clio 4 x 4 turbo

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Derby

das geen domme vraag want ik zou het ook niet weten en ik schaar me zelf niet onder de domme mensen... :lol:

Derby
Ollie

Derby schreef:das geen domme vraag want ik zou het ook niet weten en ik schaar me zelf niet onder de domme mensen... :lol:

Derby
Nou, dan laat maar eens komen die antwoorden...
Robert dB.

dat wordt plakken, is hier wel eens eerder over gesproken. Exacte stap-voor-stap uitleg heb ik zelden gezien.
Marcel GTT
Contacteer:

Nog even over het wel of niet goed gekeurd worden door de RDW. Als de ombouw degelijk is gedaan, daar zijn voor schriften voor, word hij altijd goed gekeurd.

Anders zouden er geen zelfbouw auto's op kenteken gezet kunnen worden. (er worden er jaarlijks een stuk of 10 zelf gebouwde auto's op kenteken gezet)
Ook heb ik in een autoblad gelezen over een Nederlandse eend (citroen 2CV) met een amerikaanse V8, goed gekeurd en dagelijks gebruikt.
Meneer....... verkoopt u ook grasmaaiers?
Marcel B.

Don't walk the grass... smoke it
Tom
Moderator
Car: MB

ik denk idd een kwestie van plakken, plumuren, schuren, plumuren, schuren, spuiten,........

die 2cv stond idd onlangs in autoweek of-visie. Is van een vrouw
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
marcel16v

Wat betreft die velgen, i.p.v. spoorverbreders kan je ook gaan voor velgen met een andere ET waarde.
Jasper16v

marcel16v schreef:Wat betreft die velgen, i.p.v. spoorverbreders kan je ook gaan voor velgen met een andere ET waarde.
Maximum Wheel Size recommended
Front: 8" x 17" Offset: ET 0
Front: 8" x 17" Offset: ET -36

Bron: http://www.dimmasales.co.uk
Peter @ Malta
Contacteer:

0 tot 100 in vijf seconden. Of dit dan:
Marco rijdt niet echt veel met de Eend, maar als hij op de weg verschijnt is het natuurlijk vaak lachen. Zoals die keer toen hij met een flinke caravan erachter voor het stoplicht stond, naast het een of ander akelig vlot ogende Gti-tje. De inzitten-den daarvan liepen frustraties voor het leven op toen bleek dat de 2CV + caravan aanzienlijk sneller accelereerde dan hun eigen krachtpatsertje!
Ik zou zoiets graag met mijn Scénic doen, maar dat gaat toch wat al te zeer in de papieren lopen, ben ik bang.

- Peter
antoine
Car: Renault Clio III RS

http://www.dimma.com in nederland rijd ook een dimma rijd rond in de buurt van eindhoven.Deze auto heeft een grijs kenteken,en is opgebouwt bij een bedrijf in oisterwijk
Sander101

ant1 schreef:www.dimma.com in nederland rijd ook een dimma rijd rond in de buurt van eindhoven.Deze auto heeft een grijs kenteken,en is opgebouwt bij een bedrijf in oisterwijk
Stond die van de zomer niet bij het Franse autosport festival in Lelystad???? Volgens mij wel
Ferdy
Über-Spammer

Tom schreef:ik denk idd een kwestie van plakken, plumuren, schuren, plumuren, schuren, spuiten,........

die 2cv stond idd onlangs in autoweek of-visie. Is van een vrouw
gast waarvan die eerst was is ook wellus op tv geweest bij auto programma van die michael pilarchic ofzoiets
ging die ff sprinten tegen zijn bmw...you lose :)
antoine
Car: Renault Clio III RS

Sander101 schreef:
ant1 schreef:www.dimma.com in nederland rijd ook een dimma rijd rond in de buurt van eindhoven.Deze auto heeft een grijs kenteken,en is opgebouwt bij een bedrijf in oisterwijk
Stond die van de zomer niet bij het Franse autosport festival in Lelystad???? Volgens mij wel
kenteken begint met vx
Robert dB.

Bij Gti MAG in Frankrijk afgelopen zomer stonden dit soort kit's om Clio's heen in rijen achter elkaar opgesteld :p
Florus

Jebs,stond in lelystad. :foto: [img]http://www.clubs.nl/clubsdata/221481/in ... dimma1.jpg[/img]
:lol: :lol:
Jasper16v

achterwiel staat beetje raar, te kleine wielen of te hoog :)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Florus schreef:Jebs,stond in lelystad. :foto: [img]http://www.clubs.nl/clubsdata/221481/in ... dimma1.jpg[/img]
:lol: :lol:
Op zich heel netjes maar voor die velgen zou ik toch wat anders gaan zoeken. Want dit vind ik totaal niet staan. kan ook aan mij liggen natuurlijk

Gr.Frits
Plaats reactie