Thursday Nightmeeting Maastricht. I
rob, is dat nou echt zo of????? 

Iets nieuws om mee te spelen!!!!
-
Haha grapjas
zou je wille!!!
Wie komt er vanaaf? ik zal er zijn

Wie komt er vanaaf? ik zal er zijn
he rob dat ziet er leuk uit
ik kom vanavond ook Maar NIET met de GTT
Ik heb net de koel slang gescheurd die van de rad naar de waterpomp dus daar ben ik mooi klaar mee
wie het heeft liggen kan die het graag menemen ik kan niet meer bij een computer komen vandaag
alvast bedankt
Riel?
tot vanavond
ik kom vanavond ook Maar NIET met de GTT

wie het heeft liggen kan die het graag menemen ik kan niet meer bij een computer komen vandaag
alvast bedankt
Riel?
tot vanavond
Ik zal eens voor je kijken.
Nee he, wordt weer gtt arm daar. Ik kom met ollie (en michel?) af vanavond, tegen tienen.
Met een alfa sta je er (bij een renault meeting) zowiezo alleen voor.MJ schreef:Zeg mannen, waarom zo vroeg naar huis....![]()
Kkom om 3:00 langs iedereen al wegwatjes
sta ik daar alleen met mijn alfa
![]()
BTW het kado was wel grappig![]()
Dus rem of geen rem. Gewoon met de gtt komen. GEwoon een anker met een touw meenemen. Just in case

M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
MJ schreef:
kom om 3:00 langs iedereen al wegwatjes
watjes????,,ik weet niet wat jij om 03:00 bij een mc te zoeken hebt ,maar de meeste mensen slapen dan al.Maybe vreemde praktijken uitoefenen

greetz marc
Tsssss mijn vrienden van de vw club waren nog daarmarco schreef:MJ schreef:
kom om 3:00 langs iedereen al wegwatjes
watjes????,,ik weet niet wat jij om 03:00 bij een mc te zoeken hebt ,maar de meeste mensen slapen dan al.Maybe vreemde praktijken uitoefenen.lange jas ,niks onder aan de rest ken je wel bedenken
![]()
![]()
greetz marc

BTW: 16 oktober kun je met je wagen over het circuit in francorchamps rijden, is misschien wat om naar toe te gaan

-
Zeg, heb je hier meer info over??BTW: 16 oktober kun je met je wagen over het circuit in francorchamps rijden, is misschien wat om naar toe te gaan
heb ik wel trek in...

Zo, gisteren mijn nieuwe spoilertje gehaald in Antwerpen
Lekker dagje gereden in de Hyundai van Michel. Rijdt goed op de lange stukken...alles werkt, niks kraakt of piept, lekker zuinig gereden
. Alleen de stoelen zijn wat minder, had thuis toch een beetje erg last van mijn rugje. Gelukkig kon ik 's avonds weer in mijn vertrouwde Clio stoeltjes zitten
Deze week gaat de spoiler gespoten worden, zal wel pas zondag kunnen. Meteen even die originele spoiler eraf proberen te halen en wat klemmetjes voor Patrick heel te laten
En volgende week gaat ie erop, als het spuiten tenminste mooi lukt. Ga het namelijk eerst zelf proberen. Als dat niet mooi wordt of goed lukt, gaat ie naar de spuiter. Maar eerst ff low-budget proberen.
En helaas....16 oktober kan ik niet

Lekker dagje gereden in de Hyundai van Michel. Rijdt goed op de lange stukken...alles werkt, niks kraakt of piept, lekker zuinig gereden

Deze week gaat de spoiler gespoten worden, zal wel pas zondag kunnen. Meteen even die originele spoiler eraf proberen te halen en wat klemmetjes voor Patrick heel te laten

En volgende week gaat ie erop, als het spuiten tenminste mooi lukt. Ga het namelijk eerst zelf proberen. Als dat niet mooi wordt of goed lukt, gaat ie naar de spuiter. Maar eerst ff low-budget proberen.
En helaas....16 oktober kan ik niet

oke linkje plakken werkt dus niePatrick L. schreef:Zeg, heb je hier meer info over??BTW: 16 oktober kun je met je wagen over het circuit in francorchamps rijden, is misschien wat om naar toe te gaan
heb ik wel trek in...

Effe zoeken op http://www.spa-francorchamps.be/en/index2.html staat de kalender van oktober en november...valt mij nu pas op dat het doordeweek is

Laatst gewijzigd door Marcel J. op ma 6 okt 2003 8:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Top die spoiler, succes met spuiten.... 

-
mooi man!javascriptna_open_window('win', 'calendar/mois/octobre03.htm', 0, 0, 680, 640, 0, 0, 0, 1, 1)
en nu iets waar we wat aan hebben...

-
MJ, heb je een link die werkt?
-
aja, thanx,
is jammer genoeg doordeweeks ja en ik zie al dat ik geen vrij kan krijgen helaas.
Op 24 oktober, vrijdag, is een Journee Renault, test day for the products of renault. ben benieuwd wat dat inhoud...
is jammer genoeg doordeweeks ja en ik zie al dat ik geen vrij kan krijgen helaas.
Op 24 oktober, vrijdag, is een Journee Renault, test day for the products of renault. ben benieuwd wat dat inhoud...
Kzal eens kijken..btw http://www.spa-francorchamps.be is het adresPatrick L. schreef:aja, thanx,
nix te vinden...tis idd wel weer door de week

anders eens mailen of bellen
we kunnen zowiezo eens daar naartoe rijden...tis maar 45 min ofzo en das zonder renoRob (R5B) schreef:16 oktober? DAs een donderdag niet? Jammer dat ik op donderdag lang naar school moet, anders hadden we dr een TMSF (thursday midday Spa-Francorchamps) van kunnen maken ipv een TNM

@mj ik wil wel mee gaan kijken (naar de 5 gtt)als je me zegt wanneer dan probeer ik thuis te regelen om de auto mee te krijgen.. ik heb weer wat extra geld ergens uit weten te slaan
dus wie weet uns een beetje al rond beginnen te kijken kan geen kwaad
.

Ik wil wel met je gaan kijken hoor, kijken kan nooit kwaad. Het is misschien wel handig om te zeggen wanneer niet? Want 30 km is niet ver.MJ schreef:BTW; heeft iemand interesse om met mij te gaan kijken naar een 5 gtt? Tis nie al te ver weg 30km ofzo
-
Kheb wel zin om mee te gaan, ook naar francorchamps. School is altijd te regelen

-
MJ, ga je een 2e er bij kopen?
voor loop of sloop?
voor loop of sloop?
-
Ze remmen nog wel.....fftjes 

Patrick L. schreef:MJ, ga je een 2e er bij kopen?
voor loop of sloop?
Kweet nog nie....eens kijken. daarbij zijn er nog een paar mensen die een zoeken. Dus kijken kan geen kwaad.
Als ik het goed begrijp moet hij trouwens in orde zijn. Hij loopt en de eigenaar wou opzich ermee naar TNM komen, zit alleen geen verzekering meer op. Dus tzal wel geen sloper zijn neem ik aan. Maar klaat nog wat weten, kben op zijn antwoord aan het wachten
-
Hoppa en nog ene erbij! 
@ riel: jammer dat ik koud was anders had ik je een poepie laten ruiken

@ riel: jammer dat ik koud was anders had ik je een poepie laten ruiken

Laatst gewijzigd door Bram (vospower) op ma 6 okt 2003 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.