gr Jordi
Je originele pakken, een konische (dop) erop zetten, een flinke slag met een dikke hamerJordi - Clio 16V schreef:ik ben opzoek naar een benzinedruk regelaar die op hogere drukken is in te stellen, wie heeft hier ervaring mee? of kan er meer over vertellen
gr Jordi
van de cup-clio is ook regelbaar, mischien kun je die gewoon bij de dealer bestellen, als je een bestelnr weet....Jordi - Clio 16V schreef:ik ben opzoek naar een benzinedruk regelaar die op hogere drukken is in te stellen, wie heeft hier ervaring mee? of kan er meer over vertellen
gr Jordi
Donleben schreef:Die zet ik er volgende week tussen. Deze is dan instelbaar tot 3,9 bar ipv 3,0 bar. Als je hem te rijk zet, schiet je er niet veel mee op. Het kost wel wat moeite om hem goed af te stellen en dan helpen alle beetjes. Verwacht er geen wonderen van, maar het helpt wel iets. Onderin is het wel te merken.
Nieuwprijs ligt rond de 185 euro.
iemand? bestelnr????????Patrick L. schreef: van de cup-clio is ook regelbaar, mischien kun je die gewoon bij de dealer bestellen, als je een bestelnr weet....
Maarten zit op het moment in Spanje wegens prive omstandigheden, dus hij is op dit moment niet te bereiken, over 2 weken weer.Patrick L. schreef:Ik denk dat het niet kwaad kan om bij een gechipte Clio 16v een regelbare benzinedrukregelaar te monteren, die kan in de hogere toeren wel wat extra branstof hebben, ook om pingelen en motorschade te voorkomen De benzinepomp blijft hetzelfde.
@Jordi, Maarten Hendrikx kan daar wel aan komen, stuur em maar eens een pm, zijn tel .nr moet ook ergens ronddwalen hier op het forum.
filter is al vervangenPatrick L. schreef:.
mijn clio16v had last van pingelen bij 6000rpm, heeft een cupchip, nieuw brandstoffilter gemonteerd a 17 euro en probleem opgelost
Ik heb hem net even in de schemer gemonteerd. Toch wel lastig dat een clio niet zoveel ruimte heeft, want het was wel ff zoeken waar ik hem moest plaatsen. Ik heb hem nog niet afgesteld, want dat ga ik van de week even doen. Ik had hem net op zijn zwaarst gezet, waarne de benzine uit de zijkant spoot!Jordi - Clio 16V schreef:Donleben schreef:Die zet ik er volgende week tussen. Deze is dan instelbaar tot 3,9 bar ipv 3,0 bar. Als je hem te rijk zet, schiet je er niet veel mee op. Het kost wel wat moeite om hem goed af te stellen en dan helpen alle beetjes. Verwacht er geen wonderen van, maar het helpt wel iets. Onderin is het wel te merken.
Nieuwprijs ligt rond de 185 euro.
die van Improve Tuning? laat je ff weten als ie er onderzit? want ik ben van plan dit ook te doen
gr Jordi
Dat dacht hij wel, maar hij had me gister weer gebeld en dat was niet zo. Hij zat goed aangesloten. Ik heb telefonisch contact met Limpex gehad, en deze dachten eerst ook dat het mebraam defect was. Met telefonische begeleiding van hun heb ik het gedemonteerd, maar dat bleek allemaal nog heel te zijn.Florus schreef:Heb je hem niet verkeerd om erop gezet,'k hem er namelijk zelf af gehaald voor de oude eigenaar van die drukregelaar en hij wast zo dicht als het maar kon,als je 'm verkeerd om erop zet blaas je het membraam kapot,heb je hem in de aan of in de afvoer slang gezet.
Heb de P.B.V. gisteren ff opgehaald bij de oude eigenaar,zat compleet verkeerd in elkaarDonleben schreef:
Dat dacht hij wel, maar hij had me gister weer gebeld en dat was niet zo. Hij zat goed aangesloten. Ik heb telefonisch contact met Limpex gehad, en deze dachten eerst ook dat het mebraam defect was. Met telefonische begeleiding van hun heb ik het gedemonteerd, maar dat bleek allemaal nog heel te zijn.
De pakking sluit niet meer goed aan. Het onderste gedeelte zou gevlakt moeten worden of er moet een nieuwe op, maar die zijnweer niet leverbaar.
Vind t wel jammer...
Tja,hij is nog steeds van BenDonleben schreef:Das is dus ook lekker k*t!![]()
Ik weet ook niet hoe het is gekomen, maar baal er wel van. Even voor de duidelijkheid; Ik heb hem perfect opgestuurd gekregen over de post en heb meerdere keren telefonisch contact met hem gehad wat echt top was gegaan.Ik gelijk aansluiten (in het donker), starten en spuit het vol benzine over mijn hele blok!
,en deze was goed aangesloten!
@Florus: Als hij nu weer is gemaakt, kom ik binnenkort wel langs. Kunnen we kijken wat hij op mijn blok doet.
Daarom is het wel handig dat ik binnenkort naar Limpex ga om wat onderdelen te halen en te laten monteren en afstellen! Moet alleen weer ff wat sparen, want hij is best prijzig, maar dan heb je ook wel wat!Florus schreef: Heb hem bij mijn eigen willy erin gehad maar afstellen valt niet mee,ook al heb ik er een AFR meter in zitten,zonder druk te meten krijg je 'm haast niet afgesteld,komt heel erg nauwkeurig.Voor een goede afstelling moet je toch bij Limpex zijn.
Kortom: zonder druk en/of AFR meter begin je niets?