rolkooi matter voor de 5?
ik heb me net een stuk rolkooi aangeschaft voor in me vijfje jammer genoeg is dit alleen het achterste gedeelte ,iemand een idee wat het voorste stuk kost als dit nog te krijgen is.......anders moet ik zelf aan het plooien gaan en daar heb ik niet zo veel zin in
-
- Über-Spammer
Rubie, zelf maken of laten maken is de beste optie, want er zijn al zo veel mensen opzoek of hebben al tijden gezocht maar nog niet gevonden.
conclusie: de kans dat je hem vind is zeer gering.
laten maken is
.
suc6
conclusie: de kans dat je hem vind is zeer gering.
laten maken is

suc6
Ik ben inderdaad bang dat de voorste helften zeldzaam zijn, want ik heb ook alleen de achterste helft.
Bestaan die gasten nog? Ik kan geen website vinden. Is het trouwens Duits, Oostenrijks, of Zwitsers?
duits dacht ik,ik kan de voorste helften van limburgio zijn rolkooi wel nemen en die laten naplooien .......en ffe zien dat alles goed past,moest dit goed lukken dan laat ik het wel weten en probeer ik de rest ook wel te voorzien van een voorste stuk maar dit is wel nog niet voor volgende week,heb nog een hoop werk
Nee niet door het dash heen inderdaad. Maar voorlopig vind ik het wel goed zo, eerst maar eens de rest van de auto afmaken...

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
ziet er niet uit.martin rs schreef:waarom niet door het dash heen als ik vragen mag?
Tenminste vind ik. er is niet echt een mooie aansluiting als ie door het dash heen gaat.
daarbij komt als je bv je kachel unit wil vervangen moet eerst je rolkooi er nog weer uit.
gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
Beetje onzin, meeste kooien die door het dashboard heen lopen hoeven er niet uit voor dit soort zaken. Ik ken er eigenlijk niet een die er wel voor uit moet...Frits schreef:ziet er niet uit.martin rs schreef:waarom niet door het dash heen als ik vragen mag?
Tenminste vind ik. er is niet echt een mooie aansluiting als ie door het dash heen gaat.
daarbij komt als je bv je kachel unit wil vervangen moet eerst je rolkooi er nog weer uit.
gr.Frits
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Waarom lopen de meesten dan WEL door het dash volgens jou??clio_rally schreef:Beetje onzin, meeste kooien die door het dashboard heen lopen hoeven er niet uit voor dit soort zaken. Ik ken er eigenlijk niet een die er wel voor uit moet...Frits schreef:ziet er niet uit.martin rs schreef:waarom niet door het dash heen als ik vragen mag?
gr.Frits
Gijs
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
Waarom? Daar hebben we het toch niet over? Maar goed, volgens mij omdat het ten eerste gewoon makkelijker is, zeker met instappen. Verder hebben veel kooien de mogelijkheid om ze door te laten trekken naar de voorste veerpoten (zodat ze echt een hoop torsie uit de kas halen) en dan is het makkelijker als ze door het dash heen lopen. onze ax heeft de kooi voor het dash, het is onhandig met instappen en het ziet er in mijn mening niet zo netjes uit. De RS heeft hem gewoon door het dash en ik vind het prima. Met wat klein werk zou ik hem zelf netjes kunnen afwerken, maar in dit geval boeite dat niet. Met de kooi erin (kan er moeilijk uit, is een op maat gelaste kooi) heb ik in een half uur het complete dashboard er weer uit en in dezelfde tijd er ook weer in. Ik begrijp het probleem nooit zo...
Gijs
Gijs
Bezemer Rally Team
Ik vind het gewoon zonde van het dashboard, simpel. Bovendien zit er een gloedjenieuwe kachelradiateur in, en was ik toch niet van plan elke week het dashboard eruit te halen...
Laatst gewijzigd door Matijs op ma 13 okt 2003 9:24, 1 keer totaal gewijzigd.
toevallig heb ik vandaag mn dash eruit getrokken, omdat mn kachelrad lek was, na 2 jaar al
maar ik vind het een kl*tewerkje
Normaal ken je je kacheltje vervangen door je dash vanonder iets te liften en dat gaat dus ECHT NIET lukken als je stalenpijpen erdoorheen hebt lopen
oja.... mn dash ligt eruit omdat er een blauwe in komt

maar ik vind het een kl*tewerkje

Normaal ken je je kacheltje vervangen door je dash vanonder iets te liften en dat gaat dus ECHT NIET lukken als je stalenpijpen erdoorheen hebt lopen
oja.... mn dash ligt eruit omdat er een blauwe in komt

Mrtn = Maarten
euhm, al nieuws?

volgens mij moet het voorste stuk van sparco wel passen...................of toch ongeveer,da's het volgende wat ik is ffe ga uitzoeken,word dit te moeilijk dan ga ik zelf aan het plooien
En wat kost dat stuk van Sparco dan. weet je dat?
interessant. Keep us informed 

Ja, volgens mij is het een Frans bedrijf.Matijs schreef:Bestaan die gasten nog? Ik kan geen website vinden. Is het trouwens Duits, Oostenrijks, of Zwitsers?
-
- Car: Renault Clio III RS
rubie schreef:is niet los te verkrijgen![]()
omdat ze niet zouden willen dat als je een accident hebt gehad met je oude je een deel van je oude zou kunnen terug plaatsen zogezegd voor je eigen veiligheid!
dus zal niks anders opzitten dan zelf te klussen
en mocht het je zelf niet lukt kan je nog altijd naar remola autosport bellen/e-mailen .

Bij Biesheuvel kun je OMP en Sparco kooien kopen (niet gelast). Verder hebben ze nog wel kooien die er in gelast dienen te worden, maar daar heb ik niet verder naar gevraagd.
Bij Biesheuvel kunnen ze ook zelf op maaat gemaakte kooien in je auto lassen. Zij hebben hier een FIA licentie voor of zoiets.
Bij Biesheuvel kunnen ze ook zelf op maaat gemaakte kooien in je auto lassen. Zij hebben hier een FIA licentie voor of zoiets.
-
- Contacteer:
iwi weet je ook iets van prijzen van de rolkooien