdacht al dat we der nie zoveel aan hebben, daarbij weet ik nu wie ik lastig kan vallen
iig hopen dat hij vanavond niet aan mijn klauwen blijft hangen
oja: hoe gaatie met die group A carb?

Tis trouwens niet zo dat we spruitstukken gaan flowen cq polijsten ofzo, maar meer wat roet weg halen op punten waar de staalborstel niet meer bij komt...en over die straalcabine: een keertje tijd voor 4 remklauwen te stralen?

Anyway: kdacht al dat we der nie zoveel aan hebben, daarbij weet ik nu wie ik lastig kan vallen
iig hopen dat hij vanavond niet aan mijn klauwen blijft hangen

oja: hoe gaatie met die group A carb?
-
garagesale hèMJ schreef:Mee too wat later
BTW op marktplaats staat een mooie 16v te koop. Tis een blauwe met goud (kleurige) velgen uit de omgeving BundeToch zonde
maarre, gewoon eens peilen of er interesse voor is, zo niet, blijf ik er gewoon lekker zelf in rijden.
Michien tot straks...
Pat verkoop je hem? Waarom, toch meer plezier in de 5? Of komt dr dan nog iets anders voor in de plaats terug? want als ik het geld, de plek, en aardige ouders had, kocht ik hem misschien nog wel, maar ja ik heb aleen aardige ouders, en die zien me al met een Clio aan komen 

kheb het geld, de plaats en aardige ouders....Rob (R5B) schreef:Pat verkoop je hem? Waarom, toch meer plezier in de 5? Of komt dr dan nog iets anders voor in de plaats terug? want als ik het geld, de plek, en aardige ouders had, kocht ik hem misschien nog wel, maar ja ik heb aleen aardige ouders, en die zien me al met een Clio aan komen