Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
jongens is het msichien niet eens leuk om een op een zondag met zen allen een toertochtje te maken ik doe het meestal nu al zondags met me vriendin lekker duitsland in
en dan netjes aan de snelheid houden he
Christian schreef:jongens is het msichien niet eens leuk om een op een zondag met zen allen een toertochtje te maken ik doe het meestal nu al zondags met me vriendin lekker duitsland in
en dan netjes aan de snelheid houden he
Is een goed idee Christian! Of kom morgen gezellig mee naar Limburg
We kunnen ook een wat grotere toertocht organiseren die wat meer richting het midden van het land is, zodat er nóg meer mensen komen. Ik denk dan wel dat je dat in de lente kan doen, als er meer mooi weer is dan wat er nu aan ziet te komen. What do you think?
Michel RSi schreef:Bij de weg, ik denk dat dit de eerste en de laatste keer was met Suzuki Swiffer club
Niet ten nadele van Xantip, maar dit was geloof ik niet de bedoeling.
Toch???
dtune_stefan schreef:I Agree, fout gedrag :-*
wat stefan en michel willen zeggen.
dat ze met luide muziek er stonden en met gierende banden weg gingen.
en zullen dit heus niet zeggen omdat het om een ander merk auto gaat, maar omdat we wel iets langer van ons plekje willen genieten.
iemand nog opgevallen hoevaak de wouten er voorbij gingen!
Ik heb ze volgens mij wel 3 of 4 keer langs zien rijden
Als je niet uitkijkt noteren ze je kenteken en ontvang je binnen de kortste keren de hoofdprijs thuis!
Dus: Volgende keer maar zonder de Swiffer Club
@michel rsi: hoofdprijs aan huis... wat voor beschuldiging dan? "U parkeert op een parkeerplaats en kletst met personen, dat is fout gedrag, dat wordt een boete van 80 euro". Maar ik snap De bedoeling, 't is niet fijn als het gebeurt nee.
26 september, kan ik dan? Vast wel, maar het zou nog gezelliger zijn als ik er niet was, hè Renco?
Tja dat jullie het verschil tussen een suzi en een rover niet zien ok, maar die muziek was idd waar. Ik vond het ook niet top maarja joost kwam eraan en toen dacht oizo hehe fuck that irri gastje. Ik had het kunnen regelen. Naja ik ben vanaf vrijdag aangestelt tot meeting organisator en zal jullie niet meer lastig vallen. Misschien kom als idividu (typgebrek) wel eens een x langs.
Maar nog ff mijn escusses voor de inschattings fout van de mede leden.
Grint205 schreef:hehe xantip trek het je niet aan...
( die lui zijn gewoon jaloers op je kabaal van je mede leden )
wieeee heb me login terug gevonden eindelijk...
p.s. wanneer is nieuwe meeting.. dan kan ik dat op peugeot forum doorgeven ... woont gast hier vlakbij in enschede dus. wil ook is komen
grt martijn
Haha bij renault had niemand idd zon herrie. Daarbij komt dat we nog 2 van die aardige blaas installaties hebben en ik er mee bezig ben. Ik heb bij renault 1x iemand gezien die blaaswaardig leek, maar heb dat niet echt gehoord. Verder viel me het tegen. Ook waren tijdens de eerdere renault meetings uitlaat showoff's das ook klote herrie. En Het was geen politie, maar douane en die doen zowieso al niets.
Maarja het is hun meeting en we zullen daar niet meer komen.
p.s. Jullie moeten maar niet in emmen op de meeting komen want dan gaan jullie bij iedereen klagen over muziek en geslip en zo. En daar is ook nooit trammalant.
Xantip schreef:
p.s. Jullie moeten maar niet in emmen op de meeting komen want dan gaan jullie bij iedereen klagen over muziek en geslip en zo. En daar is ook nooit trammalant.
lekker negatief
mar goed mannen ik vond de meeting wel gezellig... beetje kort aan wezig maar goed...
die andere jongen zal mij wel aan het hoofd blijven zeuren nu maar goed heb hem wel ff blij gemaakt
Xantip schreef:
lekker negatief
mar goed mannen ik vond de meeting wel gezellig... beetje kort aan wezig maar goed...
die andere jongen zal mij wel aan het hoofd blijven zeuren nu maar goed heb hem wel ff blij gemaakt
Als je dat al negatief noemt check dan alle renault uitspraken tegen suzuki en suzimaniacs.
Ik vind het wel grappig. 2 avonden achter elkaar een meeting bijgewoont, de 1ste was super vet, veel mooie auto's overal muziek en sportief wegrijden. Nergens hoorde je iemand klagen.
2de meeting (bij renault) 1 iemand muziek, direct geklaag. 1 slipje door een roestende rover, nog meer geklaag.
het verschil is gewoon te groot.
Laatst gewijzigd door Anonymous op zo 14 sep 2003 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Xantip schreef:
lekker negatief
Als je dat al negatief noemt check dan alle renault uitspraken tegen suzukie en suzimaniacs.
Ik vind het wel grappig. 2 avonden achter elkaar een meeting bijgewoont, de 1ste was super vet, veel mooie auto's overal muziek en sportief wegrijden. Nergens hoorde je iemand klagen.
2de meeting (bij renault) 1 iemand muziek, direct geklaag. 1 slipje door een roestende rover, nog meer geklaag.
Er waren wel degelijk mensen met een Renault met zekers goede audio! Alleen zijn deze mensen wel opgevoed....... en als je had opgelet reed er wel degelijk politie en niet alleen douane!
Al enig idee wanneer we de volgende meeting houden ?Misschien is het ook wel eens leuk dat we bijv. een keer op een zondag met zijn allen wat afspreken met onze buurtprovincie voor een dubbel meeting