ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Ivo
Über-Spammer

Alleycat schreef:En nog steeds bak ik de lekkerste frieten... :wink: :D :lol:
En dat geloven we niet....., bewijs :lol: :lol: :lol:
-Ray-
Contacteer:

hee we hebben een rtc patat-dude! lekker man, de lekkerste frieten op een meeting :p
Immer wieder die verdammte Holländer
Ivo
Über-Spammer

:lol: :lol: :lol:
Tom
Moderator
Car: MB

mooi, dan weet ik begin november nog wel een geschikte plaats om voor een paar honderd man frieten te bakken :D
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Alleycat
Contacteer:

dat wordt een rtc goes graaf otto?! :lol:
Nu kan het nog, ik ben de toko aan het verkopen, dussss. :wink: :D
Dr.Turbostein

Gisteren met mijn GTT achter een Laguna gezeten. Ik zat maar op het gaspedaal te duwen en kon er in geen geval voorbij. En het ergste, het was een diesel. Ik bleef tot op een meter of 2 tot we in mijn garage kwamen en de sleepkabel los hebben gemaakt.

Eens iets anders.
Jesper16v
Contacteer:

Alleycat schreef:dat wordt een rtc goes graaf otto?! :lol:
Nu kan het nog, ik ben de toko aan het verkopen, dussss. :wink: :D
eerst naar Goes, en dan naar Graaf? :p
Steven
Car: M536

Dr.Turbostein schreef:Gisteren met mijn GTT achter een Laguna gezeten. Ik zat maar op het gaspedaal te duwen en kon er in geen geval voorbij. En het ergste, het was een diesel. Ik bleef tot op een meter of 2 tot we in mijn garage kwamen en de sleepkabel los hebben gemaakt.

Eens iets anders.
Laguna's zijn uitermate geschikt om te slepen :)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Steven schreef:
Dr.Turbostein schreef:Gisteren met mijn GTT achter een Laguna gezeten. Ik zat maar op het gaspedaal te duwen en kon er in geen geval voorbij. En het ergste, het was een diesel. Ik bleef tot op een meter of 2 tot we in mijn garage kwamen en de sleepkabel los hebben gemaakt.

Eens iets anders.
Niet alleen lagunaŽs. Ik zat laatst met een clio op de aanhanger op de 120 in een (sorry) passat. En nog steeds geen krimp van het beesie. :wink:

Helaas mag je maar 80 met aanhanger in dit land. :p

Gr.Frits
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Met mijn 1.6 diesel express heb ik ook eens een GTT bijgehouden. Ook met sleepkabel helaas. De GTT heeft alleen niet zoveel trekkracht, hij zat constant in de turbo namelijk :)
gille
Contacteer:

Tom schreef:mooi, dan weet ik begin november nog wel een geschikte plaats om voor een paar honderd man frieten te bakken :D
nie voor mij,mijn darmen verdragen geen hollandse friet(patat)
Menno

Frits schreef:
Steven schreef:

Eens iets anders.
Niet alleen lagunaŽs. Ik zat laatst met een clio op de aanhanger op de 120 in een (sorry) passat. En nog steeds geen krimp van het beesie. :wink:

Gr.Frits
jas die aanhanger eens met 120 in een spoor, en je weet waarom >-)
rev it like a rental
gille
Contacteer:

Menno schreef:
Frits schreef:
Steven schreef:

Eens iets anders.

Gr.Frits
jas die aanhanger eens met 120 in een spoor, en je weet waarom >-)
Lijkt mij ook wel lache, 2 x GTT VS 21 Turbo
Wil tzt ook wel eens tegen Gille rijden. Wil wel es zien wat mijn 5je doet tegen een 21 Turbo.

zeg Menno we worden hier uitgedaagd met onze 21T's,als we nu die GTT kloefkappers eens een lesje leerde wat een 21T kan.
is dat ieens opgelost over die frietbakken ook :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:
Anonymous

Vanavond samen met ray (dat zijn dus 2 GTT's) een nieuwe mini cooper S het leven zuur gemaakt op de A4. Ik terug naar 4, en blazen, ray kraan open en nog veel meer blazen... :worship:
gille
Contacteer:

stephan schreef:Vanavond samen met ray (dat zijn dus 2 GTT's) een nieuwe mini cooper S het leven zuur gemaakt op de A4. Ik terug naar 4, en blazen, ray kraan open en nog veel meer blazen... :worship:
zeg maar tegen een coopertje S kan god en klein pierke het winnen he,pak eens een auto aan met ballen(hahahahaah ik ben hier wee goed op dreef,tis omdat de mijn kapot stil staat dat ik een grote mond trek) :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:
-Ray-
Contacteer:

gille schreef:
stephan schreef:Vanavond samen met ray (dat zijn dus 2 GTT's) een nieuwe mini cooper S het leven zuur gemaakt op de A4. Ik terug naar 4, en blazen, ray kraan open en nog veel meer blazen... :worship:
zeg maar tegen een coopertje S kan god en klein pierke het winnen he,pak eens een auto aan met ballen(hahahahaah ik ben hier wee goed op dreef,tis omdat de mijn kapot stil staat dat ik een grote mond trek) :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:
jij denkt zeker dat je in een straaljager rijd??? ik vind je een aardige gozer, maar wordt het gebla van je over hoe snel je auto wel niet is (wat ie ook best zal zijn) een beetje zat. iets minder kan ook wel, en als een cooper S ons op zit te duwen blazen wij m eruit, simpel toch???
Anonymous

Tank anders is benzine ipv frituurvet.. :)

Was gewoon leuk man, laat mij ook lol hebben.
Rudo

ZoŽn Cooper S is toch helemaal niet misselijk? Heeft toch rond de 170 pkŽs, volgens mij zoŽn beetje als de Clio Renault Sport?
Anonymous

Rudo schreef:ZoŽn Cooper S is toch helemaal niet misselijk? Heeft toch rond de 170 pkŽs, volgens mij zoŽn beetje als de Clio Renault Sport?
Ja maar ja gille is de men, dus...
gille
Contacteer:

-Ray- schreef:
gille schreef:
jij denkt zeker dat je in een straaljager rijd??? ik vind je een aardige gozer, maar wordt het gebla van je over hoe snel je auto wel niet is (wat ie ook best zal zijn) een beetje zat. iets minder kan ook wel, en als een cooper S ons op zit te duwen blazen wij m eruit, simpel toch???
he kerel je ziet toch ook wel de grap ervan in,of ken je geen icoontjes,zo nie leer het dan :smoke: deze is voor de grap :@ met deze ben ik boos (S) en met deze slaap ik,end e rest zoek je amar uit he :smile: ok 8) 8) 8) 8)
-Ray-
Contacteer:

dat weet ik ook wel, zal je eens wat leren:

:( = verdrietig
:evil: = boos

;) = lekker puh gille

:lol:
gille
Contacteer:

stephan schreef:
Rudo schreef:ZoŽn Cooper S is toch helemaal niet misselijk? Heeft toch rond de 170 pkŽs, volgens mij zoŽn beetje als de Clio Renault Sport?
Ja maar ja gille is de men, dus...
hey kerel groei ff op ok,of kent men geen humor in nederland(land van slecht pata-friet 8) 8) 8) :smoke: :smoke: )
gille
Contacteer:

nee ff serieus,zo een coopertje S gaat bikkelhard,zeker met zo een cooper tuning kit op,maar zo zit die aan 170 pk's,dus das hard rijden voor een GTT,maar zoals stephan zegt,he got he's 2 minutes of fame
turboman
Contacteer:

Eens iets anders.
:lol: :lol: :lol:
turboman
Contacteer:

Zie het nieuwste artikel in het AM (Alpine Magazine, CRS)..... :worship:
Ivo
Über-Spammer

He jongens, ik neem mn petje af hoor, ik vind het gewoon supah..... (Y)

Renault 5 GTT - 120 pk
Mini Cooper S - 163 pk

:) :) :)

Ga zo door...!
Robert dB.

Ivo8hoven schreef:He jongens, ik neem mn petje af hoor, ik vind het gewoon supah..... (Y)

Renault 5 GTT - 120 pk
Mini Cooper S - 163 pk

:) :) :)

Ga zo door...!
ja achter zo'n ding heb ik ook wel eens aan gezet. Lukte met gemak in z'n 4 :)
Ivo
Über-Spammer

Ow ja joh, was dat toevallig niet op de afsluitdijk...

:p
Robert dB.

nopes, richting huis op de A9/A2.
Ivo
Über-Spammer

Ow, dan heb ik je verkeerd begrepen toen je het vertelde.... :D
Bram (vospower)

Daarnet opweg naar school lekker druk op de weg, zon nieuwe BMW met van die rechte achterlichten (ik ben niet zo into bmw's) hij hele tij bumperen eiiiiindelijk gaatje terug naar de 4 (S) , daarna werd ie wel erg klein in mn spiegel :lol: daarna ik naar rechts netjes 120 komt ie langs tuut tuut middelvingertje haha ik lachen sukkel!!! :-*
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Menno schreef:jas die aanhanger eens met 120 in een spoor, en je weet waarom >-)
Ik weet ook wel waarom. met een lege aanhanger heb ik het wel eens gehad. en dan voel je je met 80 op de n348 nog steeds niet lekker.

maar dit keer was het onbedoeld zo hard.

Gr.Frits
Ivo
Über-Spammer

Ik wilde dit plaatje hier ook maar even plaatsen.......,
wel aardig zo :wink:

[img]http://www.fascinator.nl/pics/fotos/dashboard.jpg[/img]
catrinus

Frits schreef:
Menno schreef:jas die aanhanger eens met 120 in een spoor, en je weet waarom >-)
Ik weet ook wel waarom. met een lege aanhanger heb ik het wel eens gehad. en dan voel je je met 80 op de n348 nog steeds niet lekker.

maar dit keer was het onbedoeld zo hard.

Gr.Frits
Ik rij bijna alle dagen met een minikraan (2,5 tot 3 ton) achter een nissan patrol. Bij 110 rijd hij best lekker alleen moet je niet teveel aan het stuur zitten. Alleen sommige stukken met spoorvorming is klote maar als jij je last goed verdeeld hebt op je aanhanger moet er niets mis kunnen gaan. Ik zette mijn minikraan altijd te ver naar achteren met gevolg dat je echt niet harder dan 90 kon wand anders schaarde je. Maar als jij je last goed verdeeld "dus voor mij precies boven de assen" dan kun je best 100 rijden zonder dat de aanhanger gekke dingen doet. Als hij leeg is mijn aanhanger dan kan ik er zonder probs 120 mee rijden
There will be plenty of time to rest when your dead
Gunther

Ja Ivo.... Da kan tellen he :worship: :worship: :worship:
Hoge bomen vangen...geen konijnen
Gesloten