Ja ik heb er zelfs een rondje mee mogen rijden, maar moet zeggen dat dit echt een bijzondere GT is met zo'n km stand...!
Alles voeld gewoon goed, en rijd perfect, jammer dat de foto's het niet doen....
(Chris, laat eff weten als die emblemen nog te krijgen zijn..... )
Chris schreef:Ed dacht ook dat het lastig zou worden maar ging zijn uiterste best doen.
Volgende opties zijn er dan:
- Rondom embleemloos.
- LV embleemloos.
- Emblemen van de andere BS halen.
Wat zou jij doen?
Zijn die emblemen er fatsoenlijk af te halen? Anders ga ik ff shoppen in Oudewater..
Ehhhm, ik zou gewoon een handje vol nieuwe bestellen (wanneer mogelijk bij Kempenaar..), maaruh in Oudewater verkopen ze die dingen zeker niet hoor....
Remco T. schreef:Mooi wagentje Chris je komt er toch wel mee naar De Meern of niet ?
Dank je! Als hij het nog doet, dan zeker!
Nou zeg een beetje vertrouwen mag ook wel, als ie al 317xxx heeft afgelegd gaat ie echtnie zomaar kapot. En die startmotor boeit niet, zat mensen om em aan te duwen
Jaja Chris mooi bakkie hoor...... kan ie eindelijk in een BS rijden (eentje zonder roest heb ik me laten vertellen, nice...nice)
Ik heb er idd even over gedacht om er naar te kijken, chris had hem denk ik toen al gekocht maar niet getreurt ik heb er al een tevens had/heb ik al andere plannen en zag deze echt pas later dus komt vanzelf wel wat
Even kijken wanneer ik mn financieele meevaller op mn bankrekening ga krijgen, maar het zal wel een keer in het jaar 2004 zijn, dat ie nieuw en strak gemaakt wordt...
Die strips is vrij lastig hoor, als ik ze er netjes af krijg kan ik ze misschien wel hergebruiken
Ivo8hoven schreef:Ja dat schutbord is echt eeuwig zonde geweest......JW.....
Maar dat komt echt wel weer goed als ie een nieuw laagje Bleu Sport krijgt....
Stelletje zeurpieten!!! Heb jij last van dat ie warm wordt? Moet je ook niet zeuren...
Wehe..... kijk daar hebben we Jan Willem, die leest ook echt alles he....(wist ik toch wel... )
Nee hoor, vorige week de waterpomp (eerste nog) vervangen, en een koelere thermodinges in die dikke slang gezet, nu blijft ie lekker nog koeler....
En nu op naar de APK........
Ivo8hoven schreef:Wehe..... kijk daar hebben we Jan Willem, die leest ook echt alles he....(wist ik toch wel... )
Nee hoor, vorige week de waterpomp (eerste nog) vervangen, en een koelere thermodinges in die dikke slang gezet, nu blijft ie lekker nog koeler....
En nu op naar de APK........
Over het Bleu Sport embleem word ik nog gebeld, word waarschijnlijk toch moeilijk.
Laatst vroeg een klant bij ons om de BS embleempjes, maar ik kon ze op de onderdelenfiche (Dialogys)
niet eens vinden!
Wil je het onderdeelnummer even vermelden als je ze toch uitgeleverd krijgt? Dan kan ik een andere BS-rijder heel blij maken!
Je moet prive en werk dan wel gescheiden houden, maar ik haat nee-verkopen!
Chris, mooi autootje Ik hoor al datie er 2 november op en top bij staat, goeie zaak
Soms ben ik toch wel jaloers op mensen die zoveel aan hun auto kunnen doen..(financieel gezien dan)..maar goed, over een tijdje word het voor mij ook makkelijker => student af
~Haas~ schreef:Chris, mooi autootje Ik hoor al datie er 2 november op en top bij staat, goeie zaak
Dank je Haas.
Twee november is hij erbij, maar zeker niet op en top. Wil ik hem echt netjes hebben dan moet ie compleet over gespoten worden.
Maar dat wil ik nou juist niet(voorlopig ), dan vind ik het straks weer "zonde" om er lekker mee te gaan rijden. Nu kan ik hem overal zorgeloos parkeren zonder dat ik hoef te vrezen voor een deurdeukje ofzo.
En juist dat vind ik een fijn idee, ik kan hier net ff anders mee omgaan als met die witte.
dat klopt ook weer...ik heb maar 1 auto, dus ik MOET er wel zuinig op zijn...