Een 2.0 8V van 91-94 doet er naar de 100 al 9,5 seconden over. Topsnelheid van 195 helpt ook niet echt mee. Ik denk dat je een 8-klepper te pakken hebt gehad, Ivo.
Er bestaat maar een Ibiza TDi met een maximaal vermogen van 130 pk, dus die zal het wel zijn. Die is sneller naar de 100 dan de GSi 8V en ook de top ligt hoger.
Jeroen Lubking schreef:Op de weg naar huis kwam ik vanavond een audi a4 tegen,mooie auto,verlaagt,17" velgen,rs grille en bumper...bla bla bla
Hij zat maar bij iedereen te douwen en inhalen rechts en links............
En ik er achter aan met 2 vingers in me neus
na 2 stoplichten staat die er eindelijk naast,ik kijk een keer om en grijns
Stoplicht op groen en..... DAAAAAAAAAGG
Blijkt nou dattie bij mij thuis aan de overkant moest wezen,ik loop nog ff naar em toe en maak ff een praatje.
Was erg geschrokken,had het niet verwacht.
Had zelf een 1,8 20v turbo gechipt naar 210 pk
Keb er wel weer een klant bij,heb hem gelijk een uitlaat,dumpvalve en intercooler aan gesmeerd
Is je site (http://www.jl-tuning.tk) al weer online?
Wil ff koekeloeren naar een K-tec uitlaatdemper voor m'n Clio RSi.... heb je zoiets, en doe je ook aan clubkorting?
Merijn schreef:Er bestaat maar een Ibiza TDi met een maximaal vermogen van 130 pk, dus die zal het wel zijn. Die is sneller naar de 100 dan de GSi 8V en ook de top ligt hoger.
Jeroen Lubking schreef:Vanavond ff een snel ogende yaris ff afgedroogt..
Kom de snelweg af,staat die naast me, en trekt als een idioot op.
Volgende stoplicht zelfde verhaal,
Netjes der naast blijven tot de 120,met de kraan dicht(0,4 bar)
Toen volgas en de kraan open (1,2 bar)
Was net alsof die stil stond....
Merijn schreef:Een 2.0 8V van 91-94 doet er naar de 100 al 9,5 seconden over. Topsnelheid van 195 helpt ook niet echt mee. Ik denk dat je een 8-klepper te pakken hebt gehad, Ivo.
Ow ow ow gelijk weer hele discussies of het nou wel of niet mogelijk is
Ik heb zelf gewoon een rappe 110 pk TDI, en het was dus een GSI 8V.
Ik heb ook geen stoplichtsprintje gedaan he, maar gewoon vanaf de 100 even volgas naar de 210, en dan win ik het dus met mn hoge koppel
Merijn schreef:Een 2.0 8V van 91-94 doet er naar de 100 al 9,5 seconden over. Topsnelheid van 195 helpt ook niet echt mee. Ik denk dat je een 8-klepper te pakken hebt gehad, Ivo.
Ow ow ow gelijk weer hele discussies of het nou wel of niet mogelijk is
Ik heb zelf gewoon een rappe 110 pk TDI, en het was dus een GSI 8V.
Ik heb ook geen stoplichtsprintje gedaan he, maar gewoon vanaf de 100 even volgas naar de 210, en dan win ik het dus met mn hoge koppel
met die stinkbak winnen van een oud kadettje kan het kleinste kind he,ik moet de eerste diesel nog tegekomen hoor die me sneller af is alsook dat donker GTTke met die k-tech rommel op(sorry jeroen en ivo ff grappe he)
Laatst gewijzigd door gille op do 11 sep 2003 8:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeroen Lubking schreef:Op de weg naar huis kwam ik vanavond een audi a4 tegen,mooie auto,verlaagt,17" velgen,rs grille en bumper...bla bla bla
Hij zat maar bij iedereen te douwen en inhalen rechts en links............
En ik er achter aan met 2 vingers in me neus
na 2 stoplichten staat die er eindelijk naast,ik kijk een keer om en grijns
Stoplicht op groen en..... DAAAAAAAAAGG
Blijkt nou dattie bij mij thuis aan de overkant moest wezen,ik loop nog ff naar em toe en maak ff een praatje.
Was erg geschrokken,had het niet verwacht.
Had zelf een 1,8 20v turbo gechipt naar 210 pk
Keb er wel weer een klant bij,heb hem gelijk een uitlaat,dumpvalve en intercooler aan gesmeerd
Is je site (http://www.jl-tuning.tk) al weer online?
Wil ff koekeloeren naar een K-tec uitlaatdemper voor m'n Clio RSi.... heb je zoiets, en doe je ook aan clubkorting?
Merijn schreef:Een 2.0 8V van 91-94 doet er naar de 100 al 9,5 seconden over. Topsnelheid van 195 helpt ook niet echt mee. Ik denk dat je een 8-klepper te pakken hebt gehad, Ivo.
Ow ow ow gelijk weer hele discussies of het nou wel of niet mogelijk is
Ik heb zelf gewoon een rappe 110 pk TDI, en het was dus een GSI 8V.
Ik heb ook geen stoplichtsprintje gedaan he, maar gewoon vanaf de 100 even volgas naar de 210, en dan win ik het dus met mn hoge koppel
met die stinkbak winnen van een oud kadettje kan het kleinste kind he,ik moet de eerste diesel nog tegekomen hoor die me sneller af is alsook dat donker GTTke met die k-tech rommel op(sorry jeroen en ivo ff grappe he)
.....Huh....worden wij hier nou door een patatvreter in de zeik genomen????
Nou Gille ik zet graag een keer dat donkere GTTke naast die pooierbak van jou hoor
Ben je er a.s. zondag bij ?
Merijn schreef:Een 2.0 8V van 91-94 doet er naar de 100 al 9,5 seconden over. Topsnelheid van 195 helpt ook niet echt mee. Ik denk dat je een 8-klepper te pakken hebt gehad, Ivo.
Ow ow ow gelijk weer hele discussies of het nou wel of niet mogelijk is
Ik heb zelf gewoon een rappe 110 pk TDI, en het was dus een GSI 8V.
Ik heb ook geen stoplichtsprintje gedaan he, maar gewoon vanaf de 100 even volgas naar de 210, en dan win ik het dus met mn hoge koppel
met die stinkbak winnen van een oud kadettje kan het kleinste kind he,ik moet de eerste diesel nog tegekomen hoor die me sneller af is alsook dat donker GTTke met die k-tech rommel op(sorry jeroen en ivo ff grappe he)
.....Huh....worden wij hier nou door een patatvreter in de zeik genomen????
Nou Gille ik zet graag een keer dat donkere GTTke naast die pooierbak van jou hoor
Ben je er a.s. zondag bij ?
toegeven Ivo ,de beste patat-friet van heel EUROPA he,met echte mayonaise geen frietsaus bahhhhhhh :-*
maar zoals gezegd,als je jeroen zijn 21T al nie kunt volgen,wat ga je dan tegen de mijne beginnen,ik zal je 50 meter voorsprong geven ok en van 0-200 he(hahahaahahah wat bak ik het weer bruin)
p.s zondag ben ike r nie bij,vrouwtje heeft blijven doorrijden met lekkende waterpomp,en nu is de kop eraf(komt zelfde kop op,maarrrrrrrr met betere kleppen en andere nokknstok )
groetjes van frietland
Ja jeroen zn 21 niet bij houden is een groot woord, we zaten beiden in verschillende versnelling, en was niks afgesproken, en mn kraan stond niet open....
Ik rijd geregeld in die 21 van Jeroen, en weet ook echt wel dat zo'n 21 gewoon ultiem snel is, maar toch van 0 tot 160 wil ik best een keer een sprintje trekken hoor Gille.....
Ow ja hoeveel pekaas liggen er dan in die frietpan van jou?
Merijn schreef:Een 2.0 8V van 91-94 doet er naar de 100 al 9,5 seconden over. Topsnelheid van 195 helpt ook niet echt mee. Ik denk dat je een 8-klepper te pakken hebt gehad, Ivo.
Ow ow ow gelijk weer hele discussies of het nou wel of niet mogelijk is
Ik heb zelf gewoon een rappe 110 pk TDI, en het was dus een GSI 8V.
Ik heb ook geen stoplichtsprintje gedaan he, maar gewoon vanaf de 100 even volgas naar de 210, en dan win ik het dus met mn hoge koppel
met die stinkbak winnen van een oud kadettje kan het kleinste kind he,ik moet de eerste diesel nog tegekomen hoor die me sneller af is alsook dat donker GTTke met die k-tech rommel op(sorry jeroen en ivo ff grappe he)
.....Huh....worden wij hier nou door een patatvreter in de zeik genomen????
Nou Gille ik zet graag een keer dat donkere GTTke naast die pooierbak van jou hoor
Ben je er a.s. zondag bij ?
toegeven Ivo ,de beste patat-friet van heel EUROPA he,met echte mayonaise geen frietsaus bahhhhhhh :-*
maar zoals gezegd,als je jeroen zijn 21T al nie kunt volgen,wat ga je dan tegen de mijne beginnen,ik zal je 50 meter voorsprong geven ok en van 0-200 he(hahahaahahah wat bak ik het weer bruin)
p.s zondag ben ike r nie bij,vrouwtje heeft blijven doorrijden met lekkende waterpomp,en nu is de kop eraf(komt zelfde kop op,maarrrrrrrr met betere kleppen en andere nokknstok )
groetjes van frietland
IK heb jeroen al eens flink zoek gereden en dat gaat met jou ook gebeuren....
een 5 je die een 21 helemaal zoek rijdt...
Ivo8hoven schreef:Ja jeroen zn 21 niet bij houden is een groot woord, we zaten beiden in verschillende versnelling, en was niks afgesproken, en mn kraan stond niet open....
Ik rijd geregeld in die 21 van Jeroen, en weet ook echt wel dat zo'n 21 gewoon ultiem snel is, maar toch van 0 tot 160 wil ik best een keer een sprintje trekken hoor Gille.....
Ow ja hoeveel pekaas liggen er dan in die frietpan van jou?
Nou Gille ik zou maar niet te veel grote praat verkopen, want er bestaat een (grote) kans, dat jij een keer goed word zoekgereden door een GTT PH I.....
Ivo8hoven schreef:Nou Gille ik zou maar niet te veel grote praat verkopen, want er bestaat een (grote) kans, dat jij een keer goed word zoekgereden door een GTT PH I.....
En wie weet binnenkort ook door een Bleu Sportje
Wel blijven lachen he Gille
dream on man
ik zal nie zeggen van 0-100,maar van 100-200 wil ik meemaken,vraag maar aan die sti scooby rijder van't weekend,reed er gewoon vanweg,met in mijn kielzog een boxsterS ook al een makkie geworden,staat zelfs op film,komt wel online te staan als die jongen tde tijd heeft ervoor
Gille ik heb respect voor 21 turbo rijders, ik vind het ook suppah rijden, en echt bruut zo'n ding
Alleen ik ben gewoon erg tevreden en blij met mn GTT, waar ik ook nog genoeg toekomst plannen wil uitvoeren qua vermogen uit 1400 cc halen
Dus ik zie je graag een keer op een meeting, en dan stap ik wel een keer bij je in, gaan we dan eff een blokkie om...???
Ivo8hoven schreef:Gille ik heb respect voor 21 turbo rijders, ik vind het ook suppah rijden, en echt bruut zo'n ding
Alleen ik ben gewoon erg tevreden en blij met mn GTT, waar ik ook nog genoeg toekomst plannen wil uitvoeren qua vermogen uit 1400 cc halen
Dus ik zie je graag een keer op een meeting, en dan stap ik wel een keer bij je in, gaan we dan eff een blokkie om...???
ok kerel,idem ook veel respekt voor getunede GTT's
see you