RTC's toertocht zuid-limburg

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Jeroen RS
Contacteer:

Was dat die ouwe type kadett?
Ivo
Über-Spammer

Maus schreef:Uhm.....in eerste instantie dacht ik dat ze alleen naar de auto keek, totdat ze ging zwaaien. :) Heb maar ff vriendelijk teruggezwaaid en geglimlacht, ben toen maar weer zachtjes doorgereden.
Kwam overigens ook nog die blauwe Opel stationbak nog tegen die we op de heenweg ook nog tegenkwamen. Hij dacht me nog ff bij te houden.... :D
Lache man.... :wink:
Trouwens die opel die jij bedoelt, is een D-Kadett uit '82 met een 2.0 16V Turbo blokkie erin (als ik het goed hebt..), best een wijs ding voor een ouwe opel dan he >-)
Maus

In de bocht bleef ie aardig bij, merkte eigenlijk pas te laat dattie achter me zat te plakken. Tot de 160 ging 't redelijk gelijk op, daarna werd ie snel kleiner in m'n spiegeltje. :)
Maar tis zekers een strakke bak! (Y)
Marcel B.

Sow, ben ook weer terug, helemaal top vandaag! super georganiseerd, super route, super auto's!

In een woord... SUPER! :)
Don't walk the grass... smoke it
Ron RS

Hoef denk ik niet veel meer te zeggen :D Top dag lekker gereden.Helaas terug nog wel in de file gestaan(bij de mac :wink: ).Foto`s komen morgen wel.
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Fantastisch georganiseerd, good work! (Y)

Ivo, jij zit in het westen dus dat telt niet ;). Hier in het middenoosten :) is voor de limburgers het noorden. Ik heb pas een kwartiertje terug, er was me toch wat file! De auto heeft het allemaal bijgehouden, ik heb nog even gedacht aan wat defecten aan de auto, maar alles ging prima!

't is nu wachten op (meer) foto's, en filmpjes natuurlijk. Ik kan trouwens de foto's op http://www.gtturbo.tk niet vinden, waar staan die ergens?
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

ziet er leuk uit jongens.

Wie heeft die circuit 5 gekocht btw ??

en wie heeft die zwart/witte 5 met dat vlaggetje op de bumper gekocht??

:D
Jeroen RS
Contacteer:

Ron RS schreef:Hoef denk ik niet veel meer te zeggen :D Top dag lekker gereden.Helaas terug nog wel in de file gestaan(bij de mac :wink: ).Foto`s komen morgen wel.
Die file bij Mac viel voor jou wel mee want je was aan het voordringen!! :p
Ron RS

Die file bij Mac viel voor jou wel mee want je was aan het voordringen!! :p

Ik stond er eerder :-* :wink:
Jeroen RS
Contacteer:

maar ik stond voor jou bij de stoplichten
Ron RS

jaja zo kan ik er nog wel een paar. :D
_Martijn_
Contacteer:

Ik wil ook ff alle organisatoren bedanken. het was echt toppie geregeld. en het was echt een super rit.
zeker voor herhaling vatbaar.

allemaal bedankt.
He! nu is die weer rood.
Michel S.
Contacteer:

Die Circuit GTT is van Moi :D

Heerlijk genoten vandaag met de kar. Heb me goed kunnen uitleven. Ben bij de 2de stop gewisseld van auto met wilco om beter te kunnen filmen. Laatste stuk heb ik namelijk 2 keer aan alternatieve(lees snellere) route gereden om voor jullie uit te komen om het zo op band vast te kunnen leggen. Is goed gelukt alhoewel ik flink heb moeten stampen.

Voor degene die het intreseerd. Ben net met de rechtmatige eigenaar van de Blauwe Phase I de auto gaan oppikken. Op de terugweg heb ik een stukje van de route gepakt. Een stukje met flink bochten. Alleen dan op een iets ander tempo. Oh ja. En dwars >-)

Heb nu alle spullen hier om de tape om te zetten. Dus ik ga er nu hard aan werken. Als het klaar is (ook de fotos die ik ga verzamelen) ga ik een DVD ervan maken. Zo ook komt er een Divx versie van en een gewone Videotape. Maar dat roep ik dan wel om voor de mensen die het willen hebben. En natuurlijk ga ik een paar kleine stukjes eruit halen en als teaser online zetten.

Greetz
Laatst gewijzigd door Michel S. op zo 14 sep 2003 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Ivo
Über-Spammer

He Michel, tof bakkie hoor die ex zomeravond comp. GT... :wink:

Ben benieuwd naar het filmpie (Y)
Jeroen RS
Contacteer:

ben ook benieuwd naar het filmpje!! bij mij reed helaas die klote bus met die mafkezen op de fiets in de weg :(
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Na 575.4km ben ook ik weer (veilig?) thuis gekomen.
De dag is wat mij betreft veels te snel gegaan...
De organisatie was super geregeld, ontvangst was erg leuk, route was onwijs mooi en het weer zat natuurlijk mee.

Erg gaaf om weer eens wat nieuwe mensen te ontmoeten en weer eens wat andere (oude bekende) Renaults te zien.

Jongens, nogmaals bedankt en de volgende keer zijn we er zeker weer bij!!

Helaas op de trugweg nog geflitst omdat Ivo &$#^^#%..

Maarja, hoogte zal wel meevallen..:)

Foto's volgen morgen..

Bedankt voor deze gezellige Belgische dag!
Ivo
Über-Spammer

......Huh......omdat Ivo...???

Jij reed soepkip, en ik zeg nog hier staat die flitspaal, maar nee hoor meneer zit zelf te slapen :lol: :lol: :lol:

:wink:
Jeroen RS
Contacteer:

dat was toch niet op de A2? heb niets gezien of niet goed opgelet
Ivo
Über-Spammer

Jeroen RS schreef:dat was toch niet op de A2? heb niets gezien of niet goed opgelet
Nee, het was op een provincialeweg 10 km van huis :lol:
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Samenvatting van wilco:
weer :zonnig dus (Y)
Organisatie :kon niet beter dus (Y)
Route :toppie (Y)
Deelnemers van de tocht : (Y)
Eet en drink gelegenheid : :) (Y) (Y)
Rij gedrag : (Y) (maarja het waren allemaal renault's)
Film crew: (Y)

Ik ben zelf 1 van de limbo's maar steeds weer als ik dit soort route's rijd denk ik wat is nederland toch mooi.En dit soort tochten mogen van mij vaker voorkomen.
Jeroen RS
Contacteer:

Ivo8hoven schreef:
Jeroen RS schreef:dat was toch niet op de A2? heb niets gezien of niet goed opgelet
Nee, het was op een provincialeweg 10 km van huis :lol:
das niet echt slim! zonde van het geld
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Het waren inderdaad weggetjes die ergens naar toe gingen maar die je normaal gesproken niet neemt. Geniaal dus! Dat weggetje naar beneden (na de brandweerslangen) over de klinkers was een leuk stukje, en er zat er ergens nog zoiets. 't was zoveel, dat ik niet eens meer weet wat er allemaal leuk was. 't ging nogal snel he? :)
Jeroen RS
Contacteer:

Weet iemand wat daar aan de hand was? Zag dat die weg ook eigenlijk afgesloten was of zo! Liggen er in limburg altijd brandslangen langs de weg of niet? in "het noorden" zie je dat niet
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Jeroen RS schreef:Weet iemand wat daar aan de hand was? Zag dat die weg ook eigenlijk afgesloten was of zo! Liggen er in limburg altijd brandslangen langs de weg of niet? in "het noorden" zie je dat niet
Zal wel een oefening zijn geweest, in Noordwijkerhout deden ze dat ook eens in het jaar.
Ivo
Über-Spammer

Jeroen RS schreef:Weet iemand wat daar aan de hand was? Zag dat die weg ook eigenlijk afgesloten was of zo! Liggen er in limburg altijd brandslangen langs de weg of niet? in "het noorden" zie je dat niet
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ivo
Über-Spammer

misschien was het wel de afvoer van al het smeltwater uit die hoge bergen..... >-)
Jeroen RS
Contacteer:

haha ja dat zal het wel zijn! :p
Marcel B.

Nee das de riolering :)
Marcel B.

Alvast een paar filmpjes, foto's zet ik morgen wel online, en anders overmorgen :)

Vertrek groep 1 <-- De eerste groep renaults vertrekt... geniet! :)

lol op de rotonde <-- Paar rondjes over de rotonde, net als iedereen, als je goed kijkt zie je Riël z'n gt die een achterwiel optilt, als je het niet ziet... 't was wel zo :p
Jeroen RS
Contacteer:

mooie filmpjes! (Y)
Marcel B.

Jeroen RS schreef:mooie filmpjes! (Y)
Heb van jou ook nog een mooi filmpje, leek wel alsof je dronken was :p
antoine
Car: Renault Clio III RS

was dit in de buurt van maasmechelen?Daar was gisteren een 'grote' brand.Net gezien op sbs 6ex
Jeroen RS
Contacteer:

Marcel B. schreef:
Jeroen RS schreef:mooie filmpjes! (Y)
Heb van jou ook nog een mooi filmpje, leek wel alsof je dronken was :p

sssstttt dat zou je niet doorvertellen!!! :beer:
Jeroen RS
Contacteer:

ant1 schreef:
was dit in de buurt van maasmechelen?Daar was gisteren een 'grote' brand.Net gezien op sbs 6ex
Ik heb geen flauw idee hoe het daar heet!! het was er een beetje smal dus geen tijd gehad om op bordjes te letten!
Egid
Contacteer:

Joost (DoubleYou) schreef:Fantastisch georganiseerd, good work! (Y)

Ivo, jij zit in het westen dus dat telt niet ;). Hier in het middenoosten :) is voor de limburgers het noorden. Ik heb pas een kwartiertje terug, er was me toch wat file! De auto heeft het allemaal bijgehouden, ik heb nog even gedacht aan wat defecten aan de auto, maar alles ging prima!

't is nu wachten op (meer) foto's, en filmpjes natuurlijk. Ik kan trouwens de foto's op http://www.gtturbo.tk niet vinden, waar staan die ergens?
Dak kan kloppen dat je ze niet vindt op gtturbo.tk, ik riel zet ze nl voor me op het forum!!!
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
Plaats reactie