Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
alexgt

nou ik kon gisteren niet bij zijn was in Tilburg en we hadden een onverwachte borrel :beer:. Dus toen ik in maastricht aan kwam was het niet mee legaal om nog in de auto te stappen. maar ik ben er van de week weer van de partij. (Y)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

alexgt schreef:nou ik kon gisteren niet bij zijn was in Tilburg en we hadden een onverwachte borrel :beer:. Dus toen ik in maastricht aan kwam was het niet mee legaal om nog in de auto te stappen. maar ik ben er van de week weer van de partij. (Y)
Verstandig, om dan niet meer te rijden. (Y) :worship:

Zo hoort het he. maar er zijn er genoeg die het anders om doen (N)
Patrick L.

Riël schreef:met superkleine bandjes, trekt als een tierelier.
heb je de ats-en er al onder?
of zijn dat die pirelli`s van mich...

Heb gister op de sloop een motorkap gevonden voor de GT, in de kleur van mijn auto, toevallig h :)
Moet em er nog op leggen, die ander is te koop voor iemand die interesse heeft in de luchthappers.
Riël
Über-Spammer

patrick 21TURBO schreef:
Riël schreef:hoesnel is een 21turbo? Of patrick gaf geen volgas, maar naar mijn idee zat ik tot 180 km/u op zijn bumper :D Had 'm er zelfs effe bijna naast staan :p

ernaast had jem niet boy,bijna is dus hetzelfde als niet :wink: ik had volgas maar heb bakproblemen he,verlies veel tijd bij het opschakelen.
heb de turbodruk wat terug gedraaid ivm met het sparen van de bak.
heb ook mijn koffer vol met materiaal en gereedschap dus had moeite om je voor te blijven,maar moet toegeven dat je een snel bakkie hebt.
gewoon nog es over doen,maar dan ben ik dus wel leeg he hahahahhaa :D

ongeveer 200 k aan materiaal maak maar es een sommetje wat ik verlies,daar zijn jullie wel goed in :wink:

Ja ik zag 't met schakelen :) ik geloof jullie zeker haha, vond ik het toch leuk bij te blijven, niet? Bij 180 ging hij er toch wel echt hard vandoor.

MJ, ik reed 0,7 bar onder de gasklep! Ik heb een zeer nauwkeurig metertje zitten.
gewoon nog es over doen,maar dan ben ik dus wel leeg he hahahahhaa :D
*slik ehe :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Riël
Über-Spammer

wilco blue schreef:Als mine klaar is doen we gewoon 5gtt tegen 5 gtt
deal 8)

@pat
Nee ik heb nog geen spoorverbreders ontvangen ze moetne toch onderhand met de post komen? Ik denk dat het na de herfstvakantie wordt allemaal. En wel beter een happerloze motorkap. Ik hoef die dingen niet :) Probeer eens op 't vw forum ? :D

@rob
Ik heb een turbo voor je
Rob

Riël schreef: @rob
Ik heb een turbo voor je
HOERA !!
marco

mannen hoestie zaterdag verlopen????
jullie zouden gaan kijken naar een 5je????
hoest daar gegaan ,was het wat of was het niks??
zijn jullie niet gegaan???
waren jullie de weg kwijt in belgie???? :p

greetz marco
Rob

marco schreef:mannen hoestie zaterdag verlopen????
greetz marco
Wat een vragen!
Het was goed verlopen, het was ook daar goed gegaan, het was wel wat, alleen niet voor die prijs. Hij was Alpine blauw, maar het rechter voorscherm zat in de grondverf, en als de dorpels, de motorkap was grijs, etc, hij moest dus overgespoten worden. Maar wel weinog roest. En die gast zelf was dr niet alleen zn pa. (en een paar mini's :D ) En hij was geschorst dus we konden geen proefrit maken.
Rob

Zo oude turbo is dr af! 8) Alleen het uitlaatspruitstuk nog, maar was is dat een klote werk zeg :@ . Wat een werk om een pakking te vervangen :evil: . Kut :gun: C1J 78x blokjes!

Over de turbo gesproken... Riel had al voorspeld dat ie het niet zo erg meer naar z'n zin zou hebben, en dat heeft ie volgens mij ook niet echt gehad. Na een uur op 0.5 / 0.6 bar te hebben gereden op vakantie draait ie toch niet zo soepeltjes meer rond. Ik zal hem do wel meebrengen om te laten zien/voelen :wink: . Nu alleen nog ff het koelcercuit omleggen, want deze was luchtgekoeld, en de "nieuwe" is watergekoeld, maar daar kom ik wel uit. :)
Marcel J.

Rob (R5B) schreef:
marco schreef:mannen hoestie zaterdag verlopen????
greetz marco
Wat een vragen!
Het was goed verlopen, het was ook daar goed gegaan, het was wel wat, alleen niet voor die prijs. Hij was Alpine blauw, maar het rechter voorscherm zat in de grondverf, en als de dorpels, de motorkap was grijs, etc, hij moest dus overgespoten worden. Maar wel weinog roest. En die gast zelf was dr niet alleen zn pa. (en een paar mini's :D ) En hij was geschorst dus we konden geen proefrit maken.
Goeie samenvatting (Y) als hij er € 700.- vanaf deed vond ik het rieel. Ut bakkie moest helemaal gespoten worden :( dus er moest nog best veel geld in gepompd worden.

Uitlaat was wel erg mooi :wink:

@Wilco: we moeten toch eens kijken, hoe het michel vergaat...kvind het wel grappig (Y)
voske

een vraagje: heeft iemand hier verstand van de clio rsi... een jongen bij mij in de klas wil er eentje gaan kopen, heeft er niet zoveel verstand van nou heeft hij aan mij gevraagd of ik hem kan helpen aangezien ik ook er niks van weet vraag ik het ff aan iemand hier.. als die okeej is en de jongen hem koopt dan heeft die al gezegd dat die uns naar tnm zou komen.. bij deze vragen wij hulp :D
voske

ohw ja, de auto staat in heerlen te koop....
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

voske schreef:ohw ja, de auto staat in heerlen te koop....
Kijk eens in het williams topic. daar staan de meeste dingen(lijstje) die voor een clio belangrijk zijn.

gr.Frits
Patrick L.

voske schreef:een vraagje: heeft iemand hier verstand van de clio rsi... een jongen bij mij in de klas wil er eentje gaan kopen, heeft er niet zoveel verstand van nou heeft hij aan mij gevraagd of ik hem kan helpen aangezien ik ook er niks van weet vraag ik het ff aan iemand hier.. als die okeej is en de jongen hem koopt dan heeft die al gezegd dat die uns naar tnm zou komen.. bij deze vragen wij hulp :D
Wanneer heeft ie tijd?
voske

ik zal het morgen vragen aan die jongen wat kom het beste uit..dan kan ik die dag vragen.. hij woont trouwens in bunde..
Patrick L.

voske schreef:ik zal het morgen vragen aan die jongen wat kom het beste uit..dan kan ik die dag vragen.. hij woont trouwens in bunde..
grappig, ik woon in Bunde en kom van Heerlen :p

maarre, ik kan eventueel morgen en vrijdag.
Riël
Über-Spammer

Waar komen we bij elkaar op de jaarafsluiting? Zulle we weer naar geusselt komen of misschien bij de valk, dat ligt voor iedereen 'op de weg'. Is mich egaal. Wie van ons gaat eigenlijk allemaal mee?
Ollie

Valk lijkt me inderdaad wel beter toch, hoef ik bijvoorbeeld niet eerst naar Maastricht en dan weer terug. En dat zal nog voor meer mensen gelden.
Delegatie uit Maastricht zelf zal denk ik wel gewoon vanaf de Geusselt vertrekken. Is dat het beginpunt van de stoet en wordt ie zo steeds groter en groter!

Heb er nu al zin in...woei :p
marco

zoals altijd vertrekt de maastricht posse vanaf de geuselt.En ik ben het ermee eens als de mensen omgeving sittard ,,brunsum noem maar op ons opwachten bij de valk in urmond.Dan pikken wij jullie daar wel op :) .En net zoals ollie al zegt dan wordt de stoet alleen maar groter en groter :lol: .

greetz marco
Rob

Miljaar! 2 nov komt wel erg snel dichtbij zo! Denk helaas niet dat ik hem voor die tijd gespoten heb :( . Ach ja kunt niet alles hebben he. Gaan we bij de volgende meeting maar voor de verkiezing mooiste wagen :D :p .
Trouwens, ik heb nu de uitlaatpakking dr tussen uit, en waren gewoon kleine stukjes weggeblazen. Maar het (Ph1) spruitstuk was nog in tip-top conditie, dus Riel, het was het spruitstuk niet maar echt de turbo! :evil: :D
Patrick L.

Goed plan,
ich kom ook naar de Geusselt en dan een korte stop bij de Valk, ff koffie met vlaai :wink: :wink: en door naar de Lucht en vervolgens...de Meern
alleen tzt nog ff afspreken quelle heure...
Kan ik de mensen uit Heerlen naar de Valk sturen, zoals Thomas :)
kom donderdag ook weer ff langs,
tot dan
EgidClioGrey
Contacteer:

hoelaat komen we dan bij elkaar bij de geusselt!
Ik ben mijn wachtwoord kwijt!
Ollie

Hey luitjes...hebben jullie het verslag over de toertocht op de homepage zien staan? :smoke:

En idd, zoals Rob al zegt, 2 november is al dichtbij en ik wil eigenlijk nog wat dingen afhebben, ai ai...
Riël
Über-Spammer

ja die van mij zal het denk ik ook nog met flink wat damp moeten doen, kom er niet aan toe waarschijnlijk voor 2 november...
voske

@patrick dat met die jongen gaat niet door.. hij wist de prijs niet wat er voor gevraagd wordt maar dat is 5950,- en das toch wel erg veel voor een rsi
Patrick L.

voske schreef:@patrick dat met die jongen gaat niet door.. hij wist de prijs niet wat er voor gevraagd wordt maar dat is 5950,- en das toch wel erg veel voor een rsi
Tja da`s flink aan de prijs ja, heb je al bijna een Clio 16v EN een GTT voor :D
Patrick L.

Zal ik een stoeltje vrij houden, voor het geval een van ons niet met zijn eigen auto kan gaan...?
moet ik wel een paar dagen van te voren weten tzt :)
Ollie

Patrick L. schreef:Tja da`s flink aan de prijs ja, heb je al bijna een Clio 16v EN een GTT voor :D
Dat weet ik wel zeker...kun je ook 6 gtt-tjes voor hebben of 2 16v-tjes of weet ik wat voor een combinatie :p

Wat is het budget van die gast eigenlijk?
voske

rond de 6,000 euro maar hij heeft 1 probleem van zijn vader moet de auto bij un garage staan.. en ze hebben geen zin om ver te gaan voor un auto..
Ollie

Dat is een net bedrag om te mogen besteden...goed zoeken en dan gaat een van ons wel mee kijken!
voske

trouwens er staat er in sittard un leuke zwarte met un apparte bumper af en toe bij het station in de buurt een clio 16v
Patrick L.

voor dat bedrag en een klein beetje meer, kun je met een beetje geluk al een Williams vinden...
Patrick L.

Heeft één van jullie toevallig nog een zwarte hoedenplank liggen voor de GT? hoeft niet super mooi te zijn, ga em gebruiken voor boxen..
Ollie

voske schreef:trouwens er staat er in sittard un leuke zwarte met un apparte bumper af en toe bij het station in de buurt een clio 16v
Het is dat ik geen aparte bumper heb, maar ben wel bijna dagelijks bij het station in Sittard te vinden :p
Ollie

Patrick L. schreef:voor dat bedrag en een klein beetje meer, kun je met een beetje geluk al een Williams vinden...
Alleen helaas niet bij een dealer denk ik. Stond wel een vette te koop op het forum hier trouwens!!
Gesloten