Ik kan me in ieder geval voorstellen waarom je zo snel mogelijk wegwilt daaro
En die Ivo en de rest van de 'gang' moeten sowiezo wel een half jaar extra...die lui sporen niet...doen echt geen FLUIT!!

Christian, 't is bij de Mac in Beuningen. Als jij vanaf de Veluwe komt kom je als 't goed is over de A50 in de richting van Den Bosch. Na Nijmegen pak je dan de A73 richting Wijchen geloof ik (correct me if i'm wrong).chris-r19 schreef: OP vrijdag rij terug van hoenderlo (veluwe),mooie gelegenheid om eens langs te rijden op de terugweg.
Waar is de lokatie en hoe rij ik er naartoe?
Als ik het stratenboek er op na sla moet ik over de waal,de afslag erna pakken ringting beuningen en daar moet ik bij de mac zijn dan waarschijnlijk,zit ik goed?Marcel dLC schreef:Christian, 't is bij de Mac in Beuningen. Als jij vanaf de Veluwe komt kom je als 't goed is over de A50 in de richting van Den Bosch. Na Nijmegen pak je dan de A73 richting Wijchen geloof ik (correct me if i'm wrong).chris-r19 schreef: OP vrijdag rij terug van hoenderlo (veluwe),mooie gelegenheid om eens langs te rijden op de terugweg.
Dan is het op de A73 gelijk de eerste afslag Beuningen, bovenaan de afslag links en je rijdt zo op de Mac af.
Ik hoop vrijdag met de 19 te kunnen komen, mocht ie nog niet af zijn dan moet ik m'n broertje maar zo gek krijgen dat ie meegaat, in dat geval komen we met een mx-3 v6.
Volgens mij klopt dit...chris-r19 schreef:Als ik het stratenboek er op na sla moet ik over de waal,de afslag erna pakken ringting beuningen en daar moet ik bij de mac zijn dan waarschijnlijk,zit ik goed?Marcel dLC schreef:Christian, 't is bij de Mac in Beuningen. Als jij vanaf de Veluwe komt kom je als 't goed is over de A50 in de richting van Den Bosch. Na Nijmegen pak je dan de A73 richting Wijchen geloof ik (correct me if i'm wrong).chris-r19 schreef: OP vrijdag rij terug van hoenderlo (veluwe),mooie gelegenheid om eens langs te rijden op de terugweg.
Dan is het op de A73 gelijk de eerste afslag Beuningen, bovenaan de afslag links en je rijdt zo op de Mac af.
Ik hoop vrijdag met de 19 te kunnen komen, mocht ie nog niet af zijn dan moet ik m'n broertje maar zo gek krijgen dat ie meegaat, in dat geval komen we met een mx-3 v6.
Dit zal ook wel kloppenMerijn schreef:Hadrianussingel 37
6642 AH BEUNINGEN
Op routenet.nl kun je een mooi routeplan uitstippelen!
er zijn altijd mensen die het beter hebbenJohan schreef:ik doe het lekker in 2.5 jaar.Tom schreef:ik mag gelukkig een jaar stage overslaan~Haas~ schreef:me P heb ik gelukkig al...ga nu proberen in februari op stage te kunnen
ik kom van het mbo technische informatica. de eerste 2 jaar (gewoon HBO) wordt bij de mbo klas in het eerste jaar behandeld. daarna geen stage. dan sem 7 en 6. en dan een half jaar afstuderen.Tom schreef:waarom 2,5 jaar johan, als ik vragen mag
Dat past iig nietJohan schreef:je kunt ze ook in 18" krijgen jesper![]()
zoals?Jesper16v schreef:Misschien ga ik et geld ook wel ergens anders voor gebruiken.![]()
Maar deze velgen staan nog steeds op de 1ste plaats