Friday Nightmeeting Oldenzaal.

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Christian

michel 16v schreef:
Jasper16v schreef:what happened ?
joost(rob de tuinman)==> was bezig met zijn dashboard en turbodruk.

chistian(nico) ==> was bezig met zijn net gekochte green openlucht filter erop zetten, wat niet zonder enig gevloek en getier ging :D

dus het was een echte sleutelmeeting :worship:
haha ja ik had er ook een bouwtekeing bij he maar het maakt een mooi geluid :D
Christian

jongens is het msichien niet eens leuk om een op een zondag met zen allen een toertochtje te maken :) ik doe het meestal nu al zondags met me vriendin lekker duitsland in :smoke:
en dan netjes aan de snelheid houden he :lol:
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Christian schreef:jongens is het msichien niet eens leuk om een op een zondag met zen allen een toertochtje te maken :) ik doe het meestal nu al zondags met me vriendin lekker duitsland in :smoke:
en dan netjes aan de snelheid houden he :lol:
Is een goed idee Christian! Of kom morgen gezellig mee naar Limburg ;)
We kunnen ook een wat grotere toertocht organiseren die wat meer richting het midden van het land is, zodat er nóg meer mensen komen. Ik denk dan wel dat je dat in de lente kan doen, als er meer mooi weer is dan wat er nu aan ziet te komen. What do you think?
Michel RSi

Goed idee Christian
Skoda Octavia 1.8 20V Turbo
Michel RSi

michel 16v schreef:
Jasper16v schreef:ik doelde meer op dit:
Michel RSi schreef:Bij de weg, ik denk dat dit de eerste en de laatste keer was met Suzuki Swiffer club :(
Niet ten nadele van Xantip, maar dit was geloof ik niet de bedoeling.
Toch???
dtune_stefan schreef:I Agree, fout gedrag :-*
wat stefan en michel willen zeggen.

dat ze met luide muziek er stonden en met gierende banden weg gingen.

en zullen dit heus niet zeggen omdat het om een ander merk auto gaat, maar omdat we wel iets langer van ons plekje willen genieten.

iemand nog opgevallen hoevaak de wouten er voorbij gingen!
Ik heb ze volgens mij wel 3 of 4 keer langs zien rijden :@
Als je niet uitkijkt noteren ze je kenteken en ontvang je binnen de kortste keren de hoofdprijs thuis!
Dus: Volgende keer maar zonder de Swiffer Club (Y)
Skoda Octavia 1.8 20V Turbo
Vos

Mijn kenteken hebben ze iig niet genoteerd :p
Clio 16v.....
michel 16v
Contacteer:

wanneer is de volgende meeting ?

doen we nog steeds om de 3 weken of maken we er iets anders van?
Stefan S.

euhmmm, maakt mij niets uit :D
Vos

mij ook niet ik vind het altijd wel gezellig beetje ouwehoeren! :D
Clio 16v.....
michel 16v
Contacteer:

de 26 ste kan ik niet omdat er bij ons dan de rally is :foto:
Stefan S.

Dan spreken wij 26 September af :lol:
michel 16v
Contacteer:

had al z'n gevoel, dat z'n antwoordt kwam |F|
Eelko

De 26e van sept. kan ik ook niet komen!!!
Zonder Michel16v en mij is het natuurlijk geen hol aan :smoke: :p
Laten we maar een andere datum prikken.... :D :D :D
Vos

Eelko en Michel allebie niet aanwezig dan kan het alleen maar gezelliger worden! :D
Clio 16v.....
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

@michel rsi: hoofdprijs aan huis... wat voor beschuldiging dan? "U parkeert op een parkeerplaats en kletst met personen, dat is fout gedrag, dat wordt een boete van 80 euro". :D :D Maar ik snap De bedoeling, 't is niet fijn als het gebeurt nee.

26 september, kan ik dan? Vast wel, maar het zou nog gezelliger zijn als ik er niet was, hè Renco? ;) :D
Vos

maakt mij nix uit :D
Clio 16v.....
Anonymous

Tja dat jullie het verschil tussen een suzi en een rover niet zien ok, maar die muziek was idd waar. Ik vond het ook niet top maarja joost kwam eraan en toen dacht oizo hehe fuck that irri gastje. Ik had het kunnen regelen. Naja ik ben vanaf vrijdag aangestelt tot meeting organisator en zal jullie niet meer lastig vallen. Misschien kom als idividu (typgebrek) wel eens een x langs.
Maar nog ff mijn escusses voor de inschattings fout van de mede leden.
Grint205
Contacteer:

hehe xantip trek het je niet aan...

( die lui zijn gewoon jaloers op je kabaal van je mede leden :) )

wieeee heb me login terug gevonden eindelijk...

p.s. wanneer is nieuwe meeting.. dan kan ik dat op peugeot forum doorgeven ... woont gast hier vlakbij in enschede dus. wil ook is komen

grt martijn
Stefan S.

He, ga effe op het soezoeki swiffer forum met elkaar dingen afspreken :(
Anonymous

Grint205 schreef:hehe xantip trek het je niet aan...

( die lui zijn gewoon jaloers op je kabaal van je mede leden :) )

wieeee heb me login terug gevonden eindelijk...

p.s. wanneer is nieuwe meeting.. dan kan ik dat op peugeot forum doorgeven ... woont gast hier vlakbij in enschede dus. wil ook is komen

grt martijn
Haha bij renault had niemand idd zon herrie. Daarbij komt dat we nog 2 van die aardige blaas installaties hebben en ik er mee bezig ben. Ik heb bij renault 1x iemand gezien die blaaswaardig leek, maar heb dat niet echt gehoord. Verder viel me het tegen. Ook waren tijdens de eerdere renault meetings uitlaat showoff's das ook klote herrie. En Het was geen politie, maar douane en die doen zowieso al niets.
Maarja het is hun meeting en we zullen daar niet meer komen. :lol:

p.s. Jullie moeten maar niet in emmen op de meeting komen want dan gaan jullie bij iedereen klagen over muziek en geslip en zo. En daar is ook nooit trammalant.
Lief Engeltje
Contacteer:

Xantip schreef: Maarja het is hun meeting en we zullen daar niet meer komen. :lol:

p.s. Jullie moeten maar niet in emmen op de meeting komen want dan gaan jullie bij iedereen klagen over muziek en geslip en zo. En daar is ook nooit trammalant.
lekker negatief

mar goed mannen ik vond de meeting wel gezellig... beetje kort aan wezig maar goed...

die andere jongen zal mij wel aan het hoofd blijven zeuren nu maar goed heb hem wel ff blij gemaakt :lol:
-=Life Sucks=-
meiske van JoostR :p
Anonymous

Lief Engeltje schreef:
Xantip schreef: Maarja het is hun meeting en we zullen daar niet meer komen. :lol:

lekker negatief

mar goed mannen ik vond de meeting wel gezellig... beetje kort aan wezig maar goed...

die andere jongen zal mij wel aan het hoofd blijven zeuren nu maar goed heb hem wel ff blij gemaakt :lol:
Als je dat al negatief noemt check dan alle renault uitspraken tegen suzuki en suzimaniacs.

Ik vind het wel grappig. 2 avonden achter elkaar een meeting bijgewoont, de 1ste was super vet, veel mooie auto's overal muziek en sportief wegrijden. Nergens hoorde je iemand klagen.
2de meeting (bij renault) 1 iemand muziek, direct geklaag. 1 slipje door een roestende rover, nog meer geklaag.

het verschil is gewoon te groot.
Laatst gewijzigd door Anonymous op zo 14 sep 2003 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
antoine
Car: Renault Clio III RS

Xantip schreef:
Lief Engeltje schreef:

lekker negatief

Als je dat al negatief noemt check dan alle renault uitspraken tegen suzukie en suzimaniacs.

Ik vind het wel grappig. 2 avonden achter elkaar een meeting bijgewoont, de 1ste was super vet, veel mooie auto's overal muziek en sportief wegrijden. Nergens hoorde je iemand klagen.
2de meeting (bij renault) 1 iemand muziek, direct geklaag. 1 slipje door een roestende rover, nog meer geklaag.

het verschil is gewoon te groot.
sorry maar dit kan toch echt niet :lol:
Anonymous

ja ik leid aan typgebrek en ik lees het niet na...
Vos

Er waren wel degelijk mensen met een Renault met zekers goede audio! Alleen zijn deze mensen wel opgevoed....... en als je had opgelet reed er wel degelijk politie en niet alleen douane!
Clio 16v.....
michel 16v
Contacteer:

die pliesie auto's met die blauwe achterkanten zijn geen douane maar marechaussee
Vos

Reed toch echt een paar x een plitiebussie langs!
Clio 16v.....
michel 16v
Contacteer:

bussie ook wel gezien, ken ik nog van vroeger toen ik nog met de brommer naar school ging :@
Vos

:lol: :lol: :lol: :lol:
Clio 16v.....
Stefan S.

He Christian, zit je nieuwe uitlaat er al onder?
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

dtune_stefan schreef:He Christian, zit je nieuwe uitlaat er al onder?
Als ze die bij JLtuning er meteen onder zetten, anders denk ik dat hij er niet onder zit. Hij ging het vandaag ophalen, weet je nog? ;)
Stefan S.

Ja nou, ooit gehoord van een vrije dag nemen en dan gelijk na het ophalen de uitlaat eronder zetten |:
michel 16v
Contacteer:

hij zit er onder, kijk eens in het bewuste topic
Stefan S.

Al enig idee wanneer we de volgende meeting houden :D ?Misschien is het ook wel eens leuk dat we bijv. een keer op een zondag met zijn allen wat afspreken met onze buurtprovincie voor een dubbel meeting :foto:
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Moeten we dan niet een andere plaats hebben, een beetje meer gecentreerd? Is voor iedereen dan makkelijk te bereiken.
Plaats reactie