Zinloze opmerking....... De auto presteert, niet de man die meet. De kwaliteit van meten is een 2e-Ray- schreef:bij freddy cane zou je er 140 hebben.

Er is geen motorblok hetzelfde

Zinloze opmerking....... De auto presteert, niet de man die meet. De kwaliteit van meten is een 2e-Ray- schreef:bij freddy cane zou je er 140 hebben.
Waar zie jij een beer dan in dit topic ?? Je moet wat minder alcoholistische dranken nuttigen denk ikcatrinus schreef:Ow god. De beer is weer los :-*
Dat is zeker niet verkeerd zeg.-Ray- schreef:massa leeg 1452 kilo leeg en toch 6,6 sec naar de 100.... respect!
Ik drink geen alcohol. Mensen die mij kennen weten wel waarom ik niet drink. Maar ik wil die zin van mij ook wel anders formulieren. Maar denk niet dat jij dat wil horenMatthijs schreef:Waar zie jij een beer dan in dit topic ?? Je moet wat minder alcoholistische dranken nuttigen denk ikcatrinus schreef:Ow god. De beer is weer los :-*
Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:komt natuurlijk ook door de continu 4 wiel drive
dat is een heeeeele hoop tractie
die je met een voorwielaandrijventje nie heb
Niks continu. Haldex koppeling van 4motion systeem koppelt achteras aan vooras naar behoefte bij aandrijfslip van de vooras. Krachtverdeling is variabel tussen 5 en 85%. Maar wordt per merk ingesteld. Volvo gebruikt bijna identiek systeem genaamd AWD.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:komt natuurlijk ook door de continu 4 wiel drive
dat is een heeeeele hoop tractie
die je met een voorwielaandrijventje nie heb
4Motion ja. Extra aandrijfverliezen nee. Als je normaal rijdt doet de Haldex koppeling niets. Dus ook geen aandrijfverliezen. Terwijl extra differentieel in de vorm van een centraal exemplaar altijd aandrijfverliezen veroorzaakt. Vandaar dat auto's met drie differentieels altijd relatief slecht presteren tov hun specificaties.clio_rally schreef:Volgens mij moet de R32 het gewoon doen met het 4motion van VW. Dat is nog steeds geen permanente 4wd. Tevens kost het extra aandrijfverliezen, dus dat maakt hem weer iets trager. Jammer dat hij geen echte permanente 4wd heeft... Gijs
Ik reageer alleen op het feit dat Ray niet zo uit het wilde weg kan zeggen dat hij 140 PK heeft. Je kunt overal meten op iedere mogelijke manier dus de waarden kunnen verschillen. ALs je goed leest zeg ik ook dat Cane daarintegen niet zal rommelen met de gegevens want hij heeft een zeer gerenomeerd bedrijf en meet gewoon goed !dennisvr schreef:wat dacht je ervan dat je je ff gaat gedragen?Matthijs schreef:Erg zwak hoor een reply naar een mod weghalen..... zou me nog voor kunnen stellen dat je het zelf hebt gedaan ook :-*
Ik kom hier verder weinig meer dus kan er niet over meepratenMerijn schreef:De sfeer zit er de afgelopen paar dagen goed in op het forum... Zou het de hitte zijn die sommigen onder ons teveel wordt?