RTC's toertocht zuid-limburg
Lache man....Maus schreef:Uhm.....in eerste instantie dacht ik dat ze alleen naar de auto keek, totdat ze ging zwaaien.Heb maar ff vriendelijk teruggezwaaid en geglimlacht, ben toen maar weer zachtjes doorgereden.
Kwam overigens ook nog die blauwe Opel stationbak nog tegen die we op de heenweg ook nog tegenkwamen. Hij dacht me nog ff bij te houden....
Trouwens die opel die jij bedoelt, is een D-Kadett uit '82 met een 2.0 16V Turbo blokkie erin (als ik het goed hebt..), best een wijs ding voor een ouwe opel dan he

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Fantastisch georganiseerd, good work!
Ivo, jij zit in het westen dus dat telt niet
. Hier in het middenoosten
is voor de limburgers het noorden. Ik heb pas een kwartiertje terug, er was me toch wat file! De auto heeft het allemaal bijgehouden, ik heb nog even gedacht aan wat defecten aan de auto, maar alles ging prima!
't is nu wachten op (meer) foto's, en filmpjes natuurlijk. Ik kan trouwens de foto's op http://www.gtturbo.tk niet vinden, waar staan die ergens?

Ivo, jij zit in het westen dus dat telt niet

't is nu wachten op (meer) foto's, en filmpjes natuurlijk. Ik kan trouwens de foto's op http://www.gtturbo.tk niet vinden, waar staan die ergens?
-
- Über-Spammer
ziet er leuk uit jongens.
Wie heeft die circuit 5 gekocht btw ??
en wie heeft die zwart/witte 5 met dat vlaggetje op de bumper gekocht??

Wie heeft die circuit 5 gekocht btw ??
en wie heeft die zwart/witte 5 met dat vlaggetje op de bumper gekocht??

-
- Contacteer:
Die file bij Mac viel voor jou wel mee want je was aan het voordringen!!Ron RS schreef:Hoef denk ik niet veel meer te zeggenTop dag lekker gereden.Helaas terug nog wel in de file gestaan(bij de mac
).Foto`s komen morgen wel.

Ik wil ook ff alle organisatoren bedanken. het was echt toppie geregeld. en het was echt een super rit.
zeker voor herhaling vatbaar.
allemaal bedankt.
zeker voor herhaling vatbaar.
allemaal bedankt.
He! nu is die weer rood.
Die Circuit GTT is van Moi 
Heerlijk genoten vandaag met de kar. Heb me goed kunnen uitleven. Ben bij de 2de stop gewisseld van auto met wilco om beter te kunnen filmen. Laatste stuk heb ik namelijk 2 keer aan alternatieve(lees snellere) route gereden om voor jullie uit te komen om het zo op band vast te kunnen leggen. Is goed gelukt alhoewel ik flink heb moeten stampen.
Voor degene die het intreseerd. Ben net met de rechtmatige eigenaar van de Blauwe Phase I de auto gaan oppikken. Op de terugweg heb ik een stukje van de route gepakt. Een stukje met flink bochten. Alleen dan op een iets ander tempo. Oh ja. En dwars
Heb nu alle spullen hier om de tape om te zetten. Dus ik ga er nu hard aan werken. Als het klaar is (ook de fotos die ik ga verzamelen) ga ik een DVD ervan maken. Zo ook komt er een Divx versie van en een gewone Videotape. Maar dat roep ik dan wel om voor de mensen die het willen hebben. En natuurlijk ga ik een paar kleine stukjes eruit halen en als teaser online zetten.
Greetz

Heerlijk genoten vandaag met de kar. Heb me goed kunnen uitleven. Ben bij de 2de stop gewisseld van auto met wilco om beter te kunnen filmen. Laatste stuk heb ik namelijk 2 keer aan alternatieve(lees snellere) route gereden om voor jullie uit te komen om het zo op band vast te kunnen leggen. Is goed gelukt alhoewel ik flink heb moeten stampen.
Voor degene die het intreseerd. Ben net met de rechtmatige eigenaar van de Blauwe Phase I de auto gaan oppikken. Op de terugweg heb ik een stukje van de route gepakt. Een stukje met flink bochten. Alleen dan op een iets ander tempo. Oh ja. En dwars

Heb nu alle spullen hier om de tape om te zetten. Dus ik ga er nu hard aan werken. Als het klaar is (ook de fotos die ik ga verzamelen) ga ik een DVD ervan maken. Zo ook komt er een Divx versie van en een gewone Videotape. Maar dat roep ik dan wel om voor de mensen die het willen hebben. En natuurlijk ga ik een paar kleine stukjes eruit halen en als teaser online zetten.
Greetz
Laatst gewijzigd door Michel S. op zo 14 sep 2003 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Na 575.4km ben ook ik weer (veilig?) thuis gekomen.
De dag is wat mij betreft veels te snel gegaan...
De organisatie was super geregeld, ontvangst was erg leuk, route was onwijs mooi en het weer zat natuurlijk mee.
Erg gaaf om weer eens wat nieuwe mensen te ontmoeten en weer eens wat andere (oude bekende) Renaults te zien.
Jongens, nogmaals bedankt en de volgende keer zijn we er zeker weer bij!!
Helaas op de trugweg nog geflitst omdat Ivo &$#^^#%..
Maarja, hoogte zal wel meevallen..
Foto's volgen morgen..
Bedankt voor deze gezellige Belgische dag!
De dag is wat mij betreft veels te snel gegaan...
De organisatie was super geregeld, ontvangst was erg leuk, route was onwijs mooi en het weer zat natuurlijk mee.
Erg gaaf om weer eens wat nieuwe mensen te ontmoeten en weer eens wat andere (oude bekende) Renaults te zien.
Jongens, nogmaals bedankt en de volgende keer zijn we er zeker weer bij!!
Helaas op de trugweg nog geflitst omdat Ivo &$#^^#%..
Maarja, hoogte zal wel meevallen..

Foto's volgen morgen..
Bedankt voor deze gezellige Belgische dag!
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Samenvatting van wilco:
weer :zonnig dus
Organisatie :kon niet beter dus
Route :toppie
Deelnemers van de tocht :
Eet en drink gelegenheid :
Rij gedrag :
(maarja het waren allemaal renault's)
Film crew:
Ik ben zelf 1 van de limbo's maar steeds weer als ik dit soort route's rijd denk ik wat is nederland toch mooi.En dit soort tochten mogen van mij vaker voorkomen.
weer :zonnig dus

Organisatie :kon niet beter dus

Route :toppie

Deelnemers van de tocht :

Eet en drink gelegenheid :

Rij gedrag :

Film crew:

Ik ben zelf 1 van de limbo's maar steeds weer als ik dit soort route's rijd denk ik wat is nederland toch mooi.En dit soort tochten mogen van mij vaker voorkomen.
-
- Contacteer:
Het waren inderdaad weggetjes die ergens naar toe gingen maar die je normaal gesproken niet neemt. Geniaal dus! Dat weggetje naar beneden (na de brandweerslangen) over de klinkers was een leuk stukje, en er zat er ergens nog zoiets. 't was zoveel, dat ik niet eens meer weet wat er allemaal leuk was. 't ging nogal snel he? 

-
- Contacteer:
Zal wel een oefening zijn geweest, in Noordwijkerhout deden ze dat ook eens in het jaar.Jeroen RS schreef:Weet iemand wat daar aan de hand was? Zag dat die weg ook eigenlijk afgesloten was of zo! Liggen er in limburg altijd brandslangen langs de weg of niet? in "het noorden" zie je dat niet
Alvast een paar filmpjes, foto's zet ik morgen wel online, en anders overmorgen 
Vertrek groep 1 <-- De eerste groep renaults vertrekt... geniet!
lol op de rotonde <-- Paar rondjes over de rotonde, net als iedereen, als je goed kijkt zie je Riël z'n gt die een achterwiel optilt, als je het niet ziet... 't was wel zo

Vertrek groep 1 <-- De eerste groep renaults vertrekt... geniet!

lol op de rotonde <-- Paar rondjes over de rotonde, net als iedereen, als je goed kijkt zie je Riël z'n gt die een achterwiel optilt, als je het niet ziet... 't was wel zo

Don't walk the grass... smoke it
-
- Car: Renault Clio III RS
was dit in de buurt van maasmechelen?Daar was gisteren een 'grote' brand.Net gezien op sbs 6exJeroen RS schreef:Weet iemand wat daar aan de hand was? Zag dat die weg ook eigenlijk afgesloten was of zo! Liggen er in limburg altijd brandslangen langs de weg of niet? in "het noorden" zie je dat niet
-
- Contacteer:
Ik heb geen flauw idee hoe het daar heet!! het was er een beetje smal dus geen tijd gehad om op bordjes te letten!ant1 schreef:was dit in de buurt van maasmechelen?Daar was gisteren een 'grote' brand.Net gezien op sbs 6exJeroen RS schreef:Weet iemand wat daar aan de hand was? Zag dat die weg ook eigenlijk afgesloten was of zo! Liggen er in limburg altijd brandslangen langs de weg of niet? in "het noorden" zie je dat niet
Dak kan kloppen dat je ze niet vindt op gtturbo.tk, ik riel zet ze nl voor me op het forum!!!Joost (DoubleYou) schreef:Fantastisch georganiseerd, good work!![]()
Ivo, jij zit in het westen dus dat telt niet. Hier in het middenoosten
is voor de limburgers het noorden. Ik heb pas een kwartiertje terug, er was me toch wat file! De auto heeft het allemaal bijgehouden, ik heb nog even gedacht aan wat defecten aan de auto, maar alles ging prima!
Iets nieuws om mee te spelen!!!!