en het was er ook ERG gaaf we zaten in het "hooligan"-cafe tegenover het stadion gewon samen met de newcastle supporters te zuipen als een gek en iedereen me elkaar opde foto, shirtjes en sjaals ruilen etc. was echt MEGA gaaf.
is zeker niet altij zo in engeland maarja wat wil je na een 5-0 overwinningJasper16v schreef:engelse supporters![]()
ik ben een arsenal fan, ben wel in het stadion geweest, maar wil altijd nog een x naar een match toe...lijkt me echt gaaf
ik hoop ook dat ajax met 1 doelpunt verschil wint..Jasper16v schreef:Straks AJAX - Celta de Vigo !
Ik hoop 2-1
als je toto select speelt bij de sigarenboer win je niet vaak nee, die gasten kiezen altijd maar een paar wedstrijden die altijd heel vaag zijn..Jasper16v schreef:toto deed ik eerder ook altijd, won niet vaak wat, dus maar mee gekapt
*2* is alvast binnenrasit.. schreef:*1*ik hoop ook dat ajax met 1 doelpunt verschil wint..Jasper16v schreef:Straks AJAX - Celta de Vigo !
Ik hoop 2-1
*2*en dan hoop ik ook dat er in de 2e helft meer wordt gescoord dan in de 1e helft..
ja ik heb weer toto gespeeld
hmmm jij bent wel goe dmet dat gokken zegrasit.. schreef:25 euro en dan had ik alleen nog winst op sparta prag erbij gezet..
ja maar das normaal bij de sigarenboerSander101 schreef:Ik heb een keer 10 van de 12 wedstrijden goed gehad met de toto van de sigarenboer. Winst: 5 gulden 50. Dus ik doe echt nooit meer mee.
maar vorige week toch 4-1 verloren van excelsior-Ray- schreef:gisteravond:
Telstar - Fortuna Sittard 4-2
altijd lastig
ennneeeeee, zijn we al zenuwlappig voor strakkies??