Noord'n naar De Meern 2003
He mensen uit het Noorden, is misschien weer een idee om met z'n allen naar De Meern te rijden 3 November????? 

Laatst gewijzigd door Foeke op ma 13 okt 2003 16:16, 2 keer totaal gewijzigd.
<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
Foeke, is op zich wel een leuk idee. Alleen hebben we een paar verzamelplekken nodig om bij mekaar te komen en vanaf daar naar De Meern te rijden.
PreciesMarcel O. schreef:Foeke, is op zich wel een leuk idee. Alleen hebben we een paar verzamelplekken nodig om bij mekaar te komen en vanaf daar naar De Meern te rijden.
Wie zijn hier de route techneuten

Het is nog twijfelachtig of ik naar De meern ga maar als ik ga dan rij ik niet mee. Ik heb een beetje slechte ervaringen met in groepjes rijden. Dit jaar reden we ook met een grote groep naar breda toe. Ik heb toen gezegd dat ik het niet weer deed. Dit door wat slechte ervaringen. Rij liever met een groepje van 3 naar een meeting toe. Is veel gezelliger en leuker. Maar dat vind ik.
There will be plenty of time to rest when your dead
hahaha ja jij bent er dan natuurlijk ook. mijn meeting bijrijder
. Zal het nog in de groep gooien. Jullie zien/horen vanzelf of ik kom.
En dat laatste stukje naar de meeting toe in breda was wel vet ja. Alleen klote dat die slagboom niet open ging toen ik er voor stond
. Maar verder ga ik niet meer in een grote groep rijden. Was me slecht bevallen.

En dat laatste stukje naar de meeting toe in breda was wel vet ja. Alleen klote dat die slagboom niet open ging toen ik er voor stond

En wie stond er toen achter je in een Laguna, te genieten van jouw mooie rookpluimpjes.
Juist
Was inderdaad een zure boom, maargoed wij hadden ervoor ook met een groep van 10 man gereden en dat ging perfect. Op de A2 een beetje inhalen en gassen, maar het bleef mooi bij elkaar.
Juist

Was inderdaad een zure boom, maargoed wij hadden ervoor ook met een groep van 10 man gereden en dat ging perfect. Op de A2 een beetje inhalen en gassen, maar het bleef mooi bij elkaar.
Samen die kant op Catrinus? (als ik ga), Elwin81 wil nog met mij meerijden...catrinus schreef:Het is nog twijfelachtig of ik naar De meern ga maar als ik ga dan rij ik niet mee. Ik heb een beetje slechte ervaringen met in groepjes rijden. Dit jaar reden we ook met een grote groep naar breda toe. Ik heb toen gezegd dat ik het niet weer deed. Dit door wat slechte ervaringen. Rij liever met een groepje van 3 naar een meeting toe. Is veel gezelliger en leuker. Maar dat vind ik.
Ik doel er ook niet op om met een groep van 20 auto's te rijden rij het zelf ook het liefst met een groep van een 8 tal auto's, net zoals naar automania, ging prima vraag maar aan marcel, maar daarom kanhet nog wel gezellig wezencatrinus schreef:Het is nog twijfelachtig of ik naar De meern ga maar als ik ga dan rij ik niet mee. Ik heb een beetje slechte ervaringen met in groepjes rijden. Dit jaar reden we ook met een grote groep naar breda toe. Ik heb toen gezegd dat ik het niet weer deed. Dit door wat slechte ervaringen. Rij liever met een groepje van 3 naar een meeting toe. Is veel gezelliger en leuker. Maar dat vind ik.
-
Dit lijkt mij ook de snelste route vanaf Groningen. (Lang leve de routeplannersmartin rs schreef:over de a6 en dan bij almere de a 27 op naar utrecht????

-
Zullen we het volgende afspreken? Vanaf IKEA Groningen, daarna Mac D. Joure, Mac D. Lelystad en daarna straight naar De Meern?Mrtn schreef:En dan stoppen bij Mac Lelystad (A6) en wachten tot "mijn witte schrik" komt aanroken samen met nog een aantal roestgevoelige Renaults
-
Opkomstlijst Northside:
Martin rs R5
Marcel O. R 19 16v
F16valve Clio 16v
Mrtn R?
Mocht je meerijden met ons zou je dan bovenstaand lijst je willen quoten en jezelf toevoegen. B.v.d.
Marcel
Martin rs R5
Marcel O. R 19 16v
F16valve Clio 16v
Mrtn R?
Mocht je meerijden met ons zou je dan bovenstaand lijst je willen quoten en jezelf toevoegen. B.v.d.
Marcel
Marcel O. schreef:Opkomstlijst Northside:
Martin rs R5
Marcel O. R 19 16v
F16valve Clio 16v
Mrtn R?
Dolf/Elwin RSi
Marcel
-
Dolf, verzamelen bij IKEA?
-
`T is nog niet zeker of wij ook gaan. Ligt er aan of de Blue Sport het een beetje uithoud de komende tijd. Kan ook nog zijn dat we met Jeroen mee rijden, maar dat zien we dan wel weer.
Opkomstlijst Northside:
Martin rs R5
Marcel O. R 19 16v
F16valve Clio 16v
Mrtn R?
Dolf/Elwin RSI
Bas/Monique R5 GTT Blue Sport?
Opkomstlijst Northside:
Martin rs R5
Marcel O. R 19 16v
F16valve Clio 16v
Mrtn R?
Dolf/Elwin RSI
Bas/Monique R5 GTT Blue Sport?
Ik ben ook van de partijturboman schreef:Marcel O. schreef:Opkomstlijst Northside:
Martin rs R5
Marcel O. R 19 16v
F16valve Clio 16v
Mrtn R?
Dolf/Elwin RSi
Dennis RSi
Marcel

YEP ! (ikea Groningen) hoe laat ?Marcel O. schreef:Dolf, verzamelen bij IKEA?
Samen die kant op Catrinus? (als ik ga), Elwin81 wil nog met mij meerijden...[/quote]
HEE Van Dijk! Zelf Die kand op rijden,je auto is toch goed?Of niet soms,aan je koeling kan het niet ligen.
Als het goed weer is ga ik mee!!!
Hoe vroeg gaan we dan weg!
HEE Van Dijk! Zelf Die kand op rijden,je auto is toch goed?Of niet soms,aan je koeling kan het niet ligen.

integra schreef:Samen die kant op Catrinus? (als ik ga), Elwin81 wil nog met mij meerijden...

huh ? is dit voor mij bestemd of voor wie...?

huh ? is dit voor mij bestemd of voor wie...?turboman schreef:integra schreef:Samen die kant op Catrinus? (als ik ga), Elwin81 wil nog met mij meerijden...
HEE Van Dijk! Zelf Die kand op rijden,je auto is toch goed?Of niet soms,aan je koeling kan het niet ligen.Als het goed weer is ga ik mee!!!

ik wel best wel wat mensen meenemen, samsam met de benzine

integra schreef:Samen die kant op Catrinus? (als ik ga), Elwin81 wil nog met mij meerijden...

Hahaha moi martijn, Mijn auto is goed dus die zal niet kapot gaan. Probeer sven en vincent nog mee te krijgen. misschien dat zij ook mee willen. Bij mij is het nog ff twijfelachtig als ik ga maar het word nu steeds aanlokkelijker om heen te gaan.
Hahaha moi martijn, Mijn auto is goed dus die zal niet kapot gaan. Probeer sven en vincent nog mee te krijgen. misschien dat zij ook mee willen. Bij mij is het nog ff twijfelachtig als ik ga maar het word nu steeds aanlokkelijker om heen te gaan.[/quote]catrinus schreef:integra schreef:Samen die kant op Catrinus? (als ik ga), Elwin81 wil nog met mij meerijden...
HEE Van Dijk! Zelf Die kand op rijden,je auto is toch goed?Of niet soms,aan je koeling kan het niet ligen.Als het goed weer is ga ik mee!!!
gewoon heen gaan!

Ja makkelijk gezegd. Het is nu voor het eerst dat ik zo twijfel voor een meeting. Ik wacht nog rustig af. Het is nog lang geen 3 nov. Ga straks lekker genieten van mijn lange weekend
en dan eens rustig nadenken of ik ga of niet.

he, martijn!!!!!
Ik daacht al welke integra@#%%%^& what ever,
mijn koeling is wel in orde alleen doet hij weer lekker raar, hij houdt in af en toe, beetje kut.
Bel je binnenkort wel even
Vraag jij Sven ook?
MZZLs
Ik daacht al welke integra@#%%%^& what ever,
mijn koeling is wel in orde alleen doet hij weer lekker raar, hij houdt in af en toe, beetje kut.
Bel je binnenkort wel even
Vraag jij Sven ook?
MZZLs
Goede vraag Martinmartin rs schreef:oke dan mooi jongens hoe laat zijn jullie ongeveer in almere en waar dan ongeveer dan kom ik er daar bij aan in de rij.

Hey Martin je woont in oudehaske vlak naast de joure, en je stapt in Almere er tussen??? of ben je bij je vriendin of is het alvast een voorsprong voor het eerste stukmartin rs schreef:oke dan mooi jongens hoe laat zijn jullie ongeveer in almere en waar dan ongeveer dan kom ik er daar bij aan in de rij.