Er is bij het losmaken van het rechter voorwiel een wielbout afgebroken

Nu ben ik deze week 3 uur bezig geweest om de remschijf eraf te halen, omdat ook de twee boutjes waarmee de remschijf gemonteerd zit helemaal vastgerot zaten. Die heb ik er uiteindelijk uit geboord, en zal ik ff weer netjes moeten tappen. Maargoed, die twee stomme schroefies doen verder toch niet zo veel, dus dat is niet zo erg. Maar het geeft in ieder geval aan in wat voor staat de wielflens is... K#T dus

Nu zit ik dus alleen nog met die afgebroken bout.
Er steekt nog een milimeter of 4 van de bout uit de wielflens. Aan de achterkant stak de bout ook iets uit, maar dit verroeste klompje heb ik er al afgeslepen in de hoop dat dit het eruit draaien van de bout zou vergemakkelijken. Niet dus. Ik heb met een beiteltje geprobeerd die bout rond te tikken (nouja, dit is geëscaleerd tot rammen), maar er is echt geen beweging in te krijgen (niet los, maar ook niet vast).
Ik zit hier dus behoorlijk mee in mijn maag, niet alleen omdat ik hem klaar wil hebben voor de meeting, maar ook omdat op 14-11 mijn schorsing verloopt en ik dat ding dan in ieder geval gekeurd moet hebben.
Wie heeft er nog een briljant idee?
Zelf heb ik nog als opties:
- iets erop lassen waar een lange staaf aan past, en dan kijken of de las sterker is dan het roest (ik vrees het ergste, aangezien het roest ook al sterker was dan de bout) Oja, en ik kan niet lassen

- een beetje met de gasbrander in de weer om de wielflens warm te stoken in de hoop dat dat genoeg is om de bout los te krijgen
- een gat boren in de bout en daar linkse draad in tappen (hoe?) en hem er dan met een andere bout uit draaien.
Suggesties?