Veel plezier er mee! Maar dat moet wel lukken denk ik.

Ik snap alleen dat rolkooi idee niet zo, je gaat toch niet over de kop slaan ofzo?

Je wagen wordt er echt een heel stuk stijver op, wat weet ten goede komt aan de wegligging en de stuureigenschappen.leloupj schreef:Ik snap alleen dat rolkooi idee niet zo, je gaat toch niet over de kop slaan ofzo?
bekijk deze foto maar eens, zonder kooi had het er wel effe anders uitgezien denk ik. Bovendien slaat er niemand graag over de kopleloupj schreef:Ik snap alleen dat rolkooi idee niet zo, je gaat toch niet over de kop slaan ofzo?
thankx man! Ik hoop dat mijn "ex" nog een lange tijd meegaat!RENESI schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe aanwins Floris!!
Ziet er heel netjes uit![]()
Geen zorgen, met je ex gaat het ook goed. Ik zorg goed voor der hoor af en toe een beetje verwennen enzo. Maar dat deed jij ook al he.
![]()
Maar succes met je nieuwe.
Maar ja, je racet niet zo op de weg zoals deze coureur zou hebben gedaan.Tom schreef:bekijk deze foto maar eens, zonder kooi had het er wel effe anders uitgezien denk ik. Bovendien slaat er niemand graag over de kopleloupj schreef:Ik snap alleen dat rolkooi idee niet zo, je gaat toch niet over de kop slaan ofzo?
[img]http://www.xs4all.nl/~chylarec/2.jpg[/img]
'K heb ook geprobeerd om een twister op m'n williams te bouwen ,maar paste er niet in,er was wel een twister die paste maar die kon niet zo veel pk's aan,Tip: voordat je hem aanschaft eerst ff bij GKB import opvragen welk type hoeveel pk aankan.SuccesFloris schreef:Zijn er nog mooie open luchtfilters in omloop, met een voorgemonteerd hitteschildje, of twister?MartijnG schreef:Vet ding heej
Even een hitteschildje scoren voor die K&N en blazen !!Mooi geluid man, zo'n open luchtfilter...
Veel plezier met je nieuwe bakkie
(liefst met een mooie aanzuigbuis, zowel functioneel als leuk dus...)
goeie tip!Florus schreef:'K heb ook geprobeerd om een twister op m'n williams te bouwen ,maar paste er niet in,er was wel een twister die paste maar die kon niet zo veel pk's aan,Tip: voordat je hem aanschaft eerst ff bij GKB import opvragen welk type hoeveel pk aankan.SuccesFloris schreef:Zijn er nog mooie open luchtfilters in omloop, met een voorgemonteerd hitteschildje, of twister?MartijnG schreef:Vet ding heej
Even een hitteschildje scoren voor die K&N en blazen !!Mooi geluid man, zo'n open luchtfilter...
Veel plezier met je nieuwe bakkie
(liefst met een mooie aanzuigbuis, zowel functioneel als leuk dus...)
Ik heb deze auto in het echt gezien; Het enige bruikbare is de kooi zelf. De rest is fucked up.Juno schreef:Maar ja, je racet niet zo op de weg zoals deze coureur zou hebben gedaan.Tom schreef:bekijk deze foto maar eens, zonder kooi had het er wel effe anders uitgezien denk ik. Bovendien slaat er niemand graag over de kopleloupj schreef:Ik snap alleen dat rolkooi idee niet zo, je gaat toch niet over de kop slaan ofzo?
[img]http://www.xs4all.nl/~chylarec/2.jpg[/img]
Een coureur zou het maximale uit zijn racebak willen halen, dus risico's nemen. Waardoor de kans van omslaan een stuk groter is als op de openbare weg, waar je tussen het gewonen verkeer rijdt.
En ik vindt zo een rolkooi niet echt mooi staan, maar dat is mijn persoonlijke mening.