[clio]deur krom

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Haas
Car: Megane RS

Door een bepaalde oorzaak is me deur krom. De onderkant staat nog goed zeg maar incl de scharnieren, maar de bovenkant waar de ruit inzit zeg maar staat naar buiten toe en sluit niet meer. Is dit nog goed recht te krijgen dmv richten of wordt dit een nieuwe deur?
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

volgens kan je gewoon nieuwe schanieren er op laten zetten en dan is volgens mij te richten.

Correct me if I am wrong
Haas

de scharnieren zijn nog goed...

De deur heeft een vouw zeg maar ter hoogte van de lijn spiegel-deurklink
RonnyClio

zoiets had ik ook, die kerel van de garage ging er echt al seen aap aanhangen en sjorren. Nu staat-ie weer goed :lol:

Maar ik raad het je niet aan om het zelf te proberen :wink:
Jasper16v

Mijn rechterdeur sluit ook niet helemaal goed. Als de deur dicht zit kan je hem nog een paar mm aandrukken, hij klemt dus niet helemaal ok.

Zal eens een x langs de dealer karren.
Haas

onder sluit hij wel, maar de deur staat bovenaan naar buiten, ong 10 mm speling...

Zal maar n hint geven, net of je er iets tussen houdt en je deur dichtgooit (WAT ER OVERIGENS NIET IS GEBEURD!!!)
Robke
Car: Lexus IS250

Gewoon eef het raampje naar benden doen, knie op de stijl zetten en trekken aan de deurstijl. Dan komt hij vanzelf weer in model, wordt regelmatig gedaan bij zulke dingen.
Haas

oke :D

Rob, je krijgt zo ook en pm btw
-=Chuckie=-
Contacteer:

Heb ik ook is gehad doordat 1 of andere kloot zo in mijn auto dacht te komen :evil: (hengelen) heb toen ook maar ff de knie ertegenaan gezet en viola zo goed als nieuw :)
Tom
Moderator
Car: MB

is ie alweer recht?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Haas

Tom schreef:is ie alweer recht?
nee, hij gaat vanmiddag voor de hele handel naar het schadebedrijf als het goed is...Ik hoop echt voor die man dat hij zegt datie voor 2 nov klaar is...
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

ik hoop het ook ja nu wil ik toch wel eens jou sje zien zeg
:wink:

suc6 (Y)
Haas

vanmiddag langsgeweest bij het schadebedrijf. De achterruit is vervangen, kan ik tenminste weer rijden. Deur is ff snel bijgebogen zodatie redelijk sluit, blijft t ook droog binnen :D
Donderdag gaatie 's morgens terug, dan wordt de deur deels opnieuw gespoten (net als een deel van de auto zelf) en rechtgetrokken...Vrijdagmiddag isie klaar. Dat MOET...heb ik m verzekerd, zaterdags werken ze niet en ik heb m toch echt bij zondags...
Haas

goed, auto is weer in mijn handen. Ik moet zeggen, de service was om op te schijten, maar het resultaat is zeer strak al zeg ik t zelf. Heb ineens nog meer zin in zondag :D
Plaats reactie