Ik was heel vrolijk een beetje aan het rondtuffen in mijn Clio totdat ik echt wel weer een gave Clio zag rijden: een Clio Williams.

Echt gaaf, zij trok een beetje gaaf op (ja er reed een zij in!), zie je die hele kont naar beneden gaan! wuehehehehheeeee

Nou ben ik toch al aan het sparen voor een nieuwe auto maar nou weet ik niet wat ik zal doen.
Ik twijfel ik tusssen het volgende:
2.0 16V Willams Clio zijn van '91-'95???? zo'n beetje?? maar daar vragen ze nog wel 6000 tot 8000 euri's voor
1.8 16V Clio zijn die van '91-'98??? schat ik zo'n beetje, en vragen ze al veel minder voor meestal. 3000 tot 6000
Of een type 2 Clio
1.2 tot 1.4 16V gaat van 6000 tot 10000
Maar eigenlijk heb ik altijd wel eens een williams hebben (toen ik net mijn Clio had gekocht en een blauwe zag rijden op het industrieterrein.)
Nadeel is wel dat er vaak mee gescheurd is, maar dat doe je zelf eigenlijk ook wel

En ik weet niet hoe "afgeragd" hij is.
En dan schiet ik er ook niet veel op met leeftijd van de auto. (mijn auto is van eind '92)
Natuurlijk is de 1.8 16V ook bloedsnel, en kan ik er toch op vooruit met bouwjaar.
De type 2 Clio's zijn nog steeds hartstikke duur en ik heb ze nog niet gezien met een hele vette motor
Wat zal ik doen? Wat is wijsheid?
Ik denk zelf dat ik eerder naar een 1.8 16V Clio (in williams look) zal gaan kijken die wat jonger is.
Eerst maar eens fiks gaan sparen, en niet veel meer uitgeven aan deze Clio, ook nog maar even wachten met de velgen dan maar.