Graag wil ik in mijn Clio 1.4 RT boxen in de deuren zetten. Toen tijd geleden mijn slot kapot was aan de passagiers kant heb ik het hele duerpaneel er al eens afgehad om dat te maken en zag toen dat er wel in het metaal al voorgemaakte ruimte zit voor ik dacht 13 cm boxjes.
Alleen loopt er volgens mij niet echt al gemaakte bedrading via de deur de auto in....wat ik me kan herinneren tenminste.
Heeft iemand weleens boxen en bedrading later ingebouwd in hetzelfde of gelijkwaardige type Clio? En is dit makkelijk te doen om er draden doorheen te trekken en hoe en waar moet je die aansluiten aan je bedradingsstekker in het radiogat in het midden?
Want zie tussen de deuren en het chassis zo'n plastic dingetje zitten waar alle draden vanuit de auto komen voor de elektrische ramen. Moet dit opengemaakt worden of zitten hier al draden tussen voor de boxen? En kan je er grotere boxen inzetten dan het standaard formaat? Door dus bijv. zelf gaten in het deurmetaal te boren en de metalen cone die achter uit zo'n box steekt dan in het gat te doen en de box bevestigingshoeken in het metaal boren

Hoor graag of mensen me kunnen vertellen hoe en wat dit moet metr die bedrading en waar op te letten en of het beter is om het door een (elektronica) garage te laten fixen?
Bedankt alvast voor eventuele reacties!

greetz Rolando