Tziet er wel weer allemaal erg strak uit

nou, voor gaat het wel eigenlijk, achter staat ie eigenlijk iets te hoog vind ik, die wilen kunnen achter wel iets dieper in de wielkasten. maja, voorlopig doe ik er ff niets meer aan.Riël schreef:Je gt moet voor alleen nog ietsiepietsie lager.
Je moet kijken of de koker mooi recht loopt. De skirts verkijk je je op, voor valt boven de middenlijn, achter eronder.Patrick L. schreef:nou, voor gaat het wel eigenlijk, achter staat ie eigenlijk iets te hoog vind ik, die wilen kunnen achter wel iets dieper in de wielkasten. maja, voorlopig doe ik er ff niets meer aan.Riël schreef:Je gt moet voor alleen nog ietsiepietsie lager.
marco schreef:Ja Ja mensen het is zover de bestellingen beginnen binnen te lopen .Heb net me nieuwe subwoofer binnen,en mijn Rood Neonvoor onder de auto ook net binnen.Deze week komt er nog een nieuwe pioneer radio cd,mp3 speler bij
.Me is verry happy
greetz and see ya
Ow, dat is natuurlijk helemaal gaaf Marco! Heb je dat pas beslist of lig ik achter?marco schreef:dat neon gaat onder de 5 ollie,en de 5 gaat niet meer weg ik koop er een 19 16 v bij.wel ff wachten op het vakantiegeld natuurlijk
![]()
greetz marc
nou, aangezien dit een low-budget projektje was, heb ik de banden er op laten zitten, eraf laten halen, opnieuw erop leggen en balanceren kost ook weer extra euro`s... en zo is het ook gelukt, vandaarTom schreef:die velgjes heb je netjes opgenknapt zeg!! Ziet er zo op de foto erg goed uit. Maar waarom heb je eigenlijk de banden erop laten zitten?