Heeft er nog iemand dit probleem gehad, zou ik direct een nieuw slot nodig hebben ?
Graag snel hulp, waznt dit probleem zou zo snel mogelijk opgelost moeten zijn. Indien ik morgen nog geen simpele oplossing heb, ga ik gewoon naar de garage.
Ik heb er nog wel 1 liggen met 1 bijpassende sleutel.Ivo8hoven schreef:Oei, dat zijn vaak lastige klusjes....![]()
Gewoon even de tijd ervoor nemen, en toch nog wat prutsen om je sleutel uit je contact te krijgen, want een nieuw contactslot is een duur geintje....!
Succes....
Ja, maar met dat weekend en de feestdag gaat da een kleine week duren en ik had day graag dit weekend in orde gehad ...chendy schreef:Waar zouden we zijn zonder TPG-post?![]()
Is gaaf dat je al snel wat aangeboden kreeg. Zou makkelijk in een bubbeltjes-envelop kunnen, en veel kost dat niet.
Mvg, Chendy.
Keb al enkele mails gestuurd maar geen antwoord gekregen.GTT__Geert schreef:Geen sloop in de buurt waar je er misschien 1 vandaan kan halen??. is misschien niet de beste oplossing, maar dan kun je weer rijden