Nog even over het wel of niet goed gekeurd worden door de RDW. Als de ombouw degelijk is gedaan, daar zijn voor schriften voor, word hij altijd goed gekeurd.
Anders zouden er geen zelfbouw auto's op kenteken gezet kunnen worden. (er worden er jaarlijks een stuk of 10 zelf gebouwde auto's op kenteken gezet)
Ook heb ik in een autoblad gelezen over een Nederlandse eend (citroen 2CV) met een amerikaanse V8, goed gekeurd en dagelijks gebruikt.
Marco rijdt niet echt veel met de Eend, maar als hij op de weg verschijnt is het natuurlijk vaak lachen. Zoals die keer toen hij met een flinke caravan erachter voor het stoplicht stond, naast het een of ander akelig vlot ogende Gti-tje. De inzitten-den daarvan liepen frustraties voor het leven op toen bleek dat de 2CV + caravan aanzienlijk sneller accelereerde dan hun eigen krachtpatsertje!
Ik zou zoiets graag met mijn Scénic doen, maar dat gaat toch wat al te zeer in de papieren lopen, ben ik bang.
http://www.dimma.com in nederland rijd ook een dimma rijd rond in de buurt van eindhoven.Deze auto heeft een grijs kenteken,en is opgebouwt bij een bedrijf in oisterwijk
ant1 schreef:www.dimma.com in nederland rijd ook een dimma rijd rond in de buurt van eindhoven.Deze auto heeft een grijs kenteken,en is opgebouwt bij een bedrijf in oisterwijk
Stond die van de zomer niet bij het Franse autosport festival in Lelystad???? Volgens mij wel
Tom schreef:ik denk idd een kwestie van plakken, plumuren, schuren, plumuren, schuren, spuiten,........
die 2cv stond idd onlangs in autoweek of-visie. Is van een vrouw
gast waarvan die eerst was is ook wellus op tv geweest bij auto programma van die michael pilarchic ofzoiets
ging die ff sprinten tegen zijn bmw...you lose
ant1 schreef:www.dimma.com in nederland rijd ook een dimma rijd rond in de buurt van eindhoven.Deze auto heeft een grijs kenteken,en is opgebouwt bij een bedrijf in oisterwijk
Stond die van de zomer niet bij het Franse autosport festival in Lelystad???? Volgens mij wel
Bij Gti MAG in Frankrijk afgelopen zomer stonden dit soort kit's om Clio's heen in rijen achter elkaar opgesteld