Ik heb sinds kort een Clio II 1.4 16V Dynamique bouwjaar 2002. Ofwel de Clio II Facelift. In mijn vorige auto (Mégane Coupé) had ik een subwoofer TS-WX205A van Pioneer aangesloten. Een sub met ingebouwde versterker. In de Coupé was het plaatsen niet al te moeilijk maar in de Clio ondervind ik nogal wat problemen. De meeste zijn wel op te lossen alleen het grootste probleem is er nog.
Hoe krijg ik in hemelsnaam een kabel getrokken vanaf de accu naar de achterzijde van de auto? Ik kan nergens namelijk een doorvoerrubber vinden waar een kabel vanuit de motorruimte naar binnen getrokken kan worden.
Wie o wie kan me hierbij adviseren of aangeven waar ik moet zoeken om het rubber te vinden. Als ik dit weet, kan ik de hele installatie zelf wel aansluiten, anders moet ik misschien naar een inbouwstation en dat kost weer knaken. Die kan ik dan weer besparen om straks mijn bodykit aan te schaffen.

Info via PM of mail is gewenst . Misschien met fotos. Reacties in dit topic is natuurlijk ook geen probleem.
Grtz
Een nieuwe Clio-rijder