Clio 1.8 16v ('92) Gekocht! (nu met FOTO's!)

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Juno

Inderdaad vette bak!

Veel plezier er mee! Maar dat moet wel lukken denk ik. :worship:

Ik snap alleen dat rolkooi idee niet zo, je gaat toch niet over de kop slaan ofzo? :s
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

leloupj schreef:Ik snap alleen dat rolkooi idee niet zo, je gaat toch niet over de kop slaan ofzo? :s
Je wagen wordt er echt een heel stuk stijver op, wat weet ten goede komt aan de wegligging en de stuureigenschappen. :D
[rsi]peerke

hele leuke auto!!

Wie wil er de fotootjes van mijn nieuwe LANCIA bakkie effe op het forum zetten?

Alvast bedankt!!
Tom
Moderator
Car: MB

leloupj schreef:Ik snap alleen dat rolkooi idee niet zo, je gaat toch niet over de kop slaan ofzo? :s
bekijk deze foto maar eens, zonder kooi had het er wel effe anders uitgezien denk ik. Bovendien slaat er niemand graag over de kop

[img]http://www.xs4all.nl/~chylarec/2.jpg[/img]
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
RENESI

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwins Floris!!
Ziet er heel netjes uit (Y)
Geen zorgen, met je ex gaat het ook goed. Ik zorg goed voor der hoor af en toe een beetje verwennen enzo (F). Maar dat deed jij ook al he. :p
Maar succes met je nieuwe.
Floris
Contacteer:

RENESI schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe aanwins Floris!!
Ziet er heel netjes uit (Y)
Geen zorgen, met je ex gaat het ook goed. Ik zorg goed voor der hoor af en toe een beetje verwennen enzo (F). Maar dat deed jij ook al he. :p
Maar succes met je nieuwe.
thankx man! Ik hoop dat mijn "ex" nog een lange tijd meegaat! :D
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

zo hee ,dat ziet er lekker uit . ik wou me devil kooi verkopen maar nu ik dit zie stop ik hem toch maar in mijn 5je .
Ivo
Über-Spammer

Als je nog eff wacht Haas, dan hoef je m niet eens meer uit dat lichtblauwe ding te schroeven, dan laat de carrosserie vanzelf los............ :lol: :lol: :lol:

:wink:
Juno

Tom schreef:
bekijk deze foto maar eens, zonder kooi had het er wel effe anders uitgezien denk ik. Bovendien slaat er niemand graag over de kop

Maar ja, je racet niet zo op de weg zoals deze coureur zou hebben gedaan.
Een coureur zou het maximale uit zijn racebak willen halen, dus risico's nemen. Waardoor de kans van omslaan een stuk groter is als op de openbare weg, waar je tussen het gewonen verkeer rijdt.

En ik vindt zo een rolkooi niet echt mooi staan, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Job-turbo
Contacteer:

Denk als je es een ongeval van dichtbij hebt meegemaakt dat je er dan misschien wel wat anders over na gaat denken.
Job-turbo
Contacteer:

Maar mooie auto trouwens :D strakke bak!!!
Florus

Floris schreef:
MartijnG schreef:Vet ding heej ;)

Even een hitteschildje scoren voor die K&N en blazen !! :) Mooi geluid man, zo'n open luchtfilter...

Veel plezier met je nieuwe bakkie ;)
Zijn er nog mooie open luchtfilters in omloop, met een voorgemonteerd hitteschildje, of twister?
(liefst met een mooie aanzuigbuis, zowel functioneel als leuk dus...) :D
'K heb ook geprobeerd om een twister op m'n williams te bouwen ,maar paste er niet in,er was wel een twister die paste maar die kon niet zo veel pk's aan,Tip: voordat je hem aanschaft eerst ff bij GKB import opvragen welk type hoeveel pk aankan.Succes :wink:
Floris
Contacteer:

Florus schreef:
Floris schreef:
MartijnG schreef:Vet ding heej ;)

Even een hitteschildje scoren voor die K&N en blazen !! :) Mooi geluid man, zo'n open luchtfilter...

Veel plezier met je nieuwe bakkie ;)
Zijn er nog mooie open luchtfilters in omloop, met een voorgemonteerd hitteschildje, of twister?
(liefst met een mooie aanzuigbuis, zowel functioneel als leuk dus...) :D
'K heb ook geprobeerd om een twister op m'n williams te bouwen ,maar paste er niet in,er was wel een twister die paste maar die kon niet zo veel pk's aan,Tip: voordat je hem aanschaft eerst ff bij GKB import opvragen welk type hoeveel pk aankan.Succes :wink:
goeie tip!
Alvast bedankt! :D
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Beetje laat, maar ..

Wat is die auto gaaf man floris :)

echt Top man.

Wanneer gaan we een ritje maken??
Silvermegane
Contacteer:

Mooie bak man!! heel veel rijd plecier toegewenst :D (Y)
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Juno schreef:
Tom schreef:

Maar ja, je racet niet zo op de weg zoals deze coureur zou hebben gedaan.
Een coureur zou het maximale uit zijn racebak willen halen, dus risico's nemen. Waardoor de kans van omslaan een stuk groter is als op de openbare weg, waar je tussen het gewonen verkeer rijdt.

En ik vindt zo een rolkooi niet echt mooi staan, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Ik heb deze auto in het echt gezien; Het enige bruikbare is de kooi zelf. De rest is fucked up.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Anonymous

Een kooi wordt na een Big Crash niet meer goed gekeurd.....
Madman_daan
Contacteer:

En floris bevalt ie nog??? Denk het wel!! Trouwes wanneer komt je nieuwe uitlaatje :p

Die van mij wordt deze week gemaakt (klote roest op spatschermen) en dan is ie weer helemaal strak! :D

Hey suc7 verder met je bakkie!!
Clio16v
Plaats reactie