Gisteren met mijn GTT achter een Laguna gezeten. Ik zat maar op het gaspedaal te duwen en kon er in geen geval voorbij. En het ergste, het was een diesel. Ik bleef tot op een meter of 2 tot we in mijn garage kwamen en de sleepkabel los hebben gemaakt.
Dr.Turbostein schreef:Gisteren met mijn GTT achter een Laguna gezeten. Ik zat maar op het gaspedaal te duwen en kon er in geen geval voorbij. En het ergste, het was een diesel. Ik bleef tot op een meter of 2 tot we in mijn garage kwamen en de sleepkabel los hebben gemaakt.
Dr.Turbostein schreef:Gisteren met mijn GTT achter een Laguna gezeten. Ik zat maar op het gaspedaal te duwen en kon er in geen geval voorbij. En het ergste, het was een diesel. Ik bleef tot op een meter of 2 tot we in mijn garage kwamen en de sleepkabel los hebben gemaakt.
Eens iets anders.
Laguna's zijn uitermate geschikt om te slepen
Niet alleen lagunaŽs. Ik zat laatst met een clio op de aanhanger op de 120 in een (sorry) passat. En nog steeds geen krimp van het beesie.
Met mijn 1.6 diesel express heb ik ook eens een GTT bijgehouden. Ook met sleepkabel helaas. De GTT heeft alleen niet zoveel trekkracht, hij zat constant in de turbo namelijk
Eens iets anders.
Niet alleen lagunaŽs. Ik zat laatst met een clio op de aanhanger op de 120 in een (sorry) passat. En nog steeds geen krimp van het beesie.
Helaas mag je maar 80 met aanhanger in dit land.
Gr.Frits
jas die aanhanger eens met 120 in een spoor, en je weet waarom
Eens iets anders.
Helaas mag je maar 80 met aanhanger in dit land.
Gr.Frits
jas die aanhanger eens met 120 in een spoor, en je weet waarom
Lijkt mij ook wel lache, 2 x GTT VS 21 Turbo
Wil tzt ook wel eens tegen Gille rijden. Wil wel es zien wat mijn 5je doet tegen een 21 Turbo.
zeg Menno we worden hier uitgedaagd met onze 21T's,als we nu die GTT kloefkappers eens een lesje leerde wat een 21T kan.
is dat ieens opgelost over die frietbakken ook
Vanavond samen met ray (dat zijn dus 2 GTT's) een nieuwe mini cooper S het leven zuur gemaakt op de A4. Ik terug naar 4, en blazen, ray kraan open en nog veel meer blazen...
stephan schreef:Vanavond samen met ray (dat zijn dus 2 GTT's) een nieuwe mini cooper S het leven zuur gemaakt op de A4. Ik terug naar 4, en blazen, ray kraan open en nog veel meer blazen...
zeg maar tegen een coopertje S kan god en klein pierke het winnen he,pak eens een auto aan met ballen(hahahahaah ik ben hier wee goed op dreef,tis omdat de mijn kapot stil staat dat ik een grote mond trek)
stephan schreef:Vanavond samen met ray (dat zijn dus 2 GTT's) een nieuwe mini cooper S het leven zuur gemaakt op de A4. Ik terug naar 4, en blazen, ray kraan open en nog veel meer blazen...
zeg maar tegen een coopertje S kan god en klein pierke het winnen he,pak eens een auto aan met ballen(hahahahaah ik ben hier wee goed op dreef,tis omdat de mijn kapot stil staat dat ik een grote mond trek)
jij denkt zeker dat je in een straaljager rijd??? ik vind je een aardige gozer, maar wordt het gebla van je over hoe snel je auto wel niet is (wat ie ook best zal zijn) een beetje zat. iets minder kan ook wel, en als een cooper S ons op zit te duwen blazen wij m eruit, simpel toch???
jij denkt zeker dat je in een straaljager rijd??? ik vind je een aardige gozer, maar wordt het gebla van je over hoe snel je auto wel niet is (wat ie ook best zal zijn) een beetje zat. iets minder kan ook wel, en als een cooper S ons op zit te duwen blazen wij m eruit, simpel toch???
he kerel je ziet toch ook wel de grap ervan in,of ken je geen icoontjes,zo nie leer het dan deze is voor de grap met deze ben ik boos en met deze slaap ik,end e rest zoek je amar uit he ok
Rudo schreef:ZoŽn Cooper S is toch helemaal niet misselijk? Heeft toch rond de 170 pkŽs, volgens mij zoŽn beetje als de Clio Renault Sport?
nee ff serieus,zo een coopertje S gaat bikkelhard,zeker met zo een cooper tuning kit op,maar zo zit die aan 170 pk's,dus das hard rijden voor een GTT,maar zoals stephan zegt,he got he's 2 minutes of fame
Daarnet opweg naar school lekker druk op de weg, zon nieuwe BMW met van die rechte achterlichten (ik ben niet zo into bmw's) hij hele tij bumperen eiiiiindelijk gaatje terug naar de 4 , daarna werd ie wel erg klein in mn spiegel daarna ik naar rechts netjes 120 komt ie langs tuut tuut middelvingertje haha ik lachen sukkel!!! :-*
Menno schreef:jas die aanhanger eens met 120 in een spoor, en je weet waarom
Ik weet ook wel waarom. met een lege aanhanger heb ik het wel eens gehad. en dan voel je je met 80 op de n348 nog steeds niet lekker.
maar dit keer was het onbedoeld zo hard.
Gr.Frits
Ik rij bijna alle dagen met een minikraan (2,5 tot 3 ton) achter een nissan patrol. Bij 110 rijd hij best lekker alleen moet je niet teveel aan het stuur zitten. Alleen sommige stukken met spoorvorming is klote maar als jij je last goed verdeeld hebt op je aanhanger moet er niets mis kunnen gaan. Ik zette mijn minikraan altijd te ver naar achteren met gevolg dat je echt niet harder dan 90 kon wand anders schaarde je. Maar als jij je last goed verdeeld "dus voor mij precies boven de assen" dan kun je best 100 rijden zonder dat de aanhanger gekke dingen doet. Als hij leeg is mijn aanhanger dan kan ik er zonder probs 120 mee rijden
There will be plenty of time to rest when your dead