zoals het topic al zegt ben ik op zoek naar het lettertype van renault (van het logo renault 5 GTturbo)
mirra@skynet.be
thnx
op zoek naar het lettertype van renault
Don't walk the grass... smoke it
merci
dat was snel
dat was snel

als ik de "fonts" wil gebruiken in MSN MESSENGER, waar moet ik deze dan plaatsen??
als ik de "fonts" wil gebruiken in MSN MESSENGER, waar moet ik deze dan plaatsen??
-
- Contacteer:
als jij de fonts hebt kun je ze wel gebruiken in msn maar dan ziet het persoon waartegen je praat dat lettertype niet omdat die datniet heeft geinstalleerd.
Ps. als je het makkelijk wilt hebben ik heb op mijn site een .exe file staan die de fonts dirct op de goede plaats zet
Ps. als je het makkelijk wilt hebben ik heb op mijn site een .exe file staan die de fonts dirct op de goede plaats zet
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Als ze in de fonts map zitten, zijn ze dan meteen geinstalleerd? Je moet toch eerst de lettertypes handmatig installeren?Hooliead schreef:als jij de fonts hebt kun je ze wel gebruiken in msn maar dan ziet het persoon waartegen je praat dat lettertype niet omdat die datniet heeft geinstalleerd.
-
- Contacteer:
nopeJoost (DoubleYou) schreef:Als ze in de fonts map zitten, zijn ze dan meteen geinstalleerd? Je moet toch eerst de lettertypes handmatig installeren?Hooliead schreef:als jij de fonts hebt kun je ze wel gebruiken in msn maar dan ziet het persoon waartegen je praat dat lettertype niet omdat die datniet heeft geinstalleerd.
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Allright. Doe ik anders altijd wel, maar ach. Ze staan er op en daar gaat het om