[clio]deur krom
Door een bepaalde oorzaak is me deur krom. De onderkant staat nog goed zeg maar incl de scharnieren, maar de bovenkant waar de ruit inzit zeg maar staat naar buiten toe en sluit niet meer. Is dit nog goed recht te krijgen dmv richten of wordt dit een nieuwe deur?
-
- Moderator
- Car: Megane
volgens kan je gewoon nieuwe schanieren er op laten zetten en dan is volgens mij te richten.
Correct me if I am wrong
Correct me if I am wrong
de scharnieren zijn nog goed...
De deur heeft een vouw zeg maar ter hoogte van de lijn spiegel-deurklink
De deur heeft een vouw zeg maar ter hoogte van de lijn spiegel-deurklink
onder sluit hij wel, maar de deur staat bovenaan naar buiten, ong 10 mm speling...
Zal maar n hint geven, net of je er iets tussen houdt en je deur dichtgooit (WAT ER OVERIGENS NIET IS GEBEURD!!!)
Zal maar n hint geven, net of je er iets tussen houdt en je deur dichtgooit (WAT ER OVERIGENS NIET IS GEBEURD!!!)
oke 
Rob, je krijgt zo ook en pm btw

Rob, je krijgt zo ook en pm btw
-
- Contacteer:
Heb ik ook is gehad doordat 1 of andere kloot zo in mijn auto dacht te komen
(hengelen) heb toen ook maar ff de knie ertegenaan gezet en viola zo goed als nieuw 

nee, hij gaat vanmiddag voor de hele handel naar het schadebedrijf als het goed is...Ik hoop echt voor die man dat hij zegt datie voor 2 nov klaar is...Tom schreef:is ie alweer recht?
-
- Moderator
- Car: Megane
ik hoop het ook ja nu wil ik toch wel eens jou sje zien zeg
suc6
suc6

vanmiddag langsgeweest bij het schadebedrijf. De achterruit is vervangen, kan ik tenminste weer rijden. Deur is ff snel bijgebogen zodatie redelijk sluit, blijft t ook droog binnen 
Donderdag gaatie 's morgens terug, dan wordt de deur deels opnieuw gespoten (net als een deel van de auto zelf) en rechtgetrokken...Vrijdagmiddag isie klaar. Dat MOET...heb ik m verzekerd, zaterdags werken ze niet en ik heb m toch echt bij zondags...

Donderdag gaatie 's morgens terug, dan wordt de deur deels opnieuw gespoten (net als een deel van de auto zelf) en rechtgetrokken...Vrijdagmiddag isie klaar. Dat MOET...heb ik m verzekerd, zaterdags werken ze niet en ik heb m toch echt bij zondags...
goed, auto is weer in mijn handen. Ik moet zeggen, de service was om op te schijten, maar het resultaat is zeer strak al zeg ik t zelf. Heb ineens nog meer zin in zondag