vloermatten Renault Tuning Club
Naam, auto, kleur matten, rand, tekst, positie hor/vert. ,ja/nee tekst autotype
Alleycat, 5GTT, zwart/zilver/zilver, verticaal, ja GTTurbo
Ollie, Clio 1, zwart/zwart/zilver, horizontaal, nee
Patrick renault 21turbo/zwart/zwart/zilver vertikaal,nee 21turbo
Marcel (Mr. Bacardi Cola) zwart/zilver/zilver, horizontaal, ja, R19 16V
Pumbaa82, GTTurbo, zwart/zilver/zilver,verticaal,nee
Marcel (16v), R19 zwart/zwart/zilver,horizontaal,nee
Edwin, R19 zwart/zwart/zilver/horizontaal/nee
Jeroen.k R19 16v zwart/zwart/blauw, horizontaal, nee
Matijs, GTT, rood/rood/zilver, verticaal, nee
Christian, r19, zwart/zilver/wit, Horizontaal, nee r19 1,7 RN
Marcel(MJ), GTT, zwart/rood/rood, verticaal, nee
Uenk, Clio 1, zwart/zwart/zilver, horizontaal, nee
RTC, xxx, zwart/zwart/zilver, horizontaal, nee 5 SETS
RTC, xxx, zwart/zwart/zilver, vertikaal, nee 5 SETS
Alleycat, 5GTT, zwart/zilver/zilver, verticaal, ja GTTurbo
Ollie, Clio 1, zwart/zwart/zilver, horizontaal, nee
Patrick renault 21turbo/zwart/zwart/zilver vertikaal,nee 21turbo
Marcel (Mr. Bacardi Cola) zwart/zilver/zilver, horizontaal, ja, R19 16V
Pumbaa82, GTTurbo, zwart/zilver/zilver,verticaal,nee
Marcel (16v), R19 zwart/zwart/zilver,horizontaal,nee
Edwin, R19 zwart/zwart/zilver/horizontaal/nee
Jeroen.k R19 16v zwart/zwart/blauw, horizontaal, nee
Matijs, GTT, rood/rood/zilver, verticaal, nee
Christian, r19, zwart/zilver/wit, Horizontaal, nee r19 1,7 RN
Marcel(MJ), GTT, zwart/rood/rood, verticaal, nee
Uenk, Clio 1, zwart/zwart/zilver, horizontaal, nee
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Wanneer worden de matten besteld?
Wat is dus de uiterste besteldatum?
Wat is dus de uiterste besteldatum?
Matten kunnen altijd besteld worden. Wil voor de Meern de eerste serie matten hebben, zodat dan de mensen die nu besteld hebben de matten kunnen ophalen op de stand.
Maar ook daarna kan iedereen dus gewoon een bestelling plaatsen.
Ik ben op het moment nog op antwoord aan het wachten van de juiste mensen in de club
Maar ook daarna kan iedereen dus gewoon een bestelling plaatsen.
Ik ben op het moment nog op antwoord aan het wachten van de juiste mensen in de club
-
- Contacteer:
Maar ik bedoelde eigenlijk wanneer je deze bestelling gaat plaatsen?
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
is dit niet je antwoord dan op je vragen? :Ollie schreef:Nee, niet naar Ray, deze keer eentje gestuurd aan Pieter, omdat ik me heb laten vertellen dat hij de eindbeslissing maakt. Zal er dan ook nog maar eentje sturen aan Ray.
![]()
Ik blijf wat pm-en...
.:: TurboPowerr ::.
Als jij me dan effe vertelt welke xxx matten ik moet bestellen
En zoals gezegd, wil ik er voor zorgen dan de matten klaar zijn voor de Meern (2 november dus
). Ik plaats de bestelling dan zo dat dat gehaald wordt, maar zou je geen precieze datum kunnen geven. Gewoon bestellen, niet moeilijk doen 

En zoals gezegd, wil ik er voor zorgen dan de matten klaar zijn voor de Meern (2 november dus

excuse me, maar xxx staat voor dat we geen auto op de matten willen hebben. of ben ik nu zo abuis???Ollie schreef:Als jij me dan effe vertelt welke xxx matten ik moet bestellen![]()
En zoals gezegd, wil ik er voor zorgen dan de matten klaar zijn voor de Meern (2 november dus). Ik plaats de bestelling dan zo dat dat gehaald wordt, maar zou je geen precieze datum kunnen geven. Gewoon bestellen, niet moeilijk doen
enne, ik heb gezegd dat je los kon gaan, ik had overlegd met pieter + rest van het bestuur. bestel maar! enneeee... ik heb nog steeds geen pm

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Daar staat die xxx dus niet voor-Ray- schreef:excuse me, maar xxx staat voor dat we geen auto op de matten willen hebben. of ben ik nu zo abuis???Ollie schreef:Als jij me dan effe vertelt welke xxx matten ik moet bestellen![]()
En zoals gezegd, wil ik er voor zorgen dan de matten klaar zijn voor de Meern (2 november dus). Ik plaats de bestelling dan zo dat dat gehaald wordt, maar zou je geen precieze datum kunnen geven. Gewoon bestellen, niet moeilijk doen
enne, ik heb gezegd dat je los kon gaan, ik had overlegd met pieter + rest van het bestuur. bestel maar! enneeee... ik heb nog steeds geen pm

(is mij ook door ollie verteld hoor

.:: TurboPowerr ::.
Ff vraagje tussendoor, misschien dat ikd e spuit 11 uithang, maar kon he tzo snel ff niet vinden.
-Wat gaat het ongeveer kosten?
-Bij de GTT kruipt mijn X mat telkens onder de pedalen, dus dat stukje heb ik niet nodig. Of is dit al standaard voor de GT?
Standaard Renaultmatten hebben ook nix onder de pedalen lopen zover ik weet.
Ik ga op de meern denk ik even loeren en de kans zit er wel in dat ik een setje koop
-Wat gaat het ongeveer kosten?
-Bij de GTT kruipt mijn X mat telkens onder de pedalen, dus dat stukje heb ik niet nodig. Of is dit al standaard voor de GT?
Standaard Renaultmatten hebben ook nix onder de pedalen lopen zover ik weet.
Ik ga op de meern denk ik even loeren en de kans zit er wel in dat ik een setje koop

ik ga ook de spuit 11 uithangen:
is er al nieuws omtrend de matten?
is er al nieuws omtrend de matten?

Ik heb het op het moment ontzettend druk met school, dus ben nog aan het kijken wanneer ik tijd heb om bij Sanspeed langs te gaan. Is namelijk een dikke vette reis voor mij
@Ray: weet je al welke setjes de club wil hebben?

Een van de Noordelijke leden zou toch ook langs kunnen gaan.Ollie schreef:Ik heb het op het moment ontzettend druk met school, dus ben nog aan het kijken wanneer ik tijd heb om bij Sanspeed langs te gaan. Is namelijk een dikke vette reis voor mij![]()
Was ook mijn voorstel, maar wacht nog steeds op antwoord
Dus bij deze: woont er iemand in de buurt van Sanspeed (Kryptonstraat 15 - Rijssen) die er langs zou willen gaan om de matten te bekijken die daar geleverd worden. Ik heb al heel veel contact met die mensen gehad over de mail, maar hoef dus alleen nog maar ff langs om voorbeelden te zien en alles rond te krijgen. Liefst ga ik zelf natuurlijk, als de tijd het toelaat
. Maar omdat we natuurlijk het liefst de eerste serie matten op de eindejaarsmeeting willen hebben, vrees ik het ergste wat die tijd bij mij betreft; balen
Als er niemand kan voor die tijd en ik ook niet, dan wordt het jammergenoeg na de jaarafsluiting. Maar het gaat in ieder geval goedkomen, want ik ben toch echt toe aan een nieuws setje mooie matten
Ze zijn open op:
Donderdag van 12 t/m 21 uur
Vrijdag van 10 t/m 18 uur
Zaterdag van 10 t/m 17 uur
Maar er kan natuurlijk ook een afspraak gemaakt worden. We nemen tenslotte genoeg matten af!
Mocht er iemand kunnen of vragen hebben, stuur mij gerust een pm en dan komt alles in orde!
Dus bij deze: woont er iemand in de buurt van Sanspeed (Kryptonstraat 15 - Rijssen) die er langs zou willen gaan om de matten te bekijken die daar geleverd worden. Ik heb al heel veel contact met die mensen gehad over de mail, maar hoef dus alleen nog maar ff langs om voorbeelden te zien en alles rond te krijgen. Liefst ga ik zelf natuurlijk, als de tijd het toelaat

Als er niemand kan voor die tijd en ik ook niet, dan wordt het jammergenoeg na de jaarafsluiting. Maar het gaat in ieder geval goedkomen, want ik ben toch echt toe aan een nieuws setje mooie matten

Ze zijn open op:
Maar er kan natuurlijk ook een afspraak gemaakt worden. We nemen tenslotte genoeg matten af!
Mocht er iemand kunnen of vragen hebben, stuur mij gerust een pm en dan komt alles in orde!
ik woon niet in de buurt, wie wel?
ik woon helaas ook niet om de hoek 

-
- Über-Spammer
IS er misschien wat nieuwe informatie???
rijsen is niet zo heel ver weg voor mij ik zou er eventuweel wel langs willen rijden tegen een vergoeding tis wel even anders half uur rijden voor mijOllie schreef:Was ook mijn voorstel, maar wacht nog steeds op antwoord![]()
Dus bij deze: woont er iemand in de buurt van Sanspeed (Kryptonstraat 15 - Rijssen) die er langs zou willen gaan om de matten te bekijken die daar geleverd worden. Ik heb al heel veel contact met die mensen gehad over de mail, maar hoef dus alleen nog maar ff langs om voorbeelden te zien en alles rond te krijgen. Liefst ga ik zelf natuurlijk, als de tijd het toelaat. Maar omdat we natuurlijk het liefst de eerste serie matten op de eindejaarsmeeting willen hebben, vrees ik het ergste wat die tijd bij mij betreft; balen
![]()
Als er niemand kan voor die tijd en ik ook niet, dan wordt het jammergenoeg na de jaarafsluiting. Maar het gaat in ieder geval goedkomen, want ik ben toch echt toe aan een nieuws setje mooie matten![]()
Ze zijn open op:
ik wil namelijk ook wel een set ebben mijne zijn er nu ook door bij me voeten

mijn nummer MOB nummer staat wel in de rtc klapper

-
- Contacteer:
Christian schreef:rijsen is niet zo heel ver weg voor mij ik zou er eventuweel wel langs willen rijden tegen een vergoeding tis wel even anders half uur rijden voor mijOllie schreef:Was ook mijn voorstel, maar wacht nog steeds op antwoord![]()
Dus bij deze: woont er iemand in de buurt van Sanspeed (Kryptonstraat 15 - Rijssen) die er langs zou willen gaan om de matten te bekijken die daar geleverd worden. Ik heb al heel veel contact met die mensen gehad over de mail, maar hoef dus alleen nog maar ff langs om voorbeelden te zien en alles rond te krijgen. Liefst ga ik zelf natuurlijk, als de tijd het toelaat. Maar omdat we natuurlijk het liefst de eerste serie matten op de eindejaarsmeeting willen hebben, vrees ik het ergste wat die tijd bij mij betreft; balen
![]()
Als er niemand kan voor die tijd en ik ook niet, dan wordt het jammergenoeg na de jaarafsluiting. Maar het gaat in ieder geval goedkomen, want ik ben toch echt toe aan een nieuws setje mooie matten![]()
Ze zijn open op:
ik wil namelijk ook wel een set ebben mijne zijn er nu ook door bij me voeten
mijn nummer MOB nummer staat wel in de rtc klapper
ik kan er ook wel even heen,is voor mij maar 5 km rijden
Christian schreef:@Ollie
kan ik ze ook zondags komen bekijken?
laat het me even weten
Ollie schreef:Donderdag van 12 t/m 21 uur
Zo, ff een korte update...
Michel 16V gaat deze week langs om de voorbeelden te bekijken. Als alles goed uitziet, dan gaat de bestelling geplaatst worden.
Ik heb de mensen die zich tot nu toe op de bestellijst hadden gezet allemaal een pm gestuurd. Gaarne een bevestiging hiervan
De matten zullen helaas dus niet voor de jaarafsluiting klaar zijn. Streefdatum is 7 december...jaja...de ALV. Dus iedereen die een setje besteld heeft en nog niet naar de ALV wilde komen, kom dan nu maar wel
En mensen die nog niet besteld hebben maar wel interesse hebben, stuur mij een pm-etje en zet jezelf erbij in het lijstje (zie pagina 3 van dit topic)
Michel 16V gaat deze week langs om de voorbeelden te bekijken. Als alles goed uitziet, dan gaat de bestelling geplaatst worden.
Ik heb de mensen die zich tot nu toe op de bestellijst hadden gezet allemaal een pm gestuurd. Gaarne een bevestiging hiervan

De matten zullen helaas dus niet voor de jaarafsluiting klaar zijn. Streefdatum is 7 december...jaja...de ALV. Dus iedereen die een setje besteld heeft en nog niet naar de ALV wilde komen, kom dan nu maar wel

En mensen die nog niet besteld hebben maar wel interesse hebben, stuur mij een pm-etje en zet jezelf erbij in het lijstje (zie pagina 3 van dit topic)
pm voor ollie 

-
- Contacteer:
ben net even bij sanspeed geweest en heb een paar voorbeeld-matjes meegenomen, die zondag dan bekeken kunnen worden.