

Wat ben je met je inlaatspruitstuk psies aan het doen? Toch geen injectie?Job-turbo schreef:Gisteravond weer even bezig geweest met de auto. Stabelisatorstang zit er ook weer goed onder en de uitlaat is nu ook klaar voor gebruikInlaat spruitstuk begint nu ook vorm te krijgen. Zal binnenkort wel weer even wat foto's plaatsen..
Daaf (Davy) schreef:Wat ben je met je inlaatspruitstuk psies aan het doen? Toch geen injectie?Job-turbo schreef:Gisteravond weer even bezig geweest met de auto. Stabelisatorstang zit er ook weer goed onder en de uitlaat is nu ook klaar voor gebruikInlaat spruitstuk begint nu ook vorm te krijgen. Zal binnenkort wel weer even wat foto's plaatsen..
![]()
Goed bezig iig![]()
![]()
goed kijken harry; d'r komen 2 injectoren in, eentje voor cil 1 en 2, en eentje voor cilinder 3 en 4. Waarom, dat kan Job je wel vertellen.Steven schreef:Whoooo dikke shit!
Heel erg netjes! Waar komen nu je injectoren? Gewoon in de aanvoerkanalen vlak voordat ze de kop ingaan?
geen dankchendy schreef:Erg kool wat je allemaal aan het doen bent.
Ik heb wat vraagjes:
-wat is je bandenmaat? 195-45-15
-welke verlagingsset heb je eronder en hoeveel lager staat de 5? gaz coilover dingen / niet gemeten maar +/- 6.5 cm
-welke intercooler is gemonteerd? universele ic
-hoeveel bar druk je nu? nog helemaal nietsmoet nog op de rollerbank worden afgestelt
-moet de reservewiel-bak eruit met de K-Tec in-het-middendemper? nee
-wat is je kostenplaatje tot nu toe?sja
Mvg, Chendy.
Dta moet het zonder problemen aankunnen. Verder heb je inderdaad het problemen dat bij grotere injectoren het verband tussen de opbrengst van de injector en zijn pulsbreedte niet meer lineair is, maar dit is met wat goed afstelwerk natuurlijk op te vangen door het dta. Dat is juist het mooie, je kunt de pulsbreedtes bij lage belasting gewoon verbreden, zodat de brandstof opbrengst voldoende is!Menno schreef:ik ben niet echt bekend met DTA hoor, maar ben benieuwd of 't bereik van accelleratie verrijking groot genoeg is, je zal hier fors veel van nodig hebben bij deze constructie.
Verders vraagt 't nogal om forse injectoren, is meestal een nadeel voor de nauwkeurigheid bij lage belastingen, je bent dan een beetje afhankelijk van hoe de computer 't aanpakt.
Weet je zo wat voor injectiestrategie er toegepast wordt?
Verders erg mooi gemaakt, vooral die railtjes zijn echt helemaal top!