dtune_stefan schreef:mooie honda's??Xantip schreef:we mooiere stand en hadden we mooie honda's als

Als m'n viCCi eens af is...

dtune_stefan schreef:mooie honda's??Xantip schreef:we mooiere stand en hadden we mooie honda's als
Die versloegen stuk voor stuk you ass op styling en tuning...dtune_stefan schreef:mooie honda's??Xantip schreef:we mooiere stand en hadden we mooie honda's als
is het niet your ass?Vosje schreef:@ Xantip: Het is YOU'RE ASS en niet YOU ASS! Als je dan al commentaar leverd doe het dan goed! En waar gaat dit eigenlijk over een suzuki knuppel die het opneemt voor honda's op een renault forum..... dat kan toch niet anders als fout gaan?!
![]()
Tja dat jullie zo bang zijn voor politie kunnen wij ook niet weten. Op onze eigen meeting kwam pas 2x politie langs rijden om onze auto's te bekijken. Ze zwaaiden nog vriendelijk ook.Vosje schreef:Dat went vanzelf Merijn! Die Suzuki maniacs hebben bijna onze meetingplek verneukt...... vandaar dat we niet zo goed met ze kunnen opschieten!Merijn schreef:Jullie zijn echt vaag, zeg!
Xantip schreef:Tja dat jullie zo bang zijn voor politie kunnen wij ook niet weten. Op onze eigen meeting kwam pas 2x politie langs rijden om onze auto's te bekijken. Ze zwaaiden nog vriendelijk ook.Vosje schreef:Dat went vanzelf Merijn! Die Suzuki maniacs hebben bijna onze meetingplek verneukt...... vandaar dat we niet zo goed met ze kunnen opschieten!Merijn schreef:Jullie zijn echt vaag, zeg!
En ja zoals gewoonlijk hadden we de muziek wel aan.
Ik denk niet dat ik de uitnodeging van doubleyou aan neem om nog eens langs te komen met mn swiffer.
Ik laat jullie wel mooi daar bang staan zij voor de politie. Hier in emmen zijn de algemene meetings met veel herrie zelfs geen probleem...
Adios
Een auto is een auto, een tuner is een tuner, en of het nou Honda, Suzi, VW, Opel of Subaru is, maakt niks uit. 't zijn mensen die allemaal geinteresseerd zijn in auto's en in stylen en tunen.Vosje schreef:En waar gaat dit eigenlijk over een suzuki knuppel die het opneemt voor honda's op een renault forum..... dat kan toch niet anders als fout gaan?
Langskomen heeft niks met durven te maken maar met de mentaliteit tegenover hem.Vosje schreef:Dat je niet langs 'durft' te komen bewijst maar weer eens wat voor grote jongen je bent!
Ja he? Er zijn er maar weinig die doorhebben hoe het quoten gaat. Massaal veel regels wit tussen een quote en de daaropvolgende tekst. Na de [ /quote] tag moet je gewoon meteen typen, en niet eerst een enter (of meerdere enters) rammen. Staat netter. En dan soms ook lappen tekst quoten zonder dat het antwoord over die hele tekst gaat.Vosje schreef:moeilijk he quoten ??
Aah ja, en jij denkt dat wij niet in twente meeten? Met onze club hebben we nog nooit problemen gehad met de politie. En die muziek... daar doet de politie over het algemeen weinig op uit...xantip, misschien zoals je weet, zijn ze in twente stevig aan het controleren, met wat aan een auto moet zitten en wat niet.(vraag vosje en michel rsi maar )
en als het niet goed is, trekken ze je gelijk je kenteken in!![]()
dus heb geen zin in mensen die beetje de stoere jongen willen uithangen, door een burnout te maken of luide muziek op te zetten en het voor een ander te verstieren want die mensen die er elke keer staan hebben geen zin dat de politie elke keer op hun lip staan
Renco wil de suzi lui er niet bij hebben is duidelijk. Maar om dan beetje te gaan zitten uitdagen vin ik wel stoer hoor renco.. je durft wel op je eigen forumpjeVosje schreef:@ Xantip: Dat je niet langs 'durft' te komen bewijst maar weer eens wat voor grote jongen je bent!
PMRobert dB. schreef:Vosje ik zou maar ff rustig en normaal doen.
Kom eens langs zou ik zeggen! Het is hier altijd gezellig!!!! of niet soms???Merijn schreef:Gezellige meetings daar in het oosten, dat hoor ik wel!