[GTT]Help ( en liefst zo snel mogelijk )

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
H8bal

Ik wou deze morgend uit mijn wagen stappen , bleek dat ik de sleutel niet uit het contact kreeg. :evil: Natuurlijk is dit een vrij groot probleem aangezien ik nu mijn wagen niet kan afsluiten.

Heeft er nog iemand dit probleem gehad, zou ik direct een nieuw slot nodig hebben ?

Graag snel hulp, waznt dit probleem zou zo snel mogelijk opgelost moeten zijn. Indien ik morgen nog geen simpele oplossing heb, ga ik gewoon naar de garage.
Alleycat
Contacteer:

hmmmm een gtt heeft toch twee sleutels?
één voor de deuren en één voor het contact?
Ik heb wel een contactslot voor je te koop, maar ik zie dat je in belgie woont....
Ivo
Über-Spammer

Oei, dat zijn vaak lastige klusjes.... >-)
Gewoon even de tijd ervoor nemen, en toch nog wat prutsen om je sleutel uit je contact te krijgen, want een nieuw contactslot is een duur geintje....!

Succes....
Steven
Car: M536

Oei ehm juist.

Je hebt em ookal geprobeerd heen en weer te wrikken neem ik aan? Ik had bij me ouwe GT er altijd wat speling inzitten waardoor ik em met heen en weer duwen em er wel uit kon trekken.

Goed als de sleutel erin zit kun je het contactslot wel gemakkelijk in zijn geheel eruit halen.
Uit me hoofd zit er 1 klein kruiskop schroef je aan de bovenkant en een soort van metalen stripje wat kan induwen als je sleutel in de eerste slag van je contact zit. Dan kun je em zo in z'n geheel eruit trekken.

Tis een beetje geknoei met het dashboard enzo.
Steven
Car: M536

Ivo8hoven schreef:Oei, dat zijn vaak lastige klusjes.... >-)
Gewoon even de tijd ervoor nemen, en toch nog wat prutsen om je sleutel uit je contact te krijgen, want een nieuw contactslot is een duur geintje....!

Succes....
Ik heb er nog wel 1 liggen met 1 bijpassende sleutel.
Alleycat
Contacteer:

hahahaha, die jongen heeft in een paar minuten tijd al twee nieuwe contactsloten aangeboden gekregen! :lol:
Misschien wat contactspray?
H8bal

Ik denk niet dat spray gaat helpen , voorheen geen enkel probleemn dus ik denk dat één van die brogpinnetjes (of hoe noemt het) niet lost. Ik denk als ik nu met veel geprul en krachtvertoon die sleutel eruit krijg, dat ik hem er niet meer in ga krijgen.

Is er iemand die straks naar de friday night meeting in Hasselt komt, met de nodige "hardware" ?
rubie

ik heb nog een splinternieuw liggen

ik hoor het wel
martin rs

zal ik mijn contact slotje ook maar aanbieden dan die ik over heb dan heb je er in een topic al vier aangeboden gekregen en je eigen nog niet opgelost :p
H8bal

MErci voor de aanbiedingen mensen, ik ga dat met rubie proberen te arrangeren, want die woont op 5 minuten van hier :)
Riël
Über-Spammer

hard trekken en slopen, die van mij pikt ongeveer elke gtt sleutel wel ongeveer :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
H8bal

is er nog iemand in België met een contactslot teveel ? Ruben had blijkbaar geen juiste sloten.
chendy
Contacteer:

Waar zouden we zijn zonder TPG-post? :D
Is gaaf dat je al snel wat aangeboden kreeg. Zou makkelijk in een bubbeltjes-envelop kunnen, en veel kost dat niet.

Mvg, Chendy.
H8bal

chendy schreef:Waar zouden we zijn zonder TPG-post? :D
Is gaaf dat je al snel wat aangeboden kreeg. Zou makkelijk in een bubbeltjes-envelop kunnen, en veel kost dat niet.

Mvg, Chendy.
Ja, maar met dat weekend en de feestdag gaat da een kleine week duren en ik had day graag dit weekend in orde gehad ...
GTT__Geert

Geen sloop in de buurt waar je er misschien 1 vandaan kan halen??. is misschien niet de beste oplossing, maar dan kun je weer rijden :)
don't be a fool, wrap your tool
H8bal

GTT__Geert schreef:Geen sloop in de buurt waar je er misschien 1 vandaan kan halen??. is misschien niet de beste oplossing, maar dan kun je weer rijden :)
Keb al enkele mails gestuurd maar geen antwoord gekregen.

En rijden doet ie , maar het is niet echt verantwoord de wagen met de sleutel op te parkeren.
rubie

fietst daar is wa contact spray bij tussen ,moet er uit te krijgen zijn volgens mij
H8bal

rubie schreef:fietst daar is wa contact spray bij tussen ,moet er uit te krijgen zijn volgens mij
Zit al een half spuitbus in :p
H8bal

Ondertussen tot de leuke conclusie gekomen dat een contactslot van een gewone 5 niet past :(

Dus is er iemand die mij tegen vergoeding een gtt contactslot met sleutel kan verzenden ?
H8bal

Waar zitten die mannen met een r5GTT slot ?
Abel
Über-Spammer

Hallo Hier Noord nederland.

1 contactslot op voorraad + 2 sleutels

Pm me maar met een voorstel :wink:
Plaats reactie