Vind het altijd wel grappig om een cheapass look helemaal tegen de grond te plakken, alles eruit en een pittig motortje erin.
Zo komt er in Beverwijk nog eens een starlet 1.0DX met 1.3 Turbo te rijden die tegen de grond aan ligt

als je dan toch serieus aan 't klussen gaat, zet er dan wat dikkere schermen in, heb je die achterlijke plastic randen niet nodig. Je kan iets hoekigs nemen, a'la integrale of corsa, maar d'r zijn zat auto's met ronde dikke schermen: slijpen,lassen,slijpen,lachen.canonballman schreef:Plan is ook een beetje gewijzigd:
Ik ga de spatbord randen ROND van vorm maken, zodat je zeg maar meer van het wiel ziet. Standaard loopt de rand recht, zeg maar net als bij een kadeath.
Waarschijnlijk spatbordverbreders van een golf of polo erop.
Ha, das toevallig.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:je kan van een 5 gtt proberen
er is in groningen ook een gtt 5 deurs
Menno schreef:als je dan toch serieus aan 't klussen gaat, zet er dan wat dikkere schermen in, heb je die achterlijke plastic randen niet nodig. Je kan iets hoekigs nemen, a'la integrale of corsa, maar d'r zijn zat auto's met ronde dikke schermen: slijpen,lassen,slijpen,lachen.canonballman schreef:Plan is ook een beetje gewijzigd:
Ik ga de spatbord randen ROND van vorm maken, zodat je zeg maar meer van het wiel ziet. Standaard loopt de rand recht, zeg maar net als bij een kadeath.
Waarschijnlijk spatbordverbreders van een golf of polo erop.
Nee, met dit spul behoudt je de originele schermen. Met die 19 as zou ik hier nog niks aan hebben gehad.Arjen schreef:Is dit misschien wat?