Zeeuw schreef:Wellicht de koudloop niet goed meer? Heb een tijdje zonder koudloop gereden en toen liep ie ook zwaar beroerd koud, vooral toen het winter werd.
Toen ik het probleem had, heb ik de koudloop volledig uitgekuist en het veranderde niets. Kan natuurlijk wel dat zijn maar ik vrees er voor.
Hoe staat het met het inhouden van de clio's? Ik heb er nu eigenlijk geen problemen meer mee. Ik heb de injectoren gereingd en het benzinefilter vervagen. Ook gelijk maar even de boel gereinigd en wat stekkertjes opnieuw aangesloten. Doordat ik hem steeds ff stationair laat draaien, houdt hij niet meer in.
Ik heb het ook vaak, maar alleen als ik de auto een minuutje laat warm lopen, als ik meteen weg rij heeft ie er helmaal geen last van, ik heb alles al vernieuwd en het probleem is nog steeds niet opgelost.
Ik heb et ook wel es, dan trap ik et gas in maar gaat ie gewoon niet, weinig toeren, en hij kruipt als een slak vooruit, maar idd na een paar meter is dat wel weg... niet het idee dat dit hetzelfde is
Als je weg rijdt lijkt het net of ie verzuipt, dan na een aantal meter is dat weer over en schiet de auto voorruit zoals ie hoort te rijden.
Als iemand het probleem kan verhelpen, is dat grote hulde aan hem.
RO 16v schreef:Als je weg rijdt lijkt het net of ie verzuipt, dan na een aantal meter is dat weer over en schiet de auto voorruit zoals ie hoort te rijden.
RO 16v schreef:Als je weg rijdt lijkt het net of ie verzuipt, dan na een aantal meter is dat weer over en schiet de auto voorruit zoals ie hoort te rijden.
Hier heb ik ook last van. Ik laat 'm meestal even draaien voordat ik wegrij.
Ik heb het ook een hele tijd gehad, toen liep hij beroerd stationair en als gas gaf, ging hij alleen maar langzamer vooruit.
Toen had ik de stationairomloop effe schoongemaakt en de stekker ook schoongemaakt en met contactspray ingespoten en hij doet het weer perfect.
't klinkt een beetje alsof de verwarming van je lambdasonde 't niet doet. Dan krijg je een soortegelijk probleem.
't klinkt een beetje alsof de verwarming van je lambdasonde 't niet doet. Dan krijg je een soortegelijk probleem.
robclio16V schreef:Ik heb het ook een hele tijd gehad, toen liep hij beroerd stationair en als gas gaf, ging hij alleen maar langzamer vooruit.
Toen had ik de stationairomloop effe schoongemaakt en de stekker ook schoongemaakt en met contactspray ingespoten en hij doet het weer perfect.