Noord'n naar De Meern 2003
-
- Contacteer:
OMG kzie ut
is er al iets geregeld voor dit jaar dan ?
is er al iets geregeld voor dit jaar dan ?
Dan beginnen we toch gewoon een nieuwe lijst.
--------------------------------------------------------------------------------
Groningen
-
Assen
-
Hoogeveen
- Marcel16v, 19 16v
- Edwin19, 19 1.7RN
Zwolle
-
Harderwijk
-
--------------------------------------------------------------------------------
Groningen
-
Assen
-
Hoogeveen
- Marcel16v, 19 16v
- Edwin19, 19 1.7RN
Zwolle
-
Harderwijk
-
Zijn gewoon te veel stops, vorig jaar hebben we dat meegemaakt niet dat daar iemand de schuldige van was. Dus dit willen we voorkomen. Mijn voorkeur gaat ook uit om via de polder te rijden, qua tijd maakt het niet zoveel uit denk ik, maar het rijdt wat lekkerder en leuker.
<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
Doe dan de Mac D. bij Joure en Lelycity als opstapplek als jullie toch door de polder crossen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Groningen
-
Assen
-
Hoogeveen
- Marcel16v, 19 16v
- Edwin19, 19 1.7RN
Zwolle
- Martijn *Baccara*, R5 Baccara
- Hugo GTE, R5 GTE
Harderwijk
-
Groningen
-
Assen
-
Hoogeveen
- Marcel16v, 19 16v
- Edwin19, 19 1.7RN
Zwolle
- Hugo GTE, R5 GTE
Harderwijk
-
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Posted: Tue Oct 14, 2003 2:56 pm Post subject:
Groningen
-
Assen
- lenny_r clio 1.8 rt
Hoogeveen
- Marcel16v, 19 16v
- Edwin19, 19 1.7RN
Zwolle
- Hugo GTE, R5 GTE
Harderwijk
-
lenny_R Posted: Tue Oct 14, 2003 2:38 pm Post subject
Groningen
-
Assen
- lenny_r clio 1.8 rt
Hoogeveen
- Marcel16v, 19 16v
- Edwin19, 19 1.7RN
Zwolle
- Hugo GTE, R5 GTE
Harderwijk
-
lenny_R Posted: Tue Oct 14, 2003 2:38 pm Post subject
kunne jullie de route ff vertellen hoe jullie precies gaan??? dan kan ik ff kijken waar ik jullie op moet wachten want ik kom vanuit assen.
waarschijnlijk rij ik dan via kuinre zeg maar, dan wacht ik langs de snelweg wel.
als jullie dan een zwarte clio zien met gouden speedlines ff toeteren (voor het geval ik niet oplet) dan rij ik mooi met jullie mee. idee??
waarschijnlijk rij ik dan via kuinre zeg maar, dan wacht ik langs de snelweg wel.
als jullie dan een zwarte clio zien met gouden speedlines ff toeteren (voor het geval ik niet oplet) dan rij ik mooi met jullie mee. idee??
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
De laatste keren hebben ze gewacht bij v.d.vlist onder aan de snelweg. naast die bmw? garage zeg maar. hoe ze het dit jaar doen weet ik niet. en nee ik kom niet uit de buurt maar weet er wel de weg. rij met mn eigen groepje mee.lenny_R schreef:kunne jullie de route ff vertellen hoe jullie precies gaan??? dan kan ik ff kijken waar ik jullie op moet wachten want ik kom vanuit assen.
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
Posted: Tue Oct 14, 2003 4:08 pm Post subject:
lenny_R wrote:
kunne jullie de route ff vertellen hoe jullie precies gaan??? dan kan ik ff kijken waar ik jullie op moet wachten want ik kom vanuit assen.
De laatste keren hebben ze gewacht bij v.d.vlist onder aan de snelweg. naast die bmw? garage zeg maar. hoe ze het dit jaar doen weet ik niet. en nee ik kom niet uit de buurt maar weet er wel de weg. rij met mn eigen groepje mee.
Gr.Frits
lenny_R Posted: Tue Oct 14, 2003 3:46 pm Post subject:
ze gaan dit jaar toch niet via assen???? tenminste als je via de polder wil is dat niet erg logisch.....
lenny_R wrote:
De laatste keren hebben ze gewacht bij v.d.vlist onder aan de snelweg. naast die bmw? garage zeg maar. hoe ze het dit jaar doen weet ik niet. en nee ik kom niet uit de buurt maar weet er wel de weg. rij met mn eigen groepje mee.
Gr.Frits
lenny_R Posted: Tue Oct 14, 2003 3:46 pm Post subject:
ze gaan dit jaar toch niet via assen???? tenminste als je via de polder wil is dat niet erg logisch.....
Dit is de route die we vorig jaar hebben gedaan, maar is niet echt als goed bevallen. En de route via de polder met wat minder stops 2 dus waren er ook minder problemen, op een kleintje na dan. Toen zouden we bij Almere ook stoppen bij de carpool plaats, maar hebben daar toe de verkeerde afslag genomen.
Dus via de polder maar weer......
Dus via de polder maar weer......
-
Je kan het beste door de polder klapperen. Voor de mensen die zo'n beetje nabij de A7 wonen is dit namelijk de snelste route.
via de polder wil dus zeggen, a7, a6, a27??
als dat zo is rij ik vanuit assen via wolvega, dan kom ik erbij emmeloord op,(a6) dan w8 ik op de eerst volgende parking.
enig idee hoelaat jullie daar zijn???? want als ik er later sta heeft het natuurlijk weinig zin..
gr lenny
als dat zo is rij ik vanuit assen via wolvega, dan kom ik erbij emmeloord op,(a6) dan w8 ik op de eerst volgende parking.
enig idee hoelaat jullie daar zijn???? want als ik er later sta heeft het natuurlijk weinig zin..
gr lenny
-
Joure
* Foeke - Clio 16V
* Marcel (Baco dude) - R19 16V
Lelystad
* Mrtn - R5 GTTi??
* Foeke - Clio 16V
Lelystad
* Mrtn - R5 GTTi??
Posted: Tue Oct 14, 2003 9:42 pm Post subject:
Joure
* Foeke - Clio 16V
Lelystad
* Mrtn - R5 GTTi??
* lenny_r r clio 1.8 rt
Foeke Posted: Tue Oct 14, 2003 9:14 pm Post subject:
Joure
* Foeke - Clio 16V
Lelystad
* Mrtn - R5 GTTi??
* lenny_r r clio 1.8 rt
Foeke Posted: Tue Oct 14, 2003 9:14 pm Post subject:
-
Is prima. Da's dan de laatste stop voor De Meern.Bart V schreef:Net na afslag Huizen op de A27 is een Q8 tankstation, daar kan ik wel wachten, daar komen julie langs namelijk. Als je vanaf de A6 de A27 opdraaien is het net na de 3e afslag (huizen)
Gr Bart
Jij staat daar dan met Emiel?
-
Joure
* Foeke - Clio 16V
Lelystad
* Mrtn - R5 GTTi??
* lenny_r r clio 1.8 rt
Huizen
* Bart - R19 16V
* Emiel - R19 16V
* Foeke - Clio 16V
Lelystad
* Mrtn - R5 GTTi??
* lenny_r r clio 1.8 rt
Huizen
* Bart - R19 16V
* Emiel - R19 16V
-
Doe de Mac maar, die ligt zo'n beetje tegen de snelweg aan.lenny_R schreef:bij welke parking bij lelystad moet ik gaan staan dan???????
of bij de mac???
Joure
* Foeke - Clio 16V
* Geert Express
* Bert 19 16V
Lelystad
* Mrtn - R5 GTTi??
* lenny_r r clio 1.8 rt
Huizen
* Bart - R19 16V
* Emiel - R19 16V
* Foeke - Clio 16V
* Geert Express
* Bert 19 16V
Lelystad
* Mrtn - R5 GTTi??
* lenny_r r clio 1.8 rt
Huizen
* Bart - R19 16V
* Emiel - R19 16V
Emiel zn auto is tegen die tijd blokloosMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Is prima. Da's dan de laatste stop voor De Meern.Bart V schreef:Net na afslag Huizen op de A27 is een Q8 tankstation, daar kan ik wel wachten, daar komen julie langs namelijk. Als je vanaf de A6 de A27 opdraaien is het net na de 3e afslag (huizen)
Gr Bart
Jij staat daar dan met Emiel?

Gr Bart