op zoek naar het lettertype van renault

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
trooper
Contacteer:

zoals het topic al zegt ben ik op zoek naar het lettertype van renault (van het logo renault 5 GTturbo)

mirra@skynet.be

thnx
Marcel B.

http://members1.chello.nl/~m.haasdijk/rtc/fonts.zip

hatsiekiedee! smikkelen en smullen!
Don't walk the grass... smoke it
trooper
Contacteer:

merci

dat was snel :worship:
Panoramix

Mja de search-option is er goed voor :)
Floris
Contacteer:

als ik de "fonts" wil gebruiken in MSN MESSENGER, waar moet ik deze dan plaatsen??
Floris
Contacteer:

als ik de "fonts" wil gebruiken in MSN MESSENGER, waar moet ik deze dan plaatsen??
Ad van Haperen
Contacteer:

als jij de fonts hebt kun je ze wel gebruiken in msn maar dan ziet het persoon waartegen je praat dat lettertype niet omdat die datniet heeft geinstalleerd.

Ps. als je het makkelijk wilt hebben ik heb op mijn site een .exe file staan die de fonts dirct op de goede plaats zet
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Hooliead schreef:als jij de fonts hebt kun je ze wel gebruiken in msn maar dan ziet het persoon waartegen je praat dat lettertype niet omdat die datniet heeft geinstalleerd.

Ps. als je het makkelijk wilt hebben ik heb op mijn site een .exe file staan die de fonts dirct op de goede plaats zet
Als ze in de fonts map zitten, zijn ze dan meteen geinstalleerd? Je moet toch eerst de lettertypes handmatig installeren?
Ad van Haperen
Contacteer:

Joost (DoubleYou) schreef:
Hooliead schreef:als jij de fonts hebt kun je ze wel gebruiken in msn maar dan ziet het persoon waartegen je praat dat lettertype niet omdat die datniet heeft geinstalleerd.

Als ze in de fonts map zitten, zijn ze dan meteen geinstalleerd? Je moet toch eerst de lettertypes handmatig installeren?
nope
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Allright. Doe ik anders altijd wel, maar ach. Ze staan er op en daar gaat het om ;)
Plaats reactie