vloermatten Renault Tuning Club

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
-Ray-
Contacteer:

Naam, auto, kleur matten, rand, tekst, positie hor/vert. ,ja/nee tekst autotype

Alleycat, 5GTT, zwart/zilver/zilver, verticaal, ja GTTurbo
Ollie, Clio 1, zwart/zwart/zilver, horizontaal, nee
Patrick renault 21turbo/zwart/zwart/zilver vertikaal,nee 21turbo
Marcel (Mr. Bacardi Cola) zwart/zilver/zilver, horizontaal, ja, R19 16V
Pumbaa82, GTTurbo, zwart/zilver/zilver,verticaal,nee
Marcel (16v), R19 zwart/zwart/zilver,horizontaal,nee
Edwin, R19 zwart/zwart/zilver/horizontaal/nee
Jeroen.k R19 16v zwart/zwart/blauw, horizontaal, nee
Matijs, GTT, rood/rood/zilver, verticaal, nee
Christian, r19, zwart/zilver/wit, Horizontaal, nee r19 1,7 RN
Marcel(MJ), GTT, zwart/rood/rood, verticaal, nee
Uenk, Clio 1, zwart/zwart/zilver, horizontaal, nee

RTC, xxx, zwart/zwart/zilver, horizontaal, nee 5 SETS
RTC, xxx, zwart/zwart/zilver, vertikaal, nee 5 SETS
Immer wieder die verdammte Holländer
bartuitlauwe
Contacteer:

Wanneer worden de matten besteld?

Wat is dus de uiterste besteldatum?
Ollie

Matten kunnen altijd besteld worden. Wil voor de Meern de eerste serie matten hebben, zodat dan de mensen die nu besteld hebben de matten kunnen ophalen op de stand.
Maar ook daarna kan iedereen dus gewoon een bestelling plaatsen.
Ik ben op het moment nog op antwoord aan het wachten van de juiste mensen in de club :wink:
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Ollie schreef:
Ik ben op het moment nog op antwoord aan het wachten van de juiste mensen in de club :wink:
Ray lees je pm :D

of heb je geen pm gestuurd ollie :)
.:: TurboPowerr ::.
Ollie

Nee, niet naar Ray, deze keer eentje gestuurd aan Pieter, omdat ik me heb laten vertellen dat hij de eindbeslissing maakt :wink: . Zal er dan ook nog maar eentje sturen aan Ray. :D
Ik blijf wat pm-en... :p
bartuitlauwe
Contacteer:

Maar ik bedoelde eigenlijk wanneer je deze bestelling gaat plaatsen?
Tino
Erelid - RvT

Ollie schreef:Nee, niet naar Ray, deze keer eentje gestuurd aan Pieter, omdat ik me heb laten vertellen dat hij de eindbeslissing maakt :wink: . Zal er dan ook nog maar eentje sturen aan Ray. :D
Ik blijf wat pm-en... :p
is dit niet je antwoord dan op je vragen? :

RTC, xxx, zwart/zwart/zilver, horizontaal, nee 5 SETS
RTC, xxx, zwart/zwart/zilver, vertikaal, nee 5 SETS
Ollie

Als jij me dan effe vertelt welke xxx matten ik moet bestellen :D

En zoals gezegd, wil ik er voor zorgen dan de matten klaar zijn voor de Meern (2 november dus :p ). Ik plaats de bestelling dan zo dat dat gehaald wordt, maar zou je geen precieze datum kunnen geven. Gewoon bestellen, niet moeilijk doen :wink:
-Ray-
Contacteer:

Ollie schreef:Als jij me dan effe vertelt welke xxx matten ik moet bestellen :D

En zoals gezegd, wil ik er voor zorgen dan de matten klaar zijn voor de Meern (2 november dus :p ). Ik plaats de bestelling dan zo dat dat gehaald wordt, maar zou je geen precieze datum kunnen geven. Gewoon bestellen, niet moeilijk doen :wink:
excuse me, maar xxx staat voor dat we geen auto op de matten willen hebben. of ben ik nu zo abuis???

enne, ik heb gezegd dat je los kon gaan, ik had overlegd met pieter + rest van het bestuur. bestel maar! enneeee... ik heb nog steeds geen pm :p
Tino
Erelid - RvT

-Ray- schreef:
Ollie schreef:Als jij me dan effe vertelt welke xxx matten ik moet bestellen :D

excuse me, maar xxx staat voor dat we geen auto op de matten willen hebben. of ben ik nu zo abuis???

enne, ik heb gezegd dat je los kon gaan, ik had overlegd met pieter + rest van het bestuur. bestel maar! enneeee... ik heb nog steeds geen pm :p
Daar staat die xxx dus niet voor :) die xxx staat voor welk type auto ze besteld moeten worden niet welke tekst op de mat moet komen.

(is mij ook door ollie verteld hoor :p)
Steven
Car: M536

Ff vraagje tussendoor, misschien dat ikd e spuit 11 uithang, maar kon he tzo snel ff niet vinden.

-Wat gaat het ongeveer kosten?
-Bij de GTT kruipt mijn X mat telkens onder de pedalen, dus dat stukje heb ik niet nodig. Of is dit al standaard voor de GT?

Standaard Renaultmatten hebben ook nix onder de pedalen lopen zover ik weet.

Ik ga op de meern denk ik even loeren en de kans zit er wel in dat ik een setje koop :)
Hans R.

Prijs staat erbij...67 euro per set.

En er zitten van die vast maak dingetjes bij zodat je mat op de juiste plaats blijf liggen.
-Ray-
Contacteer:

ik ga ook de spuit 11 uithangen:

is er al nieuws omtrend de matten? :)
Ollie

Ik heb het op het moment ontzettend druk met school, dus ben nog aan het kijken wanneer ik tijd heb om bij Sanspeed langs te gaan. Is namelijk een dikke vette reis voor mij :(

@Ray: weet je al welke setjes de club wil hebben?
marcel16v

Ollie schreef:Ik heb het op het moment ontzettend druk met school, dus ben nog aan het kijken wanneer ik tijd heb om bij Sanspeed langs te gaan. Is namelijk een dikke vette reis voor mij :(

@Ray: weet je al welke setjes de club wil hebben?
Een van de Noordelijke leden zou toch ook langs kunnen gaan.
Ollie

Was ook mijn voorstel, maar wacht nog steeds op antwoord :wink:

Dus bij deze: woont er iemand in de buurt van Sanspeed (Kryptonstraat 15 - Rijssen) die er langs zou willen gaan om de matten te bekijken die daar geleverd worden. Ik heb al heel veel contact met die mensen gehad over de mail, maar hoef dus alleen nog maar ff langs om voorbeelden te zien en alles rond te krijgen. Liefst ga ik zelf natuurlijk, als de tijd het toelaat :( . Maar omdat we natuurlijk het liefst de eerste serie matten op de eindejaarsmeeting willen hebben, vrees ik het ergste wat die tijd bij mij betreft; balen (N)
Als er niemand kan voor die tijd en ik ook niet, dan wordt het jammergenoeg na de jaarafsluiting. Maar het gaat in ieder geval goedkomen, want ik ben toch echt toe aan een nieuws setje mooie matten :D
Ze zijn open op:

Donderdag van 12 t/m 21 uur
Vrijdag van 10 t/m 18 uur
Zaterdag van 10 t/m 17 uur

Maar er kan natuurlijk ook een afspraak gemaakt worden. We nemen tenslotte genoeg matten af!

Mocht er iemand kunnen of vragen hebben, stuur mij gerust een pm en dan komt alles in orde!
-Ray-
Contacteer:

ik woon niet in de buurt, wie wel?
edwin19
Contacteer:

ik woon helaas ook niet om de hoek :D
Steven
Car: M536

Er wordt gevraagd wie WEL, niet wie er allemaal niet in de buurt wonen. Lekker nuttig dit (N)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

IS er misschien wat nieuwe informatie???
Ollie

Maik (WOOFER) schreef:IS er misschien wat nieuwe informatie???
Zoals....??
marcel16v

Zullen ze klaar zijn op 2 Nov.?
Ollie

marcel16v schreef:Zullen ze klaar zijn op 2 Nov.?
Lees ff tekst van mij een paar posts omhoog...
Christian

Ollie schreef:Was ook mijn voorstel, maar wacht nog steeds op antwoord :wink:

Dus bij deze: woont er iemand in de buurt van Sanspeed (Kryptonstraat 15 - Rijssen) die er langs zou willen gaan om de matten te bekijken die daar geleverd worden. Ik heb al heel veel contact met die mensen gehad over de mail, maar hoef dus alleen nog maar ff langs om voorbeelden te zien en alles rond te krijgen. Liefst ga ik zelf natuurlijk, als de tijd het toelaat :( . Maar omdat we natuurlijk het liefst de eerste serie matten op de eindejaarsmeeting willen hebben, vrees ik het ergste wat die tijd bij mij betreft; balen (N)
Als er niemand kan voor die tijd en ik ook niet, dan wordt het jammergenoeg na de jaarafsluiting. Maar het gaat in ieder geval goedkomen, want ik ben toch echt toe aan een nieuws setje mooie matten :D
Ze zijn open op:

Maar er kan natuurlijk ook een afspraak gemaakt worden. We nemen tenslotte genoeg matten af!

Mocht er iemand kunnen of vragen hebben, stuur mij gerust een pm en dan komt alles in orde!
rijsen is niet zo heel ver weg voor mij ik zou er eventuweel wel langs willen rijden tegen een vergoeding tis wel even anders half uur rijden voor mij
ik wil namelijk ook wel een set ebben mijne zijn er nu ook door bij me voeten :(

mijn nummer MOB nummer staat wel in de rtc klapper :)
Christian

@Ollie

kan ik ze ook zondags komen bekijken?

laat het me even weten
michel 16v
Contacteer:

Christian schreef:
Ollie schreef:Was ook mijn voorstel, maar wacht nog steeds op antwoord :wink:

Ze zijn open op:

rijsen is niet zo heel ver weg voor mij ik zou er eventuweel wel langs willen rijden tegen een vergoeding tis wel even anders half uur rijden voor mij
ik wil namelijk ook wel een set ebben mijne zijn er nu ook door bij me voeten :(

mijn nummer MOB nummer staat wel in de rtc klapper :)

ik kan er ook wel even heen,is voor mij maar 5 km rijden
Ollie

Christian schreef:@Ollie

kan ik ze ook zondags komen bekijken?

laat het me even weten
Ollie schreef:Donderdag van 12 t/m 21 uur

Ollie

michel 16v schreef:ik kan er ook wel even heen,is voor mij maar 5 km rijden
Dat zou superdeluxe zijn (Y)

Pm....
Ollie

Zo, ff een korte update...

Michel 16V gaat deze week langs om de voorbeelden te bekijken. Als alles goed uitziet, dan gaat de bestelling geplaatst worden.
Ik heb de mensen die zich tot nu toe op de bestellijst hadden gezet allemaal een pm gestuurd. Gaarne een bevestiging hiervan :D
De matten zullen helaas dus niet voor de jaarafsluiting klaar zijn. Streefdatum is 7 december...jaja...de ALV. Dus iedereen die een setje besteld heeft en nog niet naar de ALV wilde komen, kom dan nu maar wel :wink: :p

En mensen die nog niet besteld hebben maar wel interesse hebben, stuur mij een pm-etje en zet jezelf erbij in het lijstje (zie pagina 3 van dit topic)
Tom
Moderator
Car: MB

kun je geen voorbeeldje mee krijgen (die je later weer terug geeft) voor de op de stand?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
jeroen.k

PM terug :p
-Ray-
Contacteer:

pm voor ollie :)
Ollie

Tom schreef:kun je geen voorbeeldje mee krijgen (die je later weer terug geeft) voor de op de stand?
Dat is een hele goeie! (Y)

Ga ik even achteraan...
michel 16v
Contacteer:

ben net even bij sanspeed geweest en heb een paar voorbeeld-matjes meegenomen, die zondag dan bekeken kunnen worden.
Tom
Moderator
Car: MB

klasse (Y)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Plaats reactie