Gtt'tje verkocht...

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Anonymous

-Ray- schreef:bij freddy cane zou je er 140 hebben.
Zinloze opmerking....... De auto presteert, niet de man die meet. De kwaliteit van meten is een 2e ;) (rommel wat met de omgevingstemperatuur en je hebt er namelijk zo 15 PK bij :), dit zal Cane niet doen namelijk)

Er is geen motorblok hetzelfde :)
catrinus

Ow god. De beer is weer los :-*
There will be plenty of time to rest when your dead
Anonymous

catrinus schreef:Ow god. De beer is weer los :-*
Waar zie jij een beer dan in dit topic ?? Je moet wat minder alcoholistische dranken nuttigen denk ik :lol:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

-Ray- schreef:massa leeg 1452 kilo leeg en toch 6,6 sec naar de 100.... respect!
Dat is zeker niet verkeerd zeg.

poehee :D
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

komt natuurlijk ook door de continu 4 wiel drive
dat is een heeeeele hoop tractie
die je met een voorwielaandrijventje nie heb
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
catrinus

Matthijs schreef:
catrinus schreef:Ow god. De beer is weer los :-*
Waar zie jij een beer dan in dit topic ?? Je moet wat minder alcoholistische dranken nuttigen denk ik :lol:
Ik drink geen alcohol. Mensen die mij kennen weten wel waarom ik niet drink. Maar ik wil die zin van mij ook wel anders formulieren. Maar denk niet dat jij dat wil horen (N) :-* .
There will be plenty of time to rest when your dead
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

lief doen
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
clio_rally
Contacteer:

Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:komt natuurlijk ook door de continu 4 wiel drive

Volgens mij moet de R32 het gewoon doen met het 4motion van VW. Dat is nog steeds geen permanente 4wd. Tevens kost het extra aandrijfverliezen, dus dat maakt hem weer iets trager. Jammer dat hij geen echte permanente 4wd heeft...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
speedline

Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:komt natuurlijk ook door de continu 4 wiel drive
Niks continu. Haldex koppeling van 4motion systeem koppelt achteras aan vooras naar behoefte bij aandrijfslip van de vooras. Krachtverdeling is variabel tussen 5 en 85%. Maar wordt per merk ingesteld. Volvo gebruikt bijna identiek systeem genaamd AWD.
clio_rally schreef:Volgens mij moet de R32 het gewoon doen met het 4motion van VW. Dat is nog steeds geen permanente 4wd. Tevens kost het extra aandrijfverliezen, dus dat maakt hem weer iets trager. Jammer dat hij geen echte permanente 4wd heeft... Gijs
4Motion ja. Extra aandrijfverliezen nee. Als je normaal rijdt doet de Haldex koppeling niets. Dus ook geen aandrijfverliezen. Terwijl extra differentieel in de vorm van een centraal exemplaar altijd aandrijfverliezen veroorzaakt. Vandaar dat auto's met drie differentieels altijd relatief slecht presteren tov hun specificaties.

En deze systemen zijn beter en sneller af te regelen als 4wd met drie diffs. Dus niet te gauw oordelen.

Een Lancer Evo is het beste voorbeeld.

Groeten,

Speedline.
Anonymous

Erg zwak hoor een reply naar een mod weghalen..... zou me nog voor kunnen stellen dat je het zelf hebt gedaan ook :-*
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Matthijs schreef:Erg zwak hoor een reply naar een mod weghalen..... zou me nog voor kunnen stellen dat je het zelf hebt gedaan ook :-*
wat dacht je ervan dat je je ff gaat gedragen?
Anonymous

dennisvr schreef:
Matthijs schreef:Erg zwak hoor een reply naar een mod weghalen..... zou me nog voor kunnen stellen dat je het zelf hebt gedaan ook :-*
wat dacht je ervan dat je je ff gaat gedragen?
Ik reageer alleen op het feit dat Ray niet zo uit het wilde weg kan zeggen dat hij 140 PK heeft. Je kunt overal meten op iedere mogelijke manier dus de waarden kunnen verschillen. ALs je goed leest zeg ik ook dat Cane daarintegen niet zal rommelen met de gegevens want hij heeft een zeer gerenomeerd bedrijf en meet gewoon goed !
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

De sfeer zit er de afgelopen paar dagen goed in op het forum... Zou het de hitte zijn die sommigen onder ons teveel wordt? (N)
Anonymous

Merijn schreef:De sfeer zit er de afgelopen paar dagen goed in op het forum... Zou het de hitte zijn die sommigen onder ons teveel wordt? (N)
Ik kom hier verder weinig meer dus kan er niet over meepraten ;)
Floris
Contacteer:

Sluit de topic maar, ik krijg mijn info niet en er wordt alleen maar weer geouwehoerd.

bij deze sluit de topic! :(
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

ik vind het een prima oplossing

de sfeer is idd niet echt best op het moment.
geen idee waar het door komt.
Gesloten