Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Egid je bent monteur voor lager 30 euro zowat gewoon effe zelf fixen en klaar is egid.
Patrick

wilco blue schreef:Egid je bent monteur voor lager 30 euro zowat gewoon effe zelf fixen en klaar is egid.
dat bedoel ik dus :smoke:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Riël
Über-Spammer

Riël schreef:Heeft er iemand nog 2 voorstoeltjes staan ? Ik wil mijn kuipjes opknappen namelijk. Te leen of te koop (liefst te leen ofcourse, heb ze daarna niet meer nodig).
Upperdepup. Niemand?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Michel S.
Contacteer:

Riël schreef:
Riël schreef:Heeft er iemand nog 2 voorstoeltjes staan ? Ik wil mijn kuipjes opknappen namelijk. Te leen of te koop (liefst te leen ofcourse, heb ze daarna niet meer nodig).
Upperdepup. Niemand?
ik heb er wel 2 te leen. alleen de bestuurders stoel weigerd een beetje dienst. Rugleuning wil niet meer naar voor of naar achter.

Heb nu toch mijn kuipjes erin. Mag je van mij komen halen. Ben ik er vanaf. Je zult ze wel even moeten stoffen vrees ik
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Marcel J.

@Michel S. :wink: kheb idd die platen nog achterin liggen. BTW die stickers van jou staan erg goed :D Kneem donderdag alles mee, kheb der niet meer aan gedacht. sorry

@Egid: je wilt mij toch niet wijs maken dat je dat niet op het werk effe kunt maken?

@Pat21: stuur jij die mails naar mij? Ksnap er nix van :D

@de organisatie: kben nog aan het nagenieten :smoke: (Y)

@pat l.: Mooi stukje daar bij Heijenrath(?) de berg op :p (Y) man wat ligt die wagen van jou :worship:
Patrick L.

Sow, daar ben ik weer, net terug van Walstock.
Heb er ff moeten wachten, de keurmeester was ff onderdelen halen bij Heuts.. Maar de "hulp" begon maar alvast en naderhand heeft de keurmeester het afgemaakt, geen vreemde dingen gelukkig, wel wat aan de roest doen van die randjes achterkant dorpel, co was 1.4, ook goed. Kan mijn GT er weer een jaartje tegen aan, oef :D :)

@marcel: ik had zaterdag dag mijn schokdempers voor wat meer gecambert /-\, moet zeggen dat ik zondag weer ff moest wennen, stuurt toch wel anders, vooral in de bochten, maar dat zag je dus al... 8)
Egid
Contacteer:

patrick 21TURBO schreef:
Egid schreef:waar ligt die garage, want dan moet ik daar ook naartoe!!!! :lol: i.v.m. een wiellager geluid!

als dat wielager geluid maakt moet je dat gewoon maken,is voor je eigen veiligheid!!!
dus duw die centen van het spuiten eerst es ff in de veiligheid en dan denk je verder aan het mooi maken van de auto.
straks krijg je steekproef,heeft die vent zeik en moet hij strenger worden,als je weet dat er wat scheelt aan je auto maak het gewoon ff,je werkt notabene in een garage man.
het is gewoon fijn dat die vent niet zo zeikt over domme dingen,maar verder moet je gewoon zorgen dat je auto in orde is.

nogmaals is voor je eigen veiligheid en je moet er toch aan geloven.
Zien jullie dan die smily niet?
Ik ga zekers die lagers zelf maken, en keuren gebeurd bij mij op het werk, kost me daar maar 15 euro! en daar hoef ik echt niet voor naar een andere garage!
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
Marcel J.

Kheb slecht nieuws:

De oude auto van mijn zus is overleden :@ het schijnt zo te zijn dat de nieuwe eigenaar iets te snel door een bocht is gegaan. gevolg; een afgeschreven 16v. Schade; achteras afgebroken, of een gedeelte daarvan, en hij zou ergens een lantaarnpaal in zijn auto hebben willen verwerken. :@ misschien dat voske daar meer van weet?
Riël
Über-Spammer

MJ schreef:Kheb slecht nieuws:

De oude auto van mijn zus is overleden :@ het schijnt zo te zijn dat de nieuwe eigenaar iets te snel door een bocht is gegaan. gevolg; een afgeschreven 16v. Schade; achteras afgebroken, of een gedeelte daarvan, en hij zou ergens een lantaarnpaal in zijn auto hebben willen verwerken. :@ misschien dat voske daar meer van weet?
MJ bel mij eens ...
Riël
Über-Spammer

BRAM, ik moest van rianne vragen of jij haar rekenmachine hebt gezien na donderdag dat jullie achteraan in het autocadlokaar zaten samen ( :evil: ) want ze is 't kwijt dat ding.
Marcel J.

Riël schreef:

MJ bel mij eens ...

Zou fijn zijn als ik dan een nummer heb :wink:
Riël
Über-Spammer

peej-em
Marcel J.

en terug

@ marco en michel; hebben jullie e-mail ontvangen?
voske

@mj ik zal uns voor je navragen wat er precies gebeurt is enzo... ik laat het u wel weten.. is wel minderzz want zoals ik het gehoord had had die jongen die auto best wel opgeknapt...
Marcel J.

@Riël: PM :wink:
Marcel J.

Kben net gaan kijken :@ en heb wat foto's gemaakt

Kben benieuwd wat die heeft gedaan

BTW wie komt er morgen allemaal?
Rob

MJ schreef:
Riël schreef:

MJ bel mij eens ...

1 #
Marcel J.

Rob (R5B) schreef:
MJ schreef:
Riël schreef:

MJ bel mij eens ...

1 #
En 2
Bram (vospower)

Riël schreef:BRAM, ik moest van rianne vragen of jij haar rekenmachine hebt gezien na donderdag dat jullie achteraan in het autocadlokaar zaten samen ( :evil: ) want ze is 't kwijt dat ding.
Nee helaas niks gevonden :( Rekenapparaat is gelukkig niet zo duur. Was trouwens erg gezellig achter in dat lokaal :wink: :wink: :wink:
Riël
Über-Spammer

't was een ti83.

En gezellig jij ... ? slag voor je hoofd?

;)
Bram (vospower)

Haha :lol:

Als ze een nieuwe ti83 nodig heeft mag ze de mijne wel overnemen, maar ik denk niet dat het nodig is :smile:
marco

MJ schreef:en terug

@ marco en michel; hebben jullie e-mail ontvangen?
no e mail here
marco

mensen ik ga vanavond niet komen,sorry egid had het je wel beloofdt maar ken niet komen .WHy?????
omdat ik een kut baaldag heb,kom thuis van werk krijg ik opeens te horen dat mijn jongste zusje op het ziekenhuis ligt.Ze was al een dag of 3 ziek en zag er echt slecht uit,uiteindelijk naar de dokter,meteen door naar het ziekenhuis.wat blijkt heeft ze suiker was iets van 23 nog iets in waarde,en je mag maar iets van 6,1 hebben of zo :( ,als ze een slokkie cola had gedronken or whatever was ze in coma geraakt :( .Daarna krijg ik te horen dat mijn zoontje me playstation 2 heeft gemoldt :evil: .het zit me echt niet mee vandaag.Ben al bij me zus geweest en gaat gelukkig al wat beters met haar .Voor zover de uitleg ,jullie begrijpen dus wel dat mijn hoofdt nu ff ergens anders bij staat dan t.n.m

greetz marco
Riël
Über-Spammer

Good marco, sterkte ermee, beterschap aan je zusje hé!!!
alexgt

Nou marco beterschap aan je zus maar het gaat dus al beter gelukkig maar.
Marcel J.

Sterkte Marco met je zus (F)

Ps. ik probeer nog eens morgen
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Marco het beste met je zuster en we zien je wel de volgende keer .
Ollie

@Marco: Lees het nu pas...sterkte kerel!
Marcel J.

@egid: Die M3 is wel nog terug gekomen :lol: :lol: was wel een super vette actie :lol: :lol: vooral omdat de politie in de buurt van het tankstation stond (een brommer een bekeuring te geven :@ ) :lol: :lol: kvraag mij af wat die dachten :lol:

(Y) (Y)

wie heeft trouwens gewonnen? op stukje voor de geusselt leek je sneller :smoke:
Bram (vospower)

Sterkte marco! Het zit helaas niet altijd mee
Egid
Contacteer:

@ marco : Sorry dat ik dit nu pas lees! Maar toch nog veel beterschap gewenst!
@ MJ, ik was echt wel sneller (ook al op de groene zone) en bij de Geusselt trok ik hem goed weg, want hij lag ietsjes op me voor. Ik schok me dood toen michel uit de struiken kwam gevlogen!!!! Ben maar uit voorzorg meteen naar huis gereden dacht de politie ons na kwam!
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
marco

Nou mensen het tij heeft zich weer wat gekeerdt.Met mijn zus gaat het beters :) < gelukkig maar >.En gister avond is me playstation 2 gemaakt door niemand minder dan hoe kan het ook anders michel :D .Michel manny thx man ,fijn dat je er ff naar wilde kijken.We regelen het donderdag wel ff :wink: .Dus zoals jullie zien loopt weer alles op rolletjes :D .Greetz and see ya
Riël
Über-Spammer

Lamaar rollen dan!

Hehe patrick, hobbelt ie niet erg? Deze bandjes van jou rijden als fluweel :)
Rob

Vospower schreef:bla bla bla
He Bram, jou Avatar... Heb je daar wel een goed naar gekeken? Deze komt nml van een JAPANSE site! En als je naar het nummerbord kijkt is het ook een van japans formaat!
Ik snap niet ervan (pc ondersteunt geen japanse tekens) maar check die site: http://www.riesen.co.jp/ Alemaal Europeese wagens!
Een clio V6 voor maar 5.580.000 yen! Geen geld toch :lol: :s
Patrick

@marco:ja man,ik hoorde het vanmiddag pas van je zusje,klote.
ik wens haar via jouw(jullie)veel beterschap en hoop dat het snel beter gaat met haar,dit sucs vooral als je weet hoe het had kunnen aflopen.

groet patje.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Gesloten