En als het te moeilijk wordt doe ik het niet, de Honda moet eigenlijk een demontage-auto zijn

Uhm, tja ik bedoel natuurlijk de Express GTT, maar ik ben zo onderhand gewend om GTT te zeggen... I know it's wrong but I can't help itTom schreef:een reno krijgt vanzelf gaatjes JoostSinds wanneer heb jij eigenlijk een GTT
In het echt was het nog veel gaver, en lekker warm!! Het stinkt wel moet ik zeggen...Chris schreef:Erg gaaf geworden Chris!! Ik hoop hem zaterdag ff tegen te komen in Leiden!
met die gas bedoel jij denk ik rook of nie?chris-r19 schreef:dan kan ik denk ik een 2f2f voorspelling doen.
in het begin komtie aagereden met die skyline,dan laat die gas opsuiten aan de zijkant van de neus,zag er leuk uit dus denk dat daar ook wel wat voor gaat komen.
Zelf ben ik nog wel van plan om er groene neon onder te doen,2nov gaat dit ook gebeuren,maar om nou te zeggen dat ik de film wil nadoen......nee
Ik doe het omdag ik vind dat het mooi staat,zeker incombinatie met groene statsverlichting
Dat van die neon was er al voor ze uberhaupt fast or furious waren...._Martijn_ schreef:ja idd. het blijft er wel grappig uitzien.
toen ik TFTF2 had gezien, zei ik al dat dat vlammen een rage zou worden. en dat is dus ook. was ook met die neon. kijken wat ze bij tftf3 weer gaan uitvinden.