Rotor Gtt, trekken of lijmen???

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
jackel
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 17 aug 2003 11:00

nou, ik wil dus mijn verdeelkap + rotor vervangen, maar nu hoorde ik dat die rotor ook gelijmd kan zijn! Is dit bij een R5 gtt ook zo??
Moet verdeelkap + rotor origineel zijn of kan dit ook imitatie van b.v Brezan??? laterrrrrr :)
Goof
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 19 mar 2001 0:00
Locatie: Den Haag

:s Zit zeker niet gelijmd.
Kan je ook wel Brezan-parts voor gebruiken, hoewel mijn voorkeur voor dat soort parts toch orgineel is.:)
-=Chuckie=-
Berichten: 268
Lid geworden op: vr 10 jan 2003 22:58
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Gelijmd heb ik ze nog niet gezien maarja kan natuurlijk altijd iemand wezen die hem wil afkitten :s maar brezan kan natuurlijk ook wat je zelf wil.
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Brezan levert gewoon de originele merken, daar is echt nix mis mee hoor.
Het woord 'imitatie' gaat daar sowieso weinig op, ik heb al zat dingen van bijv. valeo in de schappen zien liggen.
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

meestal zitten ze niet gelijmd volgens mij, maar ze kunnen wel gruwelijk vast zitten !!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
jackel
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 17 aug 2003 11:00

moet je em er gewoon uittrekken of trekken met een draaiende beweging?? kortom welke trektechniek?? :~
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

bij een clio is het gewoon trekken. In rechte lijn dus. Er zit namelijk een groef in die recht is. ik denk dat dat ook zo is bij de GTT. En als ie kapot gaat is dat niet zo'n ramp natuurlijk. Je haalt hem er immers af om een nieuwe te plaatsen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Idd altijd omhoogtrekken, draaien heeft geen zin. Desnoods een paar schroevendraaiers eronder :)
En anders het hele ding aan gort slaan met een hamer ;)

D'r zijn trouwens een hele hoop verschillende rotoren en kapjes. Ook voor 1 type renault (voor de GTT zijn er ook 3-4 soorten). Dus let daar altijd goed op!
Plaats reactie