is daar niet is op te vinden???

andere schakelaar er tussen zettenRob_16V_Zwolle schreef:enige nadeel vind ik het knopje vasthouden
is daar niet is op te vinden???
![]()
Mwa je accu gaat er toch niet kapot van, hoe zou dat moeten gebeuren? Zekering ertussen (die er waarschijnlijk toch al zit), dus no problemo! Meer beschreming voor je accu is er niet echt, ook al gebruik je een relais, toch moet de main power ergens vandaan komen. Of bedoel je iets anders? Na ja vertel het maar, ik denk in ieder geval dat het geen probleem levert.Gilles schreef:hmmmz, ff niet vergeten dat zei ook rekening houden met je ecu enzo he...
maar voor ons is dit de makkelijkste oplossingen lekker goedkoop
Joost (DoubleYou) schreef:Ow, wist ik niet... Ecuse me...
Waar zit die trouwens...
Een Gtt motor heeft carburateur...en dus geen ecu...Chris zn motor heeft injectie en daarmee dus ook een ecu...tipje voor jou: Ga naar de bieb en huur Piet Olyslager's Auto ABC (Uitgeverij Kluwer). Als je dat boekje doorgelezen hebt heb je een idee hoe een motor werkt, wat er zo'n beetje opzit enzoJoost (DoubleYou) schreef:Ow, wist ik niet... Ecuse me...
Waar zit die trouwens...
die gasten houden ook geen rekening met de ecu omdat deze helemaal los van de ontsteking staat darom kunnen ze zo,n univerzeel kastje makenGilles schreef:hmmmz, ff niet vergeten dat zei ook rekening houden met je ecu enzo he...
maar voor ons is dit de makkelijkste oplossingen lekker goedkoop
GAAAFFFFFFFFFFF!!!!!Donleben schreef:Het ziet er op de foto's echtwel flammend uit! Ik kan allen de filmpjes nog niet afspelen op mijn WMP 9.0![]()
Waaschijlijk moet ik wat veranderen in mij settings dat ik ook de .avi goed kan bekijken. Iemand...?
dat hadden wij in leiden dus ook darom het idee om het op een renault te maken terwijl die gasten het niet eens wisten dat het ook op een renault zou werken om dat dit systeem eigenlijk voor de vw golf was ontwikeldDonleben schreef:GAAAFFFFFFFFFFF!!!!!Donleben schreef:Het ziet er op de foto's echtwel flammend uit! Ik kan allen de filmpjes nog niet afspelen op mijn WMP 9.0![]()
Waaschijlijk moet ik wat veranderen in mij settings dat ik ook de .avi goed kan bekijken. Iemand...?
Ik heb nu eindelijk de filmpjes kunnen bekijken op een andere PC. Het ziet er echt vet uit! De vlammen hadden voor het mooie wel iets minder groot mogen zijn. Ik denk toch dat een goede steekvlam de anderhalve meter zeker haalt. Is het dan ook zo dat, hoe meer toeren je maakt, des te groter het uitschot is?
Was wel leuk hoe we merkte dat hoe meer problemen we kregen,hoe meer info we kregen over hoe het kastje werkte,volgens hun zit er een aparte elektronica regeling in om de extra bobine extra pulzen te geven.Maarten GTT schreef:dat hadden wij in leiden dus ook darom het idee om het op een renault te maken terwijl die gasten het niet eens wisten dat het ook op een renault zou werken om dat dit systeem eigenlijk voor de vw golf was ontwikeldDonleben schreef:GAAAFFFFFFFFFFF!!!!!Donleben schreef:Het ziet er op de foto's echtwel flammend uit! Ik kan allen de filmpjes nog niet afspelen op mijn WMP 9.0![]()
Ik heb nu eindelijk de filmpjes kunnen bekijken op een andere PC. Het ziet er echt vet uit! De vlammen hadden voor het mooie wel iets minder groot mogen zijn. Ik denk toch dat een goede steekvlam de anderhalve meter zeker haalt. Is het dan ook zo dat, hoe meer toeren je maakt, des te groter het uitschot is?
Nee was niet ongeduldig, maar ik moest iets te doen hebben.chris-r19 schreef:dat is hem,was je zo ongeduldig![]()
![]()
Dat is de goeie tekening,of het nou 1 of 2 relais zijn maakt niet uit,we moesten roeien met de riemen die we hadden.
peter5GTTurbo schreef:Nee was niet ongeduldig, maar ik moest iets te doen hebben.chris-r19 schreef:dat is hem,was je zo ongeduldig![]()
![]()
Dat is de goeie tekening,of het nou 1 of 2 relais zijn maakt niet uit,we moesten roeien met de riemen die we hadden.
Nee ben ziekies, en dat is ook niet alles.chris-r19 schreef:
![]()
![]()
was je vrij?of niks te doen op het werk![]()
wel goeie tekening,ook duidelijk.
ik was dan wel niet ziek,maar kon ook niks aan mn r19 doen,terwijl er wel dingen moeten gebeuren.peter5GTTurbo schreef:Nee precies
En nu kan ik ook nog eens niet verder met m`n 5.
Is weer lekker balen.
Nu wijs ik (alweer) naar je lijstje: staat geen zwart kastje op. Waar koop je die, want dan is het wel duurder dan 40 euro denk ik. Toch? Of kan het ook gewoon zonder kastje?chris-r19 schreef:Was wel leuk hoe we merkte dat hoe meer problemen we kregen,hoe meer info we kregen over hoe het kastje werkte,volgens hun zit er een aparte elektronica regeling in om de extra bobine extra pulzen te geven.
Dus we hebben wat te vermelden,kijken of we een refund krijgen![]()
idd zo simpel is hetpeter5GTTurbo schreef:hij heeft toch alles gewoon netjes opgeschreven wat je nodig hebt??
Dat zwarte kastje is dat ding wat die golfjes gebruiken.
Heb jij dus niet nodig.
Gewoon een Relais, drukknopje, bobine , bobinekabel en een bougie kopen.
Als je de spullen ervoor aanschaft wil ik je wel komen helpen met inbouwen, maar ik denk dat je het zelf net zo goed kunt.Joost (DoubleYou) schreef:Ow dan denk ik dat ik door al die posts wat gemist heb... excuses (nogmaals).
geeft niet,heb ik ook wel eensJoost (DoubleYou) schreef:Ow dan denk ik dat ik door al die posts wat gemist heb... excuses (nogmaals).
Dan sluit je toch eerst de ene kant aan (op den assteunen) en daarna de andere kant? Alles moet lukken, een beetje liggen onder de auto moet wel lukken toch?chris-r19 schreef:hebben wij ook gedaan![]()
je moet echt onder de hele auto kruipen dus een steun is wel zo veilig