Friday Nightmeeting Oldenzaal.

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

dtune_stefan schreef:
Xantip schreef:we mooiere stand en hadden we mooie honda's als
mooie honda's?? |:
:lol:
Als m'n viCCi eens af is... :lol: grote "ALS" btw :D
Anonymous

dtune_stefan schreef:
Xantip schreef:we mooiere stand en hadden we mooie honda's als
mooie honda's?? |:
Die versloegen stuk voor stuk you ass op styling en tuning...

en dat hoor je van een suzi lover.
Stefan S.

Euhm right... :lol:
Alleycat
Contacteer:

Blijven geinige karretjes die swiffies!
Toen ik mijn eerste autootje ging kopen ging het tussen een swiffie en een vijfje, het werd uiteindelijk een vijfje......
Jammer dat die camera een beetje bibberig is, verder wel een leuk filmpje! (Y)
Vos

@ Xantip: Het is YOUR ASS en niet YOU ASS (N) ! Als je dan al commentaar leverd doe het dan goed! En waar gaat dit eigenlijk over een suzuki knuppel die het opneemt voor honda's op een renault forum..... dat kan toch niet anders als fout gaan?! :lol: :D
Laatst gewijzigd door Vos op do 6 nov 2003 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Clio 16v.....
Stefan S.

Dat bedoel ik maar :D
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Jullie zijn echt vaag, zeg! :s
Vos

Merijn schreef:Jullie zijn echt vaag, zeg! :s
Dat went vanzelf Merijn! Die Suzuki maniacs hebben bijna onze meetingplek verneukt...... vandaar dat we niet zo goed met ze kunnen opschieten!
Clio 16v.....
Stefan S.

Tukkers he :wink:
Vos

:lol:
Clio 16v.....
Marcel B.

Vosje schreef:@ Xantip: Het is YOU'RE ASS en niet YOU ASS (N) ! Als je dan al commentaar leverd doe het dan goed! En waar gaat dit eigenlijk over een suzuki knuppel die het opneemt voor honda's op een renault forum..... dat kan toch niet anders als fout gaan?! :lol: :D
is het niet your ass? :)
Don't walk the grass... smoke it
Vos

moeilijk he quoten ?? :wink: :lol:
Clio 16v.....
Lief Engeltje
Contacteer:

lief zijn mannen :lol:
-=Life Sucks=-
meiske van JoostR :p
Anonymous

Vosje schreef:
Dat went vanzelf Merijn! Die Suzuki maniacs hebben bijna onze meetingplek verneukt...... vandaar dat we niet zo goed met ze kunnen opschieten!
Tja dat jullie zo bang zijn voor politie kunnen wij ook niet weten. Op onze eigen meeting kwam pas 2x politie langs rijden om onze auto's te bekijken. Ze zwaaiden nog vriendelijk ook.
En ja zoals gewoonlijk hadden we de muziek wel aan.

Ik denk niet dat ik de uitnodeging van doubleyou aan neem om nog eens langs te komen met mn swiffer.

Ik laat jullie wel mooi daar bang staan zij voor de politie. Hier in emmen zijn de algemene meetings met veel herrie zelfs geen probleem...

Adios
michel 16v
Contacteer:

Xantip schreef:
Vosje schreef:
Tja dat jullie zo bang zijn voor politie kunnen wij ook niet weten. Op onze eigen meeting kwam pas 2x politie langs rijden om onze auto's te bekijken. Ze zwaaiden nog vriendelijk ook.
En ja zoals gewoonlijk hadden we de muziek wel aan.

Ik denk niet dat ik de uitnodeging van doubleyou aan neem om nog eens langs te komen met mn swiffer.

Ik laat jullie wel mooi daar bang staan zij voor de politie. Hier in emmen zijn de algemene meetings met veel herrie zelfs geen probleem...

Adios

xantip, misschien zoals je weet, zijn ze in twente stevig aan het controleren, met wat aan een auto moet zitten en wat niet.(vraag vosje en michel rsi maar )
en als het niet goed is, trekken ze je gelijk je kenteken in! :(

dus heb geen zin in mensen die beetje de stoere jongen willen uithangen, door een burnout te maken of luide muziek op te zetten en het voor een ander te verstieren want die mensen die er elke keer staan hebben geen zin dat de politie elke keer op hun lip staan (N)
Vos

@ Xantip: Dat je niet langs 'durft' te komen bewijst maar weer eens wat voor grote jongen je bent! (N)
Clio 16v.....
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Gaat weer goed tekeer hier :)
Vosje schreef:En waar gaat dit eigenlijk over een suzuki knuppel die het opneemt voor honda's op een renault forum..... dat kan toch niet anders als fout gaan?
Een auto is een auto, een tuner is een tuner, en of het nou Honda, Suzi, VW, Opel of Subaru is, maakt niks uit. 't zijn mensen die allemaal geinteresseerd zijn in auto's en in stylen en tunen.
Vosje schreef:Dat je niet langs 'durft' te komen bewijst maar weer eens wat voor grote jongen je bent!
Langskomen heeft niks met durven te maken maar met de mentaliteit tegenover hem.
Vosje schreef:moeilijk he quoten ??
Ja he? Er zijn er maar weinig die doorhebben hoe het quoten gaat. Massaal veel regels wit tussen een quote en de daaropvolgende tekst. Na de [ /quote] tag moet je gewoon meteen typen, en niet eerst een enter (of meerdere enters) rammen. Staat netter. En dan soms ook lappen tekst quoten zonder dat het antwoord over die hele tekst gaat.

Ik praat hier algemeen he dus niet denken dat ik op jou loop te zeiken Renco!
Anonymous

xantip, misschien zoals je weet, zijn ze in twente stevig aan het controleren, met wat aan een auto moet zitten en wat niet.(vraag vosje en michel rsi maar )
en als het niet goed is, trekken ze je gelijk je kenteken in! :(

dus heb geen zin in mensen die beetje de stoere jongen willen uithangen, door een burnout te maken of luide muziek op te zetten en het voor een ander te verstieren want die mensen die er elke keer staan hebben geen zin dat de politie elke keer op hun lip staan (N)
Aah ja, en jij denkt dat wij niet in twente meeten? Met onze club hebben we nog nooit problemen gehad met de politie. En die muziek... daar doet de politie over het algemeen weinig op uit...

Ok die burnout had die kerel in die rover niet moeten doen... maarja het kwaad is al geschied.

@vosje, volgens mij weet je niet wat het verschil is tussen durven en willen. Ik had nooit iets tegen jullie in tegendeel, maar na dat gezeur hoeft het van mij niet meer hoor. BTW ik weet nog goed dat er op jullie renault meeting een x geen renault te zien was... durfde je niet te komen? :lol:
Grint205
Contacteer:

Vosje schreef:@ Xantip: Dat je niet langs 'durft' te komen bewijst maar weer eens wat voor grote jongen je bent! (N)
Renco wil de suzi lui er niet bij hebben is duidelijk. Maar om dan beetje te gaan zitten uitdagen vin ik wel stoer hoor renco.. je durft wel op je eigen forumpje :lol:

Beide partijen kunnen ook is niet zo overdreven doen over het voorval. En kunnen ook beide iets toegeven. Ik geef wouter gelijk dat ie niet meer wil komen, nadat er zo overdreven op werd gereageerd. Ok het was fout, zoals wouter zei: verleden tijd.
Maar renco en sommige anderen zijn er alleen maar blij mee dat je niet meer komt wouter... laat hun.

Ik ben met double you eens, het zijn allemaal tuners... dus ga niet die merken strijd voeren aub...

( heb ik lang genoeg gedaan met chris >-) renault vs citroen ) maarjah daar zijn we ook geleidelijk over heen gegroeid

grt martijn

( oja heb me supersprint spruitstuk en middendemper ook :) is ff kijken of ik die er dit weekend onder krijg )
Robert dB.

Vosje ik zou maar ff rustig en normaal doen.
Arjen

Nou, allemaal gefeliciteerd!!! Hebben jullie nu gezegd wat jullie wilden zeggen? dan gaan we nu weer over tot de orde van de dag. Oftewel: lullen en afspraken maken over een regiomeeting.

Mvg

de moderator :)
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Goed plan!

Ik stel voor: vrijdag 22 november, 19:00 uur.

DoubleYou: Express GTT
Stefan S.

Joost (DoubleYou) schreef:Goed plan!

Ik stel voor: vrijdag 22 november, 19:00 uur.

22 november = zaterdag (S)
Merijn
Über-Spammer

Gezellige meetings daar in het oosten, dat hoor ik wel! (Y)
Christian

21 of 28 nov is het :lol:
Christian

[quote="Grint205( heb ik lang genoeg gedaan met chris >-) renault vs citroen ) maarjah daar zijn we ook geleidelijk over heen gegroeid

grt martijn

[/quote]

maar jongens die heb ik wel gewonnen ik rij nog steeds reno en zal altijd zo blijfen hun haddena ltijd een grote bek over dat citroen en waar rijden ze nu in haha pego en toyota :lol:
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Ow 't is laat he, en dan lees je snel over de Z en Z van de kalender heen... Duurt nog 2,5 week, de 28e duurt mij iets té lang voor een meetingstop. Krijg ik afkickverschijnselen van :)

Vrijdag 21 november, 19:00 uur.

Christian

jongens laten we nu geen ruzie meer gaan maken respect staat er volgens mij op onze stickers

straks word dit toppic gesloten dan heb je helemaal niks meer
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Arjen

Vos

Robert dB. schreef:Vosje ik zou maar ff rustig en normaal doen.
PM
Merijn schreef:Gezellige meetings daar in het oosten, dat hoor ik wel! (Y)
Kom eens langs zou ik zeggen! Het is hier altijd gezellig!!!! of niet soms???

@Xantip: na de laatste meeting was het toch duidelijk dat het niet samen gaat! waren we het volgensmij allemaal over eens! En als Joost vraagt of je toch wil langs komen (zonder overleg met de rest van de 'renault' jongens) kan ik nix aan doen!
Clio 16v.....
Merijn
Über-Spammer

Ik kom nog wel ooit een keer langs, ja. :)

Maareh, die rivaliteit is nergens voor nodig. Als jullie verschillende meningen hebben over het houden van een F.N. dan is het misschien verstandig om een andere plek te zoeken.

Ik begrijp jullie angst wel een beetje, zeker als je naar de vroegere meetings in Bodegraven kijkt. Die is min of meer door de 'herrieschoppers' opgehouden te bestaan, wat toch jammer is!

Maar goed, jullie moeten er toch wel op een fatsoenlijke manier uitkomen, toch? (Y)
Vos

we waren er ook uit dat het niet samen kan! maar meneer dubbel fris vraagt gewoon rustig weer of ze komen en dat snap ik niet!!
Clio 16v.....
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Nou voor alle duidelijkheid dan.
Ik heb aan Xantip gevraagd of hij weer eens wilde langskomen met zijn Swiffer. Ik heb geen datum gezegd wanneer hij langs zou komen, ik heb ook niet de hele suzimaniacs club uitgenodigd, alleen hij met zijn wagen. Ik vond het gewoon weer eens leuk dat hij er met zijn toch wel mooie auto bij zou zijn, en ik heb hem gevraagd of hij eens zin had. Nou dat had hij niet, dat kan. Hij was voordat hij bij de suzimanacs club was ook vaker langsgeweest, ging prima, en ik vond het wel voor herhaling vatbaar. Zo te zien is Renco het daar niet mee eens, ieder zijn eigen mening en dat respecteer ik ook.

Xantip gaat dus niet komen, hij heeft mij verteld dit forum afgezworen te hebben, evenals het suzuki-tuning forum (is weer wat anders dan de suzimaniacs). Ik vind het jammer dat het zo moet lopen en dat er zo'n discussie moet zijn, het moet veel netter opgelost kunnen worden. Maar wat gebeurd is is gebeurd en daar verander je niks aan.

En Merijn, het is niet de rivaliteit over de plaats hoor, de suzimaniacs zitten niet op dezelfde plaats als ons. Zij wisten dat wij daar zitten, en hadden zelf ook door dat we niet meer wilden dat zijn samen met ons meetten. Daar houden zij dus nu ook netjes rekening mee. Een andere plaats is dus niet nodig.

Oke, genoeg discussie voor nu, laten we maar weer netjes gaan "lullen" en "afspreken" zoals Robert dat graag ziet :D
Plaats reactie